Da det er første gang jeg prøver at skal ha føl kunne jeg godt tænke mig at vide og man kan scanne hoppe ude på maven eller om den skal scannes inde fra. den er scannet 2 gange hvor den er scanner inde fra.
en hest indenfra gennem endetarmen så vidt jeg ved
og det gør man fordi børen ligger lige nedenunder
Mangler du en løsdriftsplads til dit hingsteføl fra 2009 i Ishøj?
Skriv en pb for mere info
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet