Hej
Jeg er blevet ejer af det dejligste lille hingsteføl som er efter Søndergårdens Rocky som kommer ude fra løgumkloster.
Nu er mit spørgsmål så om der er nogen som kender denne hingst eller om der evt er nogen som har afkom efter ham.
Alt har interesse.
Mvh Kristine
Så blev man os ejer af Søndergårdens Sheik <3
racen ?
www.rawasport.dk.
lækre,lækre sportsponyer
flere ponyer sælges
se mine heste præs...
Han er noget holstener/oldenborg/pinto mener jeg vist
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet