Nu er tiden jo ved at komme til at Følle skal vænnes fra. Mor taber sig meget nu og han er slem til at vil tage hendes mad.
Min ide er at han fra iaften skal stå i boksen ved siden af sin mor. Så kan de osse bedre selv spise i fred begge to.
Jeg har hængt et hønet op og en spand vand og godt med tørv, så skulle han jo nok kunne holde livet til imorgen tidlig når der er fodret til morgen. De kommer ikke ind før 23-23,30 og der bliver fodret igen ved 7 tiden.
Kan det ikke godt være en god ide??
Han er 5 mdr. Og meget stor. De kommer jo så sammen på græs fra morgen til næsten midnat.