i dag blev waliant sendt i børnehave, hold da op jeg synes det gik nemt.... han var bare så sød og tog det hele i stiv arm.... han kom på fold fra morge stunden sammen med flokken og lige omkring middag tog vi ham og hans mor ind i boksen.... jeg gik med mor som jeg har gjort før mår vi skulle ride... satte hende i hendes gamle boks godt med wrap og gulerødder... min veninde tog sig så af waliant imens og satte ham sammen med hans nye ven en flink plag på 1 år .... som tog pænt i mod ham og kort tid efter legede de som om de havde gået sammen hele tiden.... og til aftenfodringen havde bette mand allerede lært at stikke hovedet ud mellem tremmerne..... dejligt når de tager det pænt at blive skilt fra flokken..... var lidt nervøs nu hvor han har været eneste føl i flokken... men det blev gjort til skamme 
men hoppen det er en anden sag.... men også hendes førte gang... tror nu ikke det er ham... hun savner... men mere de hopper hun gik med... men nu skal hun være ride hest igen... så hun er kommet over i rideheste stalden...
så nu skal vi bare vente på at yveret stopper med at lave mælk...