Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Egenthedstest reg 4
Forfatter: 
Dato:  18-09-2005 17:17
Hej..

Jeg må lige dele dette med jer.. Vores første fødte, en 4-års hoppe, var i går til Egenthedstest i Sdr. Hygum, og blev nr. 3 i dressuren med 860 point. Hun fik bla. 9 i skridt og galop. Så vi er meget glade og lidt stolte..
Andre herinde der skal afsted de kommende uger?

;-) Bianca
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-09-2005 18:07
Puha ja jeg skal afsted den 9 oktober i region 7. Håber bare på at vi kan få et R med der fra - men hun har selvfølgelig været lidt små skadet...

Tillykke med flotte resultat!

En kommende stjerne sælges

0
0
Svar på denne tråd

Hej Bianca
Forfatter: 
Dato:  18-09-2005 21:50
Super flot! Og stort tillykke!

Jeg skal afsted på søndag på Vilhelmsborg, og er meget spændt. Kan du dele nogle fif ud?? ;-D

Så skal du vel med til Herning?

Mvh Janet
0
0
Svar på denne tråd

Vil såmænd bare
Forfatter: 
Dato:  19-09-2005 11:01
ønske tillykke med det superflotte resultat:D Det er en rigtig lækker hoppe i har jer:P
Vi siger det, vi mener... og mener det, vi siger!!!
Louise
* "Dansk oldenborg kan og vil:o)
Medlem af DOA" *
0
0
Svar på denne tråd

Janet I..
Forfatter: 
Dato:  19-09-2005 17:57
Herning..tja.. det kommer jo an på hvor gode de er i de andre regioner, men der skulle da være en lille chance. Fif har jeg såmænd ikke så mange af.. Vi har bare en suveræn dygtig beridderelev til at ride vores, og meget af æren er hans. Men pøj pøj til dig og selvfølgelig også til Master J, iøvrigt står vores hest lige nu på Vilhelmsborg, da beriddereleven er på skole i øjeblikket, og har fået hende med, idet den også skal gå mellemrunde i DSA om 14 dage.

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke...
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 08:12
jeg er selv ved at være et nervevrag... min hoppe skal afsted d. 9. okt ligesom Masterj... desværre blev hoppen syet i skeden i sidste uge efter et tilsyneladende spark og har været i "skånetræning" siden... hun må ikke komme på fold, så hun laver en masse ballade under ridningen i disse dage... så har sagt til hende der træner hoppen at hun skal bare gøre det så godt hun kan... hesten skal stadig beholde sit gode humør.. R eller ej.. men har stadig lov til at håbe
B-)

Dejlig hingsteføl med gennemavlet dressurafstamning sælges
0
0
Svar på denne tråd

Lene..
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 11:50
Nå det nu er så sent, foregår det så indenfor? Det er så irriterende med skader.. Jeg bliver også altid helt dårligt nå telefonen ringer og det er vores rytter... men 7-9-13 er alt gået godt indtil nu. Men pøj pøj, jeg holder øje med jer og resultaterne!
0
0
Svar på denne tråd

Bianca J
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 12:38
sidste år på finstrupgård i Aalborg foregik det udenfor... de skal jo bruge hallerne til løsspringning og løse i ridehallen... så det er bare ærgeligt hvis det står ned i stænger.. får selv daglig rapport for min hoppe, bortset fra hun brænder inde med en masse energi og er begyndt at bukke og småstejle fordi hun ikke må komme på fold, så rides hun trods alt.. desværre siger rytteren hun har svært ved at holde kontakten med hesten når hun er så overgearet.. det er heller ikke nemt ikke at komme ud når man er vant til det.. skal selv op og træne hende imorgen.. glæder mig helt
B-)

0
0
Svar på denne tråd

R'et.....?
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 12:52
Hvis I har en DH eller DS hoppe, kan det så lade sig gøre at få et R?
Knus fra Vinnie_M
( * Nu med hjemmeside * )
0
0
Svar på denne tråd

Vinnie..
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 13:04
hvis hoppen får min 700 point til egnethedstesten vil den få sit R...
B-)

0
0
Svar på denne tråd

Lene..
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 13:56
Jamen, er det ikke kun for tre års? ?:-) :-)
Knus fra Vinnie_M
0
0
Svar på denne tråd

Egenhedstest
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 14:02
Egenhedstesten er kun for 4års heste med dv brænd.

Hilsner fra Michelle

:-)Stjernehåb :-)
0
0
Svar på denne tråd

vinnie...
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 14:08
det fede ved en egnethedstest er jo netop man kan vælge EN diciplin.. min hoppe takserer på det smukkeste, men hendes kapacitet kan der absolut ikke prales med... hun var mildest taget ikke særlig køn som 3 års.. derfor valgte jeg at vente med kåring til hun var 4 år.. da føllet så døde i foråret 1 dag gammel, kunne jeg ikke se hvorfor hun skulle til kåring i juli.. så jeg har samlet det hele og håber hoppen står klar fit for fight her d. 9. oktober smuk og dejlig *SS*
B-)

0
0
Svar på denne tråd

Hvad så hvis
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 16:58
Jeg har ladt mig fortælle, at har man en DS eller DH hoppe, så kan man ride R'et derpå ved at klarer en bestemt sværhedsgrad til stævner? Er det rigtigt? Jeg er jo lidt nysgerrig med en godt gående DS-hoppe i stalden.. ;-)
Knus fra Vinnie_M
0
0
Svar på denne tråd

vinnie-m
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 08:13
hvis du har en god DS eller DH hoppe skal den ved stævner opnå det der kaldes en B-hest (altså efter gamle regler) mener det er noget med middelsvær... En B-hest i spring eller dressur kan tilføje R til sin kåringgrad..
B-)

0
0
Svar på denne tråd

Lene..
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 12:07
Aha, så passer det godt nok.. Jamen, så ved jeg da, hvad mål vi skal træne efter.. ;-)
Knus fra Vinnie_M
0
0
Svar på denne tråd

Vinnie...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 12:34
det er bare at komme igang... men hvis din hoppe f.eks kun er 5 år kan den vist gå nogle DSA klasser og kan vist opnå noget der... om det er iblandt de tre bedste i finalen eller andet kan jeg ikke huske.. der er mange muligheder for at få R-et ... det er bare lettest når hoppen er ung..
B-)

0
0
Svar på denne tråd

Lene...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 14:14
Hun er fyldt ni i år.. Men vi tager udfordringen op.. :-)
Knus fra Vinnie_M
0
0
Svar på denne tråd

Vinnie...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 15:13
har lige tjekket inde på http://www.varmblod.dk den er god nok.. B-hest og den får R... eller hvis et afkom bliver A-hest kan moderen også få et R... he he
B-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider