Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Hvem bruger i, i år?
Forfatter: 
Dato:  04-04-2017 13:43

Uhh er så spændt. "Mit" første føl jeg skal være med til. Hoppen skal til scanning her efter påske.

 

Vi har valgt hingsten Fair Game i år:

Billede

 

Lækker ung sag efter Fürst Wilhelm.

 

Hoppen vi i foler et Statspræmieret i tyskland og efter Sion.

 

Sidste år igen fik hun et deligt hoppeføl som nu er 1 år gammelt. Hun er efter Don Diamond.

 

Billede

 

På billedet er hun dog kun 7 mdr ;)

 

Billede

 

Uhh jeg glæder mig så meget. Derudover er hoppen også mor til Sienna, som jeg pt rider rundt på :D Sienna er efter Samarant.

 

Billede

 

Hvem bruger i af hingste i år? Hvorfor og til hvilken hoppe evt?

 


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skifter mening hver dag
Forfatter: 
Dato:  04-04-2017 18:17

Vi har kigget på en del og har sporret os ind på nogle stykker, alle fra Hengststation Pape. Først og fremmest skal vi have ifolet Déjà Vu (De Noir - Bohéme - Weinberg), hun skal have en hingst med lidt størrelse.

 

Billede

 

Den vi kan blive enige om er Franz Ferdinand (Fürst Heinrich - Dimaggio - Caprimond), FF er helbror til Woodlander Farouche, som er dobbelt UVM-vinder.

Billede

 

Derudover har vi kigget på Libertad (Londontime - San Remo - Wolkentanz), han har aflagt en fantastisk 30-dagestest med et snit på 9,03,......

Billede

 

.......og Rocco Granata (Rock Forever - Florestan - Feuerschein), han har aflagt en prøve med 8,86 i snit.

Billede

 

Derudover skal vi have ifolet nogle ponyer, og her er valget faldet på

D-Power AT til Burberry (FS Champion de Luxe - FS Don't Worry). D-Power er helbror til D-day AT, som var far til hendes 2016-føl. D-day blev valgt pga temperament og ridelighed, og mon ikke lillebror kommer med det samme?

Billede

 

Til Babe (Coelenhage's Purioso - Hamrik's Martell) ender det nok med Rolsteds Don Disco (Røgilds Diablo - CE Roberto), det er hingstens opdrætter der anbefaler, da han mener at blodlinierne og typen passer perfekt sammen, blandt andet har Don Disco's mormor lave 2 kårede hingste med Babe's far.

Billede

 

Bella og hendes datter Baby Jane bliver begge ifolet med DSP-hingsten Aquavit N, der tror jeg at det meget fuldblod han har vil give lidt ædelhed og lange ben.

Billede


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 næsten for mange at vælge imellem
Forfatter: 
Dato:  05-04-2017 21:02

Mojn

 

Jeg har tænkt at ville bruge Delatio (De Niro/Rubinstein) på vores fuldblodshoppe. Danone er dog stadig i spil

Billede

 

Og valget til vores Fidertanz/Don Romantik hoppe bliver nok Floris Prince (Floriscount/Prince Thatch xx)

Billede

 

MVH Helle Klahn

1
0
Svar på denne tråd
 
 det kribler
Forfatter: 
Dato:  06-04-2017 08:41

det kribler godt nok lidt i fingrene.. men jeg har valgt ikke ifole nogle i år... problemet med at få føl og ikke sælge dem er at flokken bliver størrer.... så vælger ikke at få flere


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider