Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Håber hun er i fol - kryds fingre
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 08:34

Så er det vidst vores tur til at få al den hjælp til krydsede fingre vi kan


Hoppen skal kontrolscannes idag og vi håber virkelig hun er i fol.


Hun er insemineret med BH Rosoff og puha vi håber det er lykkedes denne gang.


Jeg er så spændt at jeg har helt ondt i maven


;o) Lillian

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg krydser
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 09:56

fingre og sender positive tanker. Husk lige at fortælle hvordan det gik. Min hoppe skal scannes på tirsdag, hun er også insemineret med BH Rosoff, og jeg er også vildt spændt, så ved hvordan du har det.


Med venlig hilsen


Lene



0
0
Svar på denne tråd
 
 Om en halv times tid
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 12:57

er spændingen overstået. Puha hvor bliver jeg skuffet hvis hun ikke er i fol.


Tak polkamor ;o) - skal også nok krydse alt hvad krydses kan for din hoppe på tirsdag.


;o) Lillian

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke i fol... stadig
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 13:49

kan godt forstå du er spændt, krydser virkelig også fingre for dig. Min hoppe (DSP) har været afsted 2 gange til hingst, og er stadig ikke kommet i fol. Fik hende scannet igen i morges, hvor jeg desværre blev bekræftet i at hun er i brunst igen. Det har snart kostet mig lige så meget som hvis jeg havde hende til en DV :o( Nu har hun så fået lavet en svaberprøve, så den får jeg svar på i morgen, så må vi jo se. Håber godt nok hun kommer i fol denne gang, det er sidste chance nu!!!!


Tanja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hulk, vræl øv øv øv
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 14:21

Ingen følbasse i maven på vores hoppe. Snøft


Det var godtnok en skuffelse.


Snøft


Lillian

0
0
Svar på denne tråd
 
 nej hvor
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 14:26

ærgeligt, hvor mange forsøg har du været ude i ? Synes der er mange der har problemer i år, man tror jo næsten ikke man kan være så heldig at der er gevinst.


Med venlig hilsen


Lene



0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv hvor træls
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 14:29

Øv det var træls, ja det er godt nok lige før man ikke tør håbe på, at det lykkes i år.....


Tanja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hun er blevet
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 14:40

insemineret 2 gange og 1 gang snød hun os og der lagde dyrlægen så ikke sæd i hende, pga ægget var gået. Men det føles også lidt nu, som om man er i kapløb med tiden. Ih hvor er det fustrerende.

Oven i det, så er hun ikke verdens letteste hoppe at bakse rundt med - hun gider bare ikke dyrlæger , så jeg er jo også ude i overvejelser om hvornår det er nok og man bør stoppe.


Arghhhhhh øv jeg er så skuffet , troede ellers lige den var hjemme, da hun ikke har været interesseret i vores vallak siden insemineringen og sidste brunst - som i øvrigt var en god brunst med gode synlige ydre tegn og nogle fine store æg.


Ja der er mange i år som har problemer med at få det til at lykkedes. Det kan jo også have noget at gøre med, at vejret har været så underligt. Dejlig sol i foråret men ingen varmegrader af væsentlig karakter - og så først nu går sol og varme amok.


Men vi må jo prøve en sidste gang og se om ikke det lykkedes. Jeg VIL så gerne have føl til næste år. Det er vores første gang vi prøver og det er sgu lidt træls det så skal være så bøvlet.


;o) Lillian


0
0
Svar på denne tråd
 
 øv kan kun...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2009 00:15

...være enig med dig...min hoppe er løbet om to gange nu og skal scannes i morgen for at se om hun er klar til en ny omgang. er der noget teknisk bevist at inseminering med frisk sæd er lige så godt som den "naturlige vare"? for første gang hun skulle i fol for 3 år siden, blev hun det i første hug ved naturlig bedækning.

øv hvor er jeg træt af det og de kan ikke se der er noget galt med hende, så det er måske bare sort uheld?! - eller en del af det mange siger herinde om at i år der er der måske bare mange som er løbet om uden egentlig grund?

hmm...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider