Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hva syntes i??
Forfatter: 
Dato:  12-11-2005 22:21

Jeg har i år to hopper i fol, når de har folet er det meningen at den ene så skal være ridehest og så er det jeg har kigget efter en hoppe jeg så ville havde hjem i stedet jeg har så fundet den her og vil gerne hører hvad i syntes??

Hoppen er 2 år i år altså tre til vinter, e. Cadeau (Silvermoon/Caprimond) og moren er hel søster til Gribaldi (kostolany/Ibikus), hun er 164/20,5

Føl bedømelse:

Type: 9

Krop: 8

Fundament: 7,5

Skidt: 8,5

Trav: 8

Galop: 9

Helhed 8,5

0
0
Svar på denne tråd

Jeg syntes...
Forfatter: 
Dato:  13-11-2005 11:02

... det ser ud til at være en rigtig dejlig hest. Og afstamningen fejler jo heller ikke noget. Har altid været facineret af Gribaldi og hvad han har lavet og lign.

En hoppe jeg bestemt selv ville kigget meget på, hvis det var den vej jeg ville avle. Så hun får fra mig.

Held og lykke med hestekøb og lign.

Mvh

Trine og Nydam's Mr. Milan

Jeg giver gerne en hånd med at finde oplysninger på HesteData. Bare skriv.

0
0
Svar på denne tråd

hvilken hingst??
Forfatter: 
Dato:  13-11-2005 13:20

hvis nogen eventuelt har nogle foreslag til hvilken hingst man evt. kunne bruge, er i meget velkomne til at give et foreslag, jeg tænker selv på Herzkristal eller Couracius..

0
0
Svar på denne tråd

Dejlig...
Forfatter: 
Dato:  16-11-2005 18:52

Hun ser ud til at være rigtig dejlig. Og papirerne er bestemt ikke dårlige - God dressurafstamning.

Hun minder faktisk meget om min 3 års hoppe efter Zardin Firfod/Schwadroneur. Billeder kan ses på min præsentation :)

Hun ser ud til at være pænt bygget. Hovedet ser dog lidt lille ud, men det kan godt være at billedet snyder. Og trakehnere har også lidt små hoveder, så det er nok derfor.

Gode points til følbedømmelsen er jo ganske rart. Så alt i alt, synes jeg at hun er en dejlig ung hoppe med gode papirer :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider