Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Quiet Please - Blue Hors
Forfatter: 
Dato:  05-08-2011 22:19

Hej...

Jeg har set på www.bluehors.net/cms/ front_content.php?clie...&idart=987 at de i foråret har indkøbt en hingst efter Quaterback (morfar Donnerhall). Hingsten selv hedder Quiet Please.

For mig lyder det som en særdeles interessant afstamning - og ville da ønske, at hingsten blev fremstillet i DV også...

Er der nogen, der ved om hingsten har været fremstillet - og hvad der er "blevet af" den?? Har ikke hørt mere om den end det der står på Blue Hors's hjemmeside...

Anyone??

Karina

Livet er som en leg - det er sjovt så længe det varer..

Avl & salg af palomino-varmblodsheste

2 palominoafkom efter Weltjunge i 2011!!

www.kvolsbaek.dk

0
0
Svar på denne tråd

spændende
Forfatter: 
Dato:  06-08-2011 10:13

har intet set til den. Men håber som dig at det er en de vil stille til rådighed for avlen, gerne næste år ;-)

Beklager taste og stavefejl

www.stenhedegard.dk

Halmpiller sælges

Ungheste sælges, 0, 1 og 2 års drenge

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-08-2011 13:53

Ved ikke om det er samme hest, men synes der var en hingst med det navn ved hingstekåringen i Herning i år. Hvem der fremstillede den og hvorvidt den blev godkendt kan jeg altså ikke huske lige på stående fod.

Det er er der nok en af de andre "klæbehjerner", der kan huske

0
0
Svar på denne tråd

Hmm klæbehjerne
Forfatter: 
Dato:  07-08-2011 15:36

tror jeg næppe jeg har

Men jeg tror den hingst du tænker på til hingstekåring iår er Quiet please e. quite easy. Altså en springhingst. Jeg kan kun huske den fordi den sprang fantastisk og navnet passer den godt.

Men den anden hingst lyder godnok spændende udfra stamtavlen. Ærgeligt jeg ikke kan finde et billede

Warning: Letters will be used to construct words, phrases and sentences that may be deemed offencive.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-08-2011 18:42

...ja, jeg synes at det er mærkeligt, at man ikke kan finde oplysninger om den nogensteder rigtigt - nu Blue Hors har købt hingsten.

Jeg har sendt en mail til BH - for jeg er altså nysgerrig :)...

Håber at der er nogen, der ved hvor den "er"... ;)

Karina

Livet er som en leg - det er sjovt så længe det varer..

Avl & salg af palomino-varmblodsheste

2 palominoføl efter Weltjunge til salg

www.kvolsbaek.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har nu heller ikke bidt mærke
Forfatter: 
Dato:  08-08-2011 15:29

i at Blue Hors har købt en hingst hjem efter denne kombination med det navn.

Derimod ved jeg at statstuteriet Celle har en 3 års hingst efter Quaterback - Donnerhall - Walt Disney 1. Denne hingst hedder Quaterhall landgestuetcelle.de/cms/ front_content.php?clie...idart=1870 og er efter en særdeles god hoppestamme.

Hingsten er pt igang med Celles obligatoriske 300 dages materialprøve. Og jeg personligt finder denne hingst særdeles spændende. Både som eget individ og i særdeleshed på grund af afstamningen (hoppestammen)

Tro på dig selv og dine muligheder,

- derved kommer du længst!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider