Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Hva så???
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 17:31

Min dv hoppe efter Carano er blevet insemineret og blevet scannet på 15.dag, men dyrlægen sagde at der ikke var gevinst og han kunne se at hun var i begyndene brunst og at hun ville være klar 2 dage efter til igen at blive insemineret. Inseminøren har været, men hun var slet ikke klar. Kan hun været ifolet alligevel???




Den heldige ejer af:

Dv hoppen Thy`s Cirkeline, fjordhesten Ea Kjærgaard ,shetlænderne Tøsen og Tobberups Benjamin


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 20:45

hej


jeg synes det lyder lidt mærkeligt, men hun kan godt være drægtig alligevel, det kan nemlig godt ligge lidt dybt og derfor er svære at scanne, hvis hun stadig ikke viser tegn på brunst så ville jeg nok vælge at få hende scannet igen.

Jeg får altid scannet på 16. dagen, ved ikke om det har en betydning.


Kunne inseminøren ikke se om hun så var på vej i brunst??



held og lykke med det


mvh Diana


Hingsteføl efter Kærgaardens Marguax og Kærgaardens Amarone i 2009, født i maj, er til salg.

Vær mod andre, som du ønsker andre skal være mod dig!

www.stald-palsgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 23:15

Hun er kommet i bunst igen og er blevet insemineret igen. Øv, det bliver sent næste år inden der kommer føl igen, hvis jeg er så heldig at hun bliver drægtig denne gang....




Den heldige ejer af:

Dv hoppen Thy`s Cirkeline, fjordhesten Ea Kjærgaard ,shetlænderen Tøsen og ikke mindst Bella


0
0
Svar på denne tråd
 
 ja det var øv
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 21:49

men det er da altid noget du har fået insemineret hende igen


Jeg har selv de seneste år fået sene føl fra midt maj og frem til midt juni. Det har jeg været glad for, fos så er vejret med mig for det meste. Jeg har nogle lange dage på arbejde så mine heste er ude fra kl 6 morgen og til det bliver mørkt, og det er ikke altid optimalt for de små pus


held og lykke denne gang, jeg krydser fingre og glæder mig til at høre at det lykkedes


Hingsteføl efter Kærgaardens Marguax og Kærgaardens Amarone i 2009, født i maj, er til salg.

Vær mod andre, som du ønsker andre skal være mod dig!

www.stald-palsgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 scanning
Forfatter: 
Dato:  03-07-2009 09:44

hej


Jeg har lige fået scannet begge mine ifolede hopper drægtige

:-)

Da jeg bestilte dyrlægen havde jeg egenligt tænkt, at han skulle scanne på 14. dagen, men han sagde, det ville være spild af penge for ifald den var negativ, kunne det være fordi, han ikke kunne "se" drægtigheden endnu, og han derfor alligevel ville foreslå endnu en scanning 2 dage efter... Så aftalen blev scanning 16. dagen....

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider