jeg synes det er lidt svært. Hoppen er også svær at definere.. På en måde er hun rolig, og samtidig hænger nerverne i laser.
Hoppen har været min drøm og mit mareridt de sidste 7 år. Det er ikke ret mange heste, der interesserer mig i dybden, men hun er underlig nok til at vække min interesse.
Lidt det samme med føllet. Mange ting tager hun bedre end moren, og jeg er blevet overrasket hver dag, men hun kan også være en lille HYSTADE og hidse sig selv op. Hun har siden hun blev født haft et stort skrabe-ben. Hun står altid og skraber i jorden, hvilket får mig til at frygte for når jeg skal opsadle hende på staldgang 
Hun grynter også meget, når der er noget, hun ikke synes om. Og vrinsker som en hingst - gør moren også. Meget dybt og lidt hysterisk. Mor og datter har et meget tæt bånd. Jeg ønskede et føl, der lignede sin mor. Det fik jeg. Bare med bedre eksteriør 
Mit bedste indtryk af hende er, at hun er følsom. Men vænner sig hurtigt til ting og accepterer dem.
Hun er en glad pige, meget social og næsten "leder" af folden allerede, siger de andre også.
Her er min nye krydsogtværs
Stærk og blid. Og kælen 

Lone