|
|
| Cannavaros føl |
|
|
Så kom han, 18 dage før tid tog jeg imod dette hingsteføl tidlig i morges. Vi ønskede os en hoppe da moderen er 22 år og ikke skal have flere føl. Øv bøv, men smuk er han nu. Jeg syns han er noget stram i sine for knæ,men blød nok i koderne. Er det så noget I ville gøre noget ved? Her lidt billeder hvor han stadig er meget ny og krøllet. Han er efter Cannavaros/ Grundymann XX / Carneval. Hvad skal han hedde?? Det skal starte med C.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dygtig hoppe! |
|
|
Tillykke med føl-babyen  Somme tider ville man ønske man kunne bestemme kønnet ikke..?! Men han skal nok blive fin når han er "afkrøllet" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejlig |
|
|
der er han jo, den smukkeste dreng.Han er super dejlig . TILLYKKE med ham , selvom han desværre blev en hingst og gamle ikke skal lave flere babyer. det smukkeste springføl i standen 
Sælges: Hingsteføl efter Olymbrio/Soprano-sandro Hit/Donnerhall.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tillykke med ham, hvor er han fin og sikke nogen gode lange spring ben 
SUCCES AFHÆNGER AF EVNEN TIL AT GÅ FRA FEJLTAGELSE TIL FEJLTAGELSE UDEN AT MISTE GNISTEN !!!!
DANSKE OLDENBORG HESTE - KAN OG VIL
www.123hjemmeside.dk/devito-secret
R.I.P Secret Soul, 3 juli 1989-30 nov 2008 ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| følleskid |
|
|
Tak skal I have. Hvad skal han hedde? Vi er lidt på bar bund... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navn... |
|
|
Han kan hedde Cannes i anledning af at Mads Mikkelsen netop har vundet en pris dernede 
- Charlotte SÆLGES: * Weatherbeeta dækken a la Thermatex. Mørkeblåt med grå inderside. Str 145 cm. Nypris 800 kr. Sælges for 250 kr. SE ANNONCE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Cannavaros |
|
|
TILLYKKE med det dejlige føl efter Cannavaros. Han ser godt ud! Vi har også fået to Cannavaros føl i år og er ovenud tilfredse med resultatet.
Lajgårdens Cannavaro e. Cannavaros/Landor S/Cicero. Hoppen venter Cannavaros føl igen i 2013.
Lajgårdens Casanova e. Cannavaros/Cornetto/Eastern Lad XX.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lajgården.. |
|
|
Sikke nogle lækre Cannavaros føl du har! Hvor gamle er de? Vi har et andet føl gående som er en månedstid gammel, lille nye føl ser bare SÅ lille og skrøbelig ud ved siden af  Casanova havde jeg også tænkt på han kunne hedde.. hrm må i tænkeboks.. Min kæreste syns han er en Conrad meen jeg er ikke enig. Capice, Carius, Caput, Cicak, Cadeu, tænke tænke...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cannavaros føl |
|
|
Hej Anne Cannavaro er født d. 8/4 og Casanova d. 29/4. Det med navne er ikke nemt. Du kan da sagtens bruge Casanova, selvom mit føl hedder det. Jeg har jo et meget jysk klingende stutteri-navn foran  Jeg havde også Canter på min liste, men ellers er Cannes da meget oplagt, som andre også foreslår. Undskyld jeg fylder din tråd med billeder af mine føl 
Lajgårdens Cannavaro
Lajgårdens Casanova
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med ham, han ser rigtig dejlig ud Kan godt forstå du synes det er lidt trælst hun ikke fik ham i en hoppeversion  Hun ser da ellers fin ud på billederne hoppen, er det dyrlægen der siger stop, eller fordi hun er meget besværet af sin drægtighed ?? Af navne forslag, synes jeg jo at Coldplay er et super fedt navn til et hingsteføl, jeg ville selv have brugt det, men der er nogen få andre der hedder det i forvejen, og jeg har jo den "regl" at ingen andre må hedde det i forvejen  Eller Cathmandu, ved godt det staves med K normalt. Canazei, Calais, Cantona. Skal du følge kæresten´s Conrad, så kan du kalde ham Conrad Cain, efter en af hovedrolle karakterne i Kidnappet. Annette
Kvalitets avl af springheste Heste af super springafstamning sælges 12 års DH hoppe sælges. Spring/Military hest Ung top springhoppe søger rytter til efteråret www.stutteritaldorf.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke med følle. |
|
|
Han ser godt ud. Ja øv at det ikke blev en hoppe, nu når mor ikke skal have flere. ærgeligt vi ikke selv kan bestemme det. Men fin ser han ud. Og jeg syntes Cannes ville være et rigtig godt navn til ham. Kanon ide. 
R.I.P. Elegant Spotlight xx R.I.P. Evidence xx Ædel og velgående hest sælges. Evt. udlån el. bytte. Lækkert nyt sidepull med dobbelt rope sælges. Nypris: 899kr. Sælges for 500kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med den nye prins  Navneforslag: Carlisle Caspian Cassano (forboldspiller) Castor Calvin Cambridge Cabrillas (spansk by) Casmir Callahan Cairo Calgary Caravaggio Charlton Carter Caritas (Barmhjertighed) Caballero (udtales Cavajero og betyder Rider el. Adelsmand) Capriccio
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| følleskid |
|
|
ai hvor er I gode til navneforslag. Tak så har vi lidt at kigge på. Annette hoppen er egentlig frisk nok, men hun er 22 og det er føl nr. 12 og han er ikke jordens største ( 102 cm 1 dag gammel) så jeg tror hun er ved at være brugt i livmoderen. Sidste år sagde vi også at det var sidste føl, men hun har det jo godt så besluttede at give det et forsøg. Hun er nem at få i fol og har det godt indtil ca 3 uger før hun foler. Men i år har hun været mere stivbenet end hun plejer og fik forfangenheds tendenser 2 dage før hun folede. Det syns jeg er synd. Nu hvor følle er ude er hun fit for fight og har fået glimtet tilbage i øjnene. Hun får det næste halve år med sit føl og grønne marker, og så må hun videre til de evige græsmarker. Hun er en fantastisk hoppe og en fantastastisk mor, så det blir en trist dag. Hvor store er jeres føl ved fødslen? Karina det er ganske ok at spamme os med billeder, når motiverne er så fine 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cannavaros føl |
|
|
Tillykke med den fine dreng, det er da en spændende afstamning :0) Mvh Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cannavaros føl |
|
|
I skal da lige se et nyt billede af knægten. De er jo ikke altid så kønne ved fødslen  Cabos Canobi hedder han.
Syns jo selv han er fiiin <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super fin |
|
|
Han ser da super godt ud, Anne  Dejlig model, langbenet og højtstillet , god motor og yndigt hoved  Annette
Kvalitets avl af springheste Se flere salgsheste på hjemmesiden 12 års DH hoppe sælges. Spring/Military hest Ung top springhoppe søger rytter til efteråret www.stutteritaldorf.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smuksakken. |
|
|
Han er godt nok for lækker. 
R.I.P. Elegant Spotlight XX R.I.P. Evidence XX It´s My Blessing XX sælges. Bolig på landet søges i Helsingør/omegnen. Evt. Hillerød. Med mulighed for leje af lille stald el. opstaldning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cannavaros |
|
|
Hold op hvor er han SMUK! Endnu engang tillykke med det pragtfulde føl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Passende stort føl |
|
|
102 cm ved fødslen er da et passende stort føl, man plejer at sige at et varmblodsføl bare skal måle over 1 meter ved fødslen. Hvis nu den havde mål 90 cm, så kunne jeg forstå at I havde sagt stop. Så jeg ville da bare prøve igen.
Mvh. Charlotte Avl er som en bustur, ingen ved hvem der står af ved næste stoppested. Sælges: Lille allround-vallak
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hingsteføl |
|
|
han er da blevet utrolig smuk - skønne aftegn og dejligt udtryk. Mums :0) Hanne
www. holstebrohundepension.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ihhhhh |
|
|
Ja undskyld jeg blander mig, men sikke flotte føl I har jer der... Vi venter også en Cannavaros til næste år. Vi fik en efter Arlando Z, fin hoppe. Men er nu spændt på hvad der kommer ud af hoppen til næste år. Synes ikke vi endnu har fundet det helt perfekte match hvis det findes  Er spændt på at se mere til jeres føl... 
Razio efter Skovens Rafael/BH Future Cup til salg fra 2010 Hot Strut efter BH Hotline/Come Back II til salg fra 2010 Avls hoppe Come Back II/May Sherriff til salg fra 2004
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| opdatering... |
|
|
så fik jeg taget et par nye billeder af Conrad (daglig tale) jeg er en spade til at tage billeder, så kvaliteten er noget sparsom måske også fordi de er taget med min tlf  Han har det godt trives og blir en lille basse. Mor malker rigtig godt, så han er velnæret og hun selv er lidt "pindet". Nu er han også over 4 mdr. Jeg er forelsket 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lækker |
|
|
Han er altså for skøn, og en god legekammerat for O'mailley. Han er en "beholder" den skønne Conrad. 
Sælges: Hingsteføl efter Olymbrio/Soprano-sandro Hit/Donnerhall.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| helen.... |
|
|
Ja de to de hygger sig gevaldigt. Også med Tante Mini  Tak for din kommentar, vi er måske de eneste der kan se det skønne i sportsponyen aka flødebollen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg må nok indrømme |
| Forfatter:  |
MTDressage |
| Dato:  |
10-10-2012 12:20 |
|
at det er et DEJLIGT føl Stort tillykke. Og om hingsten(kender INTET til den) så er det dejligt at se en hingst giver så meget ens type til sine føl. For de som er vist her må man da sige at de er meget lig hinanden umiddelbart at dømme udfra billederne 
Tro på dig selv og dine muligheder, - derved kommer du længst!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lige et ps |
| Forfatter:  |
MTDressage |
| Dato:  |
10-10-2012 12:25 |
|
i forhold til størrelsen. JEg har jo et rent fuldblodsføl som blev født 19 april. Hun målte ved fødslen 93 cm, og er idag knap 6 måneder gammel, 140 cm. Umiddelbart virker det til at være en fin størrelse, men det er også første gang jeg har prøvet dette, så aner ikke hvor store de bør være i den alder?
Tro på dig selv og dine muligheder, - derved kommer du længst!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|