Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

På fold med opblokning i gang?
Forfatter: 
Dato:  04-05-2012 10:03

Min hoppe kom ind i går aftes med mælkeløb, uro hele natten og mælken løber af hende nu, ville i lukke på fold?

Hun bruger normalt et par dage på at blokke op så er ret sikker på den kommer idag, ville i lukke på fold?

Folealarm udlejes.

Trailer udlejes på Fyn.

0
0
Svar på denne tråd

Uh, nej da..
Forfatter: 
Dato:  04-05-2012 10:06

Jeg ville absolut ikke - og jeg ville ikke lade hende ude af syne et sekund!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-05-2012 10:40

heller ikke her.. med mindre du gerne vil den skal fole ude

Berit

Føl og ungheste af spændende og præstations stærk afstamning sælges.

se www.staldlindballe.dk

0
0
Svar på denne tråd

fold umiddelbart
Forfatter: 
Dato:  04-05-2012 10:42

Det er jo altid svært at vurdere for udenforstående. Min egen hoppe stod også ved 11 tiden og lignede som folede indenfor få timer. Da de andre blev lukket ud ville hun i den grad også med. Så lukkede inde ud, hvor hun gik 3-4 timer og fulgte hende meget nøje. Kl. 17.15 lukkede vi hende ind, 17.25 var hun færdig med sit foder og 17.30 lignede hun en som var ved at gå i gang, uro og svedsætning. 17.45 gik alarmen hvilket egentlig var unøddvendigt da vi var i stalden for at gøre hestene klar til undervisning. Og 18.00 var der føl. Denne fremgangsmåde har hun gjort ved de sidste 2 føl og har på fornemmelse at hun venter til hun kommer ind. Men hun står ikke og venter ved lågen.

Men afhængig af din egen fornemmelse, så ville jeg lukke hende ud nogle timer, men følge hende nøje.

Held og lykke med det

Købes:

4 års tilredet hoppe. 160-168 i stg. Skal være ud af præstationsafstamning - gerne DV.

Efter 5 års uddannelse skal ridningen genoptages.

0
0
Svar på denne tråd

den gamle dame:-)
Forfatter: 
Dato:  04-05-2012 11:39
Hun ville meget gerne ud,tog en galop og rullede hele vejen rundt et par gange. Nu har jeg ordnet boks og sidder og holder øje. Hun kommer ind igen om et par timer:-) sej gammel dame på 21 år der kan suse sådan stødt og hygge med føl på vej. Tak for hjælpen alligevel allesammen:-)

Folealarm udlejes.

Trailer udlejes på Fyn.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider