Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Tips til salg af heste
Forfatter: 
Dato:  05-10-2016 20:11

Hej alle sammen!

Jeg har to skønne ungheste som nu er klar til at indtage verden med en yngre rytter. Den ene har efterhånden været til salg i noget tid. vi syntes ikke vi kan gå på kompromi med prisen, da han har rigtig mange muligheder.
Jeg spørger derfor om der er nogle herinde som sider med et par tips som kan hjælpe salget lidt på vej. på forhånd tak.

Mvh. Mia Jensen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ridning
Forfatter: 
Dato:  06-10-2016 09:22

Jeg kan se at det vigtigste når man skal sælge er at hesten er redet, der er ikke ret mange der har mod på at tilride. Hvis vi taler ponyer, så må de meget gerne have været startet, så køber kan se bevis på at de kan rides af ponyryttere, det er jo ikke nok at voksne kan styre dem rundt.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

Flere Welsh Mountain plage med særdeles god afstamning sælges

3-års Hannoveranervallak til dressur/military sælges

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 et par tips
Forfatter: 
Dato:  06-10-2016 09:46

kan se du har en aktiv annonce

få skrevet den rigtige pris, så når man søger at den rigtige pris står der, jeg personligt går udenom annoncer hvor der står 1000kr.

dernærst få taget nogle ordentlige billeder:) de er mørke og ikke særlig tydelige.

og så få noteret dens niveau også:)


OLDENBORG

Avlshingst Renti´s Zeus OLH 794

tilbyder bedækning

kun 3000kr plus attest.

lev længe- lev vel :)

Uafhængig lifewave distributør

vil du også have en bedre hverdag?, så send pb :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  06-10-2016 13:01

Hvorfor står der din hest koster 1.000 kroner.

 

Når folk søger hest går de tit ind og sætter max pris på og så søger de udfra det. Hvis jeg ser en hest koster 1.000 kroner på markedet vil jeg automatisk tænke den ud fordi den nok fejler noget så.

 

Så det er faktisk rigtig dumt at du har sat den til 1.000 kroner. Sæt den til 30.000 kroner som du også skriver den står til i din annonce.

 

Derudover få taget bedre, tydeligere billeder hvor man bedre kan se hesten - også tættere på. Derudover en god salgsvideo.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lkjhfxxszgjkæ
Forfatter: 
Dato:  06-10-2016 17:10

Jeg vil sige at billederne ville få mig til at løbe skrigende bort som køber. Det ligner ikke en pony der er glad for at gå til ridning. Den ser ustabil og i det hele taget ikke særligt redet ud...

 

Så jeg ville få taget nogle flere og markant bedre billeder af pony som går fremme i lod og ikke i diverse gymnastiske stillinger.

Et eller 2 i trav hvor bevægelsen bliver vist, et par stykker i galop som også viser gangarter fra sin bedste side. Et billede fra siden uden udstyr så folk kan se hvordan den er bygget og så en god ridevideo. Personligt kan jeg godt lide de videoer der har korte sekvenser fra håndteringen i stalden, når det nu er til børn.

 

Dertil så ville jeg fortælle noget mere om hvordan den er i dagligdagen, hvad den har startet af stævner og hvad afstamningen har af resultater nogle led tilbage.

 

held og lykke med salget


"I used to have an open mind, but my brain kept falling out"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder og video
Forfatter: 
Dato:  06-10-2016 17:37

af god kvalitet

 

en med hende der skriver at nuværende billeder er for ringe hvis du ikke vil sælge til under 10 ;)


 

 

www.stenhedegard.dk

 

Horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

 

samt Staldren Jorenku

 

Bedækning v/ welsh hingste tilbydes

 

Welsh føl sælges, venter to i 2017

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider