Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Hingstvalg trakhener/hannoveranerhopper
Forfatter: 
Dato:  09-06-2018 00:30
Det er sådan at jeg er endt ud i at mine damer skal ifoles, grundet skade på den ene og ser gerne de får samtidig. Det var først planen næste år men livet følger ikke altid ens planer og nu står jeg her, ret uforberedt, og skal ha fundet ud af hvilke hingste der skal bruges.

Hoppe 1: er 6 år efter ERA Dancing Hit med Induc som morfar. Super temperament og samarbejdsvilje. Gode gangarter men lidt "løs"/slaskende med sine ben. Ca 167. Ønsker en dressurhingst der kan tilføre en mere fast ramme men stadig med god aktion og fastholde det gode temperament og ca højden. Føl skal kunne dv kåres.

Hoppe 2: er 15 år efter Weltmeyer med Rondo Veneziano som morfar (tysk trakhener hingst). Lidt vågent temperament og har sine egne meninger. Meget taktfast og ridelig. Ca 170. Ønsker en dressurhingst der kan tilføre mere aktion og gerne lidt mere ro i sindet. Højde ca samme. Føl skal kunne dv kåres.

Hvad er der derude af taktfaste, ridelige dressurhingste med et samarbejdsvilligt sind og gangarter med aktion og rummelighed??

Forslag modtages med kyshånd!! :)

Knowing will set you free!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 15 årige
Forfatter: 
Dato:  10-06-2018 11:42

Til din 15 årige tænker jeg:

 

Franklin Han tilfører udtryk, rejst hals og en energisk bevægelse med god aktion.

Blue hors olymbrio tilfører smidighed, energi og aktion til bevægelsen

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider