Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Følskue Bluehors
Forfatter: 
Dato:  08-05-2018 21:03

Hej
Vi skal fremstille et hingsteføl på bluehorse i juni. Det er første gang vi skal afsted.

Kunne tænker mig at vide om nogen vidste hvilken beklædning de forventer man har på når man skal fører hesten?

Det er sikkert hvide bukser. Men vel ikke noget krav om rød bluse, da det ikke er DVs kåring.

 

- Forventer de man selv løber med hesten, eller har de nogen til at gøre det. (det har jeg hørt de har gjort for andre).

 

Han er en lille kulsort lækkermås efter fifty cent og Romanov som morfar. Derudover Don schufro som mormors far. Spændt på hvad de siger til ham;-)

 

Håber nogen kan gøre mig klogere.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hjælpere.....
Forfatter: 
Dato:  08-05-2018 21:43

Jeg har de to gange jeg har været afsted bedt om de løb med hoppe og føl, der er mange der gerne hjælper til.

 

Der er ikke dresscode, måske kan du finde fotos fra tidligere arrangementer på ridehesten.

 

Tillykke med føllet, har brugt samme hingst og har fået et rødt hingsteføl meget lig farens aftegn ( dog kun 2 sokker )

0
0
Svar på denne tråd
 
 sidste år...
Forfatter: 
Dato:  08-05-2018 21:58

havde sidste år St. Schufro hoppeføl med, havde en blå striktrøje på, den kan lige skimtes på billedet..

Billede

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  08-05-2018 22:11

Tak. Tænkte også at atge hvide bukser på. Og enten hvis eller blå bluse - Det må jo gerne skille sig lidt ud fra DV. Fint føl btw.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider