Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 fravæning
Forfatter: 
Dato:  31-10-2009 20:43

i dag blev waliant sendt i børnehave, hold da op jeg synes det gik nemt.... han var bare så sød og tog det hele i stiv arm.... han kom på fold fra morge stunden sammen med flokken og lige omkring middag tog vi ham og hans mor ind i boksen.... jeg gik med mor som jeg har gjort før mår vi skulle ride... satte hende i hendes gamle boks godt med wrap og gulerødder... min veninde tog sig så af waliant imens og satte ham sammen med hans nye ven en flink plag på 1 år .... som tog pænt i mod ham og kort tid efter legede de som om de havde gået sammen hele tiden.... og til aftenfodringen havde bette mand allerede lært at stikke hovedet ud mellem tremmerne..... dejligt når de tager det pænt at blive skilt fra flokken..... var lidt nervøs nu hvor han har været eneste føl i flokken... men det blev gjort til skamme


men hoppen det er en anden sag.... men også hendes førte gang... tror nu ikke det er ham... hun savner... men mere de hopper hun gik med... men nu skal hun være ride hest igen... så hun er kommet over i rideheste stalden...


så nu skal vi bare vente på at yveret stopper med at lave mælk...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det lyder
Forfatter: 
Dato:  31-10-2009 21:41

da bare super Dejligt når det går så nemt.


Jeg tror heller ikke min hoppe kommer til at savne sit føl.



Mvh Janni


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider