Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

ny hoppe
Forfatter: 
Dato:  21-12-2013 01:41

Jeg er i den situation at jeg gerne vil ha en avlshoppe mere, er jeg den eneste der er naiv med troen på at der vil ske fremgang i avlen.

Jeg har nu fundet en hoppe jeg syntes er særdeles intersant, det er en hoppe fra stutteri dmj hun er efter londonderry mor statspræmie hoppen dmj byzntina morfar brentano2. jeg skal bruge en hingst der giver str, hoppen er kåret i hann med 6 8 taller og et par ni taller. hendes mor har lavet lavet top heste efter don schufro. Hvad hingstevalg ville i syntes kunne bruges. hoppen er rdh kåret her hjemme..

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  21-12-2013 13:28

Tillykke med din nye hoppe, hun lyder rigtig spændende. Siden hun har avlet godt med Don Scufro . Skal du vel finde en hingst med Donnerhal blodet.

Jeg synes det er rigtig rart, det er nogen, der stadig vil avle. Håber virkelig det snart vender. Jeg tror dog på at det tager et par år endnu, da de store årgange 06-07 -08 stadig er i deres bedste alder. Jeg hører stadig om avler der har stalden fuld så godt og vel. Jeg hører stadig om avler der sælger ud af gode heste, til meget billige penge.

Jeg er holdt op med at avle. Jeg vil ikke forære mine føl væk. Jeg opleve at kunderne til de almindelige gode heste er blevet så kæsne og forlanger fejlfrie heste samtidelig med de vil ingenting betale. Jeg ved ikke hvad en fejlfri hest er Jeg orker ikke købere, der vil have en såkaldt fejlfri hest.

Held og lykke med avlen .

MVH Hanne

6
0
Svar på denne tråd

DMJ La Perla
Forfatter: 
Dato:  21-12-2013 15:43

Denne hoppe?

0
0
Svar på denne tråd

hej hanne
Forfatter: 
Dato:  21-12-2013 21:56

Hej Hanne.

Jeg kan ikke være mere enig. De handels undersøgelser der bliver lavet i dag, de har taget helt overhånd. Og købeloven er også helt uoverskuelig for sælger.

4
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider