Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Bedækning af shetlænder
Forfatter: 
Dato:  10-02-2004 22:38
Min shetlandshoppe på snart 9 år havde jo besøg af en vakker hingt sidste forår.

De gik sammen i 1½ måned - nul resultat - hun syntes han var for ung - en grønling - ok det var han også - 2 år, men underskøn :-(

Nu har jeg fået tilbudt en bedækning hos en skøn miniaturehingst, der har bedækket adskillige hopper med godt resultat igennem flere år.

Ejeren af hingsten tilbyder, at min hoppe bare kan komme og gå hos ham og med hingsten i sommer.

Tilbuddet er fint - hingsten skøn - og det er meget tæt på hvor min hoppe bor nu - så jeg kan være hos hende hver dag alligevel.

Men er det en god ide på den måde?

Har I nogen erfaringer for den slags?

Jeg er jo bange for, om min hoppe kan komme til skade.

Hingsten virker dog sød og rar. Men min hoppe kan være en skrappesidse, og bestemmer ALT over de større heste der hjemme.

Jvfr min dyrlæge er der intet til hinder for at bedække hende.-

Hilsen May-Britt.

Lykken er en dejlig islandsk uldtot
{>

Du og din hest tilbydes healing på Sjælland.
0
0
Svar på denne tråd

Ang. bedækning.
Forfatter: 
Dato:  11-02-2004 08:08

Tittel Tuttel.

Jeg ville ikke sige at der er noget i vejen for at du skulle få hende bedækket på den måde.

For det første så har hun jo prøvet at gå med hingst før, så det er ikke noget helt nyt for hende.

Og for det andet, så er den hingst du har valgt erfaren, så han skal nok også passe godt på.

Jeg ville heller ikke siger at der er noget i vejen for at du får hende bedækket!

Held og lykke med det!

** Trine **

Elsk mig mest når jeg fortjener det mindst, for det er der jeg har mest brug for det...!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider