Er jeg den eneste der har oplevet dette?
Jeg havde lagt en tilredet 3 års hoppe på nettet i håb om at sælge den. Der var to henvendelser næsten med det samme, - dejligt!
Den første skulle videre samme dag og se på flere heste, men var interesseret i min hoppe, og i øvrigt en person man havde lyst til at sælge til.
Den næste kommer et par dage efter. Han prøver hoppen og da vi snakker bagefter bliver vi enige om en pris, da han gerne ville købe den. Han ville ovenikøbet hente den i samme uge, så det kunne ikke passe meget bedre.
Dagen før det aftalte afhentningstidpunkt ringer han og siger at han bliver nødt til at vente med at hente den til weekenden. Det var også helt ok, det var kun tre dage det drejede sig om.
Den weekend skulle han være hos os ved middagstid, og da klokken er NOGET mere, spørger jeg om der er problemer...
Jeg får at vide at han er på skadestuen og han kontakter mig når han kan.
Der går næsten en hel uge, hvor jeg intet hører fra ham, og det føltes som evigheder!!
Endelig ringer han. Han havde været ude for et mindre uheld, og spurgte nu om jeg var i stand til at levere hoppen. Der var "kun" 80 km hen til ham, så det kunne jeg godt. Vi aftager dato og tid for en cirka ankomst.
Da det så bliver dagen hvor jeg skal afsted, sender jeg en sms tidligt om morgenen, for at sikre mig at han er klar til at jeg kommer med hesten.
5 minutter før vi havde læsset hoppen og var kørt afsted skriver han. Han er ikke klar, han har ingen penge og er lige blevet fyret! Det var ovenikøbet en søndag hoppen skulle leveres!
Manden var omkring 35 år, er det bare mig der ikke kan fatte at så "gammel" en mand kan være så useriøs?
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg havde gjort hvis jeg var kørt hele vejen derover også havde fået at vide han ingen penge havde.
Har i prøvet noget ligende eller måske noget der er værre???