Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Sir Donnerhall
Forfatter: 
Dato:  16-02-2013 19:08

Har I brugt Sir Donnerhall 1? Og evt. til hvilke hopper? Overvejer ham til min Carano/diamond/Avanti hoppe, men er i tvivl om afkommet bliver for stort! Hun er lidt kraftig selv, men avler ikke kraftigt, bare stort. Er af en eller anden grund ikke så begejstret for Sir Donnerhall 2, men vil gerne have Donnerhall blod, så andre forslag modtages med kyshånd:)

0
0
Svar på denne tråd

valg af hingst
Forfatter: 
Dato:  16-02-2013 20:13

Super hingst overvejer ham til min lantinus hoppe du har også furstenball, sunnyboy, sunnyboy er far til gørklidgårds santos og den har carano som morfar, så det er måske ikke et dumt valg

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar:)
Forfatter: 
Dato:  17-02-2013 10:06

Tak fordi du ville give dine bud. Jeg overvejer kraftigt Furstenball igen, men kunne godt tænke mig at udvidelig horisont lidt i forhold til, hvad der ellers bevæger sig rundt:) Jeg er lidt bekymret for Sunny-boy i forhold til de bagudstillede bagben og manglende indundergriben som beskrevet i følbedømmelsen. Men ved ikke om det er et generelt problem for afkommene.

Mange hilsner fra Maria

0
0
Svar på denne tråd

avl af rideheste
Forfatter: 
Dato:  18-02-2013 10:36

furstenball har jo også en hingst udtaget til herning hvor carano ligger i 3 led. hvordan er den du har efter den . har selv tænkt på den men er lidt bange for om afkomt kommer til og mangle afskub .

0
0
Svar på denne tråd

Sir donnerhall
Forfatter: 
Dato:  03-03-2013 08:08

Jeg venter et føl om små to måneder efter sir donnerhall 1 på min bellisimo - feiner stern - @!#$ bube hoppe. Jeg syntes ikke at han normalt laver dem så store er faktisk lidt bange for selv at den jeg får ikke bliver stor nok. Men rigtigt smukke og velgående plejer han at lave dem.

hilsen lene

0
0
Svar på denne tråd

Vivaldi
Forfatter: 
Dato:  03-03-2013 19:45

Hej Lene

Den bliver spændende at se:) Håber jeg må kigge ud?! Fik bla. anbefalet Vivaldiblod og overvejer Vivaldi hamselv...har du nogle erfaringer/inputs i forhold til ham vs. Sir Donnerhall?:)

Overvejer lige pt. at ifole det første afkom efter L'Espoir. Hun er kort i ryggen og lidt kraftig, men meget velgående og smidig, nogle ideer?

Tina: Furstenball føllet er solgt, men fik til følskue 9 i type, trav og helhed og 8 i resten. Blev udtaget til finalen. Har ikke set hende siden november, så kan ikke rigtig holde mig til andet end den vurdering hun fik på følskuet i august. Men hun havde desuden et super temperament!

Mange hilsner fra Maria

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider