hej,
jeg har brugt Zonyx OX til min ds hoppe Tanholms Mirabell, F: BH Zack MF: Midt Vest Ibi-light. jeg vil gerne prøve noget nyt, men det skal helst være en lille hingst og uden alt for meget fylde for hvis det bliver en kæmpe som sin mor så får jeg bare et godstog. hendes gang er helt kalrt hendes bedste side, men da hun var ude af form og meget tynd til kåreing fik vi kun 7 i helhed og en anden plads. stadig stolt og dommeren sagde at jeg skulle stille op til næste år og få hende dh kåret. hun er ca. 178 høj men nok nærmere 180 de målte ret lavt.
jeg er helt vildt med temtation og prinz k3 men synes de er for høje til at jeg tør smide dem på hvis de har en tendes til føl i den høje ende. havde tænkt på sonny-boy eller de noir men har de noir ikke dårlig ryg og gier det vidst videre?
højde forskel på hende om min vallak på 175, det her er fra sidste år.
og her af hendes hoppe føl fra i år. efter Zonyx. hun har fået hende temperament og hendes fantastiske store trav, dommerne var ret vilde med hende. hun minder virkelig om sin mor på mange områder, hun har dog meget mere temperament og meget mere hoppet, hvor moren er det blideste lam.
få timer gammel.
på for hånd tak for hjælpen