Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Hjælp - hingst Highway palomino min hopp
Forfatter: 
Dato:  30-05-2018 17:40
Hej alle:-)

Kunne ikke helt vælge emne, da jeg har flere spørgsmål, min welsh Cob hoppe bedække s af palomino hingst Highway

Nogen der kender til krydsning og resultat af de 2 racer. Min hoppe er sortbrun. Far til hoppe er brun og mor til hoppe sort, jeg er nysgerrig efter hvad farve, og endnu mere temperament og om nogen kender til den hingst og den kombination;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja...
Forfatter: 
Dato:  31-05-2018 10:12

 

Palomino-hingste er flere gange blevet brugt til welsh part bred-avl. En af mine veninder brugte for en del år siden en palomino-hingst på en welsh cob-hoppe. Jeg kan ikke huske, om hoppen var brun eller sort - men afkommet blev smokey black...Og han var ganske fin :-)

 

Der er også flere welsh-afkom efter Shulay Gold Fever.

 

Problemet med palomino er, at de ikke altid kan præsentere kravene til at blive godkendt til welsh part bred-avl, så søg hos SEGES, inden du bruger hingsten ;-)


Kh. Britt

 

med

den smukke welsh cob, Valhallas Abigail - kaldet Abby

og

hendes vidunderlige datter, Donwell Allegra (wpbr)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Sportspony
Forfatter: 
Dato:  01-06-2018 21:32

Highway N er kåret i DSP, så han kan godkendes alle steder. Vi havde selv overvejet at bruge ham, men endte med at få sæd hjem fra Tyskland i stedet.

 

Jeg plejer at bruge den her til at regne farver ud. www.animalgenetics.us/Equine/ CCalculator1.asp


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider