Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 De Noir-søn "Best in show" til knapstruppe
Forfatter: 
Dato:  30-04-2012 01:40
Indsat fra nyheden De Noir-søn "Best in show" til knapstrupperkåring:

 

Knapstrupperforeningen afholdt i den forgangne weekend pointbedømmelse, materialprøve og kåring af hingste i Skive Rideklub & Travbane

 

 

Bedste avlsgodkendte hingst og også udnævnt til "Best in show" blev kat. nr. 2 Calimero e. De Noir/Don Ibrahim. Han opnåede bl.a. et flot 9-tal for type.

 

 

Bedste kårede hingst blev også hingsten med den bedste materialprøve nemlig kat. nr 12 Norrings Moldau e. Notre Bac/Norkrons Lotus. Han opnåede samlet 850 point med bl.a et 9-tal hos fremmedrytteren

 

Se alle resultater fra kåring og materialprøve her

 


Billede



Calimero e. De Noir "Best in Show"

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forsinket
Forfatter: 
Dato:  04-05-2012 09:40

Et forsinket, men dog STORT tillykke til Tommy Hangård med hingsten Calimero som blev Bedste Avlsgodkendte Hingst" og "Best in Show" og også stort tillykke til Merethe Norring med hendes pony hingst Norrings Moldau som blev "Bedste Kårede Hingst" og "Bedste Materialprøve.

 

Et stort tillykke skal også lyde til alle de andre hingste ejere og tak for en god dag i Skive.

 

Jeg håber flere får øjnene op for denne fantastiske race :-)


Joel8

 

Med Knabstrupper hingsten Majco´s Rimfaxe

Dejlig tur islænder sælges.


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 knabstrupper
Forfatter: 
Dato:  04-05-2012 10:38

Det er virkelig en flot flot race :-) Tillykke til hingsteejerne :-)

 

Dog forstår jeg ikke at man krydser DV ind? Er de så ikke bare snart DV'er med pletter og ikke knabstruppere??

Jeg savner i hvert fald personligt det lidt barokke look den gamle version af knabberen havde :-) Men nu er jeg heller ikke meget for DV generelt :-)


..Tanja-Victoria >>



[L] Älä milloinkaan sä unelmaasi jätä,

kuule ääntä sen ja löydät huomisen [L]

 

¤ Søger du hjælp til din problemhest, til westernridning/HMS?

Så kig forbi Solhöj Horsemanship!

  ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tanja...
Forfatter: 
Dato:  04-05-2012 11:48

....tjo du er vel på sådan vis ret i at det snart mest er plettede DVer, men vi har jo også vores renavlsheste som for det meste går ind og bliver kåret som de klassiske typer.

 

Der er ikke meget salg i de barokke typer til ridebrug så derfor bliver der krydset andre varmblodsracer indover.

 

Om det er ærgeligt kan jo så diskuteres, men ja her i DK er der ikke så mange af dem der er 8/8 rene og derover deriblandt min egen hoppe. Man kan jo sige at der er typer til alle og enhvers smag.

 

Jeg er nu også mest til de barokke typer med noget hals og korte rygge og højt benløft

 

Synes min hoppes avler, Birthe Thygesen, havde en super fin hingst med i år som da også gik fløj i det klassiske hold, hvilket jeg synes var fuldt ud fortjent!


Mvh Nina Nielsen & Plethesten


* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *


 


 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider