Hej i kloge HN´er...
ved i hvornår karakterene fra følskuerne kommer på Hestedata???? Har lige været inde og kigge efter mit føls.. men de er endnu ikke kommet på??!??
Maloure
Tror de kommer på omkring november/december.. Sidste år kunne jeg først se mit føls i november.
WWW.ELBKGAARD.DK
Venter føl efter Blue Hors Romanov, termin 11 april 2010
- Og har selv termin 1 april 2010
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet