Evt. Carano (Capitol I - Cor de la Bryére - Fasolt), Calato (Capitol I - Landgraf I - Calypso I),
Cardino (Carthago - Landgraf I - Napoleon)
Cassini I-II (Capitol I - Caletto I - Mahmud), Coronado I-II(Corrado I - Rebel Z - Lagos) eller Clearway (Capitol I - Lord - Ramiro Z).... er godt nok alle holstenere (skimle) men alle avlsgodkendt i DV og i besiddelse af gode springevner (og springgener) samt middel, hvis ikke i nogle tilfælde gangarter over middel.
De fleste af hingstene kan du finde på
Holsteiner Verband under Hengste - verbandshengste.
Carano kender de fleste danske avlere jo, er bl.a. årets hingst 2004 i DK, har lavet mange gode afkom herhjemme, og selv vist gode takter på banerne under Henrik Gundersen.

Carano, fra Holsteiner Verband's hjemmeside.
Calato var også en overgang stationeret i DK, havde succes med Jennifer Fogh Pedersen ved de danske og nordiske mesterskaber, er bl.a. far til Cöster som blev individuel- og hold-europamester med Christian Ahlmann 2003.

Calato, fra HV's hjemmeside.
Cardino, bliver redet af Lars Bak Andersen i internationale GP'er, med flere gode placeringer, tidligere redet af Bo Kristoffersen.

Cardino, fra HV's hjemmeside.
Cassini I, bl.a. vinder af flere internationale GP'er, 4. i Weltcup i London med Franke Sloothaak. tidligere vundet Nationspris for DK i Helsinki, deltager ved EM i Mannheim i ´97 med Bo Kristoffersen.

fra HV's hjemmeside.
Cassini II, helbroder til ovenstående.

fra HV's hjemmeside.
Coronado I, placeret i flere S-klasser under Peter Luther, skade satte stopper for karrieren. bl.a. far til den kårede hingst Cajus.
Coronado II, nykåret i DV, står til afbenyttelse hos
Højagergård

Coronado II, billedet er sakset fra deres hjemmeside.
Clearway, med Lars Bak Andersen i international springsport, vinder af flere s-klasser og bl.a. placeret i Grosser Preis von Neumünster 2003.
Clearway, billedet er fra Holstenerforbundets hjemmeside.
Der findes naturligvis et utal af hingste der passer på dine kriterier, disse var blot et par af dem jeg kender, jeg er desværre ikke så meget inde i trakehner avlen og kan derfor ikke gi' nogle forslag i den retning. Hvis du skulle ændre dine kriterier lidt, og en brun holstenerhingst (kan med tilladelse bruges i DV) evt. også kunne komme i betragtning, så kig min præsentation.
Mvh Flo