Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Kan det være tegn på drægtighed
Forfatter: 
Dato:  21-09-2015 22:26

Min hoppe blev scannet i fol på 16-dagen, men nu er jeg godt nok i tvivl om der stadig er noget i maven på hoppen da hun desværre nok har vist tegn på flere brunstperioder.

Noget jeg dog har bidt i mærke er at hendes boks ikke lugter specielt godt, normalt har jeg kun kunne lugte noget hvis jeg har rørt hendes bund, men nu stinker den selvom jeg ikke røre bunden.

Hendes man er også blevet utroligt fedtet, det har den heller ikke været før.

Så var det jeg tænkte på om det kan være noget hormonbetinget pga drægtighed eller om hoppen måske fejler noget andet noget.

Hvis hun stadig er i fol er hun ca 3 måneder henne.

Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd

Få den håndprøvet...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2015 18:53

...af dyrlægen, så får du et svar du kan regne med. Alt det andet er kun gætteri .

Ægte dovenskab er at gøre tingene rigtigt første gang

4
0
Svar på denne tråd

Hoppe i fol.
Forfatter: 
Dato:  24-09-2015 10:44

Jeg har haft en avlshoppe som hvert eneste efter år stod og var møg hestegal, men den fik føl hvert år, så din hest kan godt være drægtig. Du kan vente og se om der komme føl eller få dyrlægen ud og feks. tage en blodprøve.

~ Anette

vind-alarm-danmark.eu

Welsh partbreed hingst fra 2014 sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/342805/

Islænder hoppe sælges.

0
0
Svar på denne tråd

hoppen
Forfatter: 
Dato:  24-09-2015 15:31

Hoppen skal tjekkes, havde ellers besluttet at lade det komme som en overraskelse, men tænkte at hvis hun på et tidspunkt bliver syg så er det rart at vide om der iforhold til medicin om der skal tages hensyn eller ej.

Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd

ingen føl
Forfatter: 
Dato:  04-11-2015 16:06

Hoppen havde åbenbart besluttet at hun bare ikke vil have føl, så hun er ikke i fol mere.

Så vi har nok bare skulle lytte til hoppen og ikke have tvunget hende til at komme i brunst .

Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider