Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 HJÆLP føl patter hos hingst
Forfatter: 
Dato:  01-04-2017 22:44
HJÆLP mit føl fra august 2016 går lige nu på ungheste fold med (lige nu) blandet hoppe- og hingsteføl. Han har gået der 14 dage og i dag da jeg besøgte ham gjorde en anden besøgende mig opmærksom på, at han prøvede at patte hos en af de andre hingsteføl.... Ret forstyrrende.
Han er allerede fravænnet ved 5 mdr. alderen.
Jeg håber da virkelig det er noget der går over med tiden når han nu bliver mere "voksen og hingstet", men er det noget jeg skal være bekymret for eller gøre noget ved?
Eller har nogen andre oplevet det samme?

Vh. Forvirret følejer
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg tror
Forfatter: 
Dato:  03-04-2017 08:48

adfærden skal ligge i han er blevet fravænnet i så ung en alder..

 

mit føl prøvede da lige om der var noget at komme efter hos sin onkel, da mor var blevet fjernet (hun var 8 måneder), men hun fik et klart nej med det samme og så var der ikke mere..

 

de andre siger nok ikke fra og derfor forsøger han.. men mon ikke han finder ud af der ikke er noget at komme efter medmindre fravænningen har været for traumatisk for ham.. svært at sige..


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  05-04-2017 13:22

Ja, jeg tænker også at der må være nogen der irettesætter ham nu han kommer ud i den store hingsteflok hvor der også er nogle ældre der kan sætte ham lidt på plads!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider