hej HNer
Jeg er total i vildrede med hensyn til hingstevalg i år.. havde egentlig bestemt jeg ville bruge gribaldi på De niro/World cup/lauries crusador/grande men det er kun på frost nu og bliver hammer dyrt efter han er død.
Der skulle have været IPS Vivaldi på Weltmeyer/eisenherz/steward xx men har en veninde som har fået en på en wordly hoppe som er blevet alt for lille men med en fantastisk galop.
Forslag modtages:
De niro er lang i ryggen og skal have mere front og forknæ.
Hun mangler ben og galop.hingst skal være eller kunne godkendes i DV eller Hannover. Har fået et zack sidste år som næsten var for ædel og skal også have en i år.
Weltmeyer skal have mere ben. hun fungere super med D blod har lavet schufro eliteføl og skal have en BH Romantic i år.
Hingst DV eller hannoveraner.
På forhånd tak 