IIIIII, det er da nok det mest uinteligente svar jeg længe har set her på HN, ja generelt.
Prøv med nogen faktuelle argumenter, og stå ved hvem du er, så er jeg sikker på dit budskab trænger bedre igennem. Jeg synes personligt, han er en rigtig dejlig charmerende gummibold, der springer super.
I mine øjne skal han nok bruges på hopper som selv er højstillet, og kan tilføre det til afkommet.
Men eftersom jeg ikke har set føl, er det jo stadig svært at udtale sig helt om.