Vi er jo så småt ved at gå over til pony avl, og har købt en skøn dsp hoppe. Hun er 4 år og endnu ikke kåret.
Vores plan er at stille hende til Dsp kåring og kåre hende i Psa da hun er palomino farvet.
Jeg sad derfor og kiggede på dsp hjemmeside for at lure hvordan det foregår til sådan en kåring.
Hvis jeg gerne vil have kåret hoppen med et r, skal den så på stations afprøvning? (for det er da noget af en udskrivning)
Jeg troede at de kørte det lidt ligesom dv med en rideprøve, men det kan jeg intet finde om?
Eller bliver de bare vist for hånd?
Skal dressur hopperne også løsspringes?
Det drejer sig om hende her:
Og til sidst et billede fra sælger som jeg bare synes er fantastisk:
Hun er efter Antario N/Rytterbjergets Imperial og lavet på en sølvmedalje hoppe
Hvad synes i ellers om hende?
Mvh Kit