Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

hingstevalg
Forfatter: 
Dato:  06-03-2010 09:05

hej HNer

Jeg er total i vildrede med hensyn til hingstevalg i år.. havde egentlig bestemt jeg ville bruge gribaldi på De niro/World cup/lauries crusador/grande men det er kun på frost nu og bliver hammer dyrt efter han er død.

Der skulle have været IPS Vivaldi på Weltmeyer/eisenherz/steward xx men har en veninde som har fået en på en wordly hoppe som er blevet alt for lille men med en fantastisk galop.

Forslag modtages:

De niro er lang i ryggen og skal have mere front og forknæ.

Hun mangler ben og galop.hingst skal være eller kunne godkendes i DV eller Hannover. Har fået et zack sidste år som næsten var for ædel og skal også have en i år.

Weltmeyer skal have mere ben. hun fungere super med D blod har lavet schufro eliteføl og skal have en BH Romantic i år.

Hingst DV eller hannoveraner.

På forhånd tak

Hilsen Berit

Flere dejlige og velgående heste tilsalg, se profil eller www.staldlindballe.dk

Kursus afholdes løbende med Thomas D. Larsen

0
0
Svar på denne tråd

ingen..
Forfatter: 
Dato:  06-03-2010 12:03

ingen forslag ??

Hingstene skal selvfølgelig begge være ridelige, have gode egen resultater , korrekt benstilling og gang være særdeles god.

Hilsen Berit

Flere dejlige og velgående heste tilsalg, se profil eller www.staldlindballe.dk

Kursus afholdes løbende med Thomas D. Larsen

0
0
Svar på denne tråd

Til din Weltmeyer
Forfatter: 
Dato:  06-03-2010 12:37

kunne du måske kigge i retning af Uno Don Diego eller Uno Don Diablo.

Jeg venter en Diablo på min Regazzoni/Weltmeyer hoppe, men kan desværre først vise dig resultatet til juni

Joan fra Stutteri Uno har i 2009 avlet en Diablo på sin Weltmeyer hoppe. I 2008 har hun avlet en Diego på samme hoppe. Se dem her http://www.stutteri-uno.dk/ og klik ind under henholdsvis 2008 og 2009. Jeg synes de begge er blevet rigtig fine.

Held og lykke med beslutningen.

Mange spændende føl, plage og rideheste til salg, se:

www. kuhlmannhorses.dk

www.springhesteavl.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider