|
|
| Snøft. Vrælllll. Øv. Tud. |
|
|
Mange vrinsk fra Evidence xx, Spotlight xx og Lene
Velgående fuldblodsplag sælges.
2 smukke løvehovede kaninunger søger nyt hjem.
Bomløs sadel med underlag sælges. Helt ny og ubrugt. Mrk. Barefoot.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sender |
|
|
en tanke till dig fra sverige.Det er ikke et godt beslut att behöve ta. KRAM !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er det en skam |
|
|
Tanker til dig Lene... Hvor er det synd og skam vi ved jo alle hvor glad du er for din Evi. Stort kram fra mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åhh Lene dog. |
|
|
Havde krydset alt hvad der kunne krydses for jer - er meget ked af det på dine vejne. Trods alt har du et hoppe føl efter hende som du jo så kan fortsætte avlen med. Men det hjælper jo intet på savnet og minderne efter Evidence. Varme tanker her fra. Fazzira : Har du set hvor fin vores Leredo hoppe er blevet - der er flere billeder i tråde rundt omkring - prøv at søg på Arina
Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trist at høre |
|
|
Hej Lene,
Det er rigtig trist at høre, at hun fortsat ikke kom i fol. Vi havde alle håbet på dine vegne. Det er trist når man nu står med en fløjhoppe og der er behov for godt fuldblod i varmblodsavlen.
Mon ikke du skulle satse på spotlight nu og droppe dine overvejelser om at sælge hende.
Selvom det er hårdt, må man også være realistisk. Der er ikke økonomi i at blive ved med at forsøge at ifole, når oddsene er så dårlige, og hoppen tilmed har andre sundhedsmæssige problemer. Nemt at sige for os andre, men vi synes jo også hun er en skøn hoppe, så der er fuld sympati for denne vanskelige beslutning.
Håber du finder den bedste løsning for dig og Evidence. Lad høre, hvad det ender med.
Knus Tine
Avler af kvalitetsheste - trakehnere og varmblod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh hvor trist |
|
|
Det er jeg sørme ked af at høre, sender dig en trøstekrammer. At sige farvel er hårdt, men nok det eneste rigtige i en situation som denne.
Reni Nielsen, Stutteri Krone www.stutterikrone.dk
Sælges; 1-års vallak efter Rush Hour, Hingsteføl efter Rush Hour, 3-års velgående hoppe efter Londonderry (i proffesionel ridning)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak..... |
|
|
Mange vrinsk fra Evidence xx, Spotlight xx og Lene
Velgående fuldblodsplag sælges.
2 smukke løvehovede kaninunger søger nyt hjem.
Bomløs sadel med underlag sælges. Helt ny og ubrugt. Mrk. Barefoot.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forfærdeligt ... |
|
|
Hej Lene Jeg blev selvfølgelig ked af dit opkald i morges. Det er ikke fair, når man har en hest som Evidence. Jeg ved hvor meget du holder af hende, og hvor meget du vil gøre for hende. - Ja vi holder jo alle af hende. Heldigvis har du fantastiske lille Spotti tilbage.  Det er en tung og hård beslutning, - Jeg ved du vil gøre det bedste for Evidence (Og det ved vi vidst begge hvad er) Vi vil altid husker hende som en fantatisk glad hest, total rolig og en fantastisk mor. Du ved jeg altid vil være her for dig. Vi snakkes ved i morgen 
Camilla Gravers Johansen ©
Ejer af Jasmin og det smukkeste hingsteføl efter Saxo Højgård
©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Camilla. |
|
|
Tak søde. (Mangler en kramme smilie. )
Mange vrinsk fra Evidence xx, Spotlight xx og Lene
Islænder søges.
2 smukke løvehovede kaninunger søger nyt hjem.
Bomløs sadel med underlag sælges. Helt ny og ubrugt. Mrk. Barefoot. Reseveret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hej,,,, |
|
|
Tak for jeg måtte lære hende at kende og tak for, at jeg fik den ære at følge hende til tops, til kåringen i 2008. Det vil gavne din baby-hest. Det er aldrig sjovt, trystekram herfra... Jeg ved du gør det rigtige..
Team Dandanel "Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af "
Nu med hingsteføl efter Blue Hors Hotline.. født d. 08-04-08
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa alle sammen. |
|
|
Mange tak for alle jeres varme ord og trystekrammer. Det betyder meget for mig. 
Mange vrinsk fra Evidence xx, Spotlight xx og Lene
Friserhoppe el. Islænder søges.
2 smukke løvehovede kaninunger søger nyt hjem.
Bomløs sadel med underlag sælges. Helt ny og ubrugt. Mrk. Barefoot. Resev ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu er....... |
|
|
Mange vrinsk fra Evidence xx, Spotlight xx og Lene
Friserhoppe el. Islænder søges.
2 smukke løvehovede kaninunger søger nyt hjem.
Bomløs sadel med underlag sælges. Helt ny og ubrugt. Mrk. Barefoot. Resev ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej... |
|
|
Hej.. Jeg sendte papirene en tirsdag og TRYK ringede om torsdagen og snakkede med mig, ugen efter havde jeg svar fra forsikringen og så gik der blot et par timer, så var pengene på min konto. Så det må siges at være ultra hurtigt, en uge, så var det hele klaret. Dog blev min ikke aflivet, men det kunne jeg have valgt og så var der gået samme tid alligevel, for jeg fik skam aflivningspapirene sendt sammen med svaret fra forsikringen. Held og lykke søde...
Team Dandanel "Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af "
Nu med hingsteføl efter Blue Hors Hotline.. født d. 08-04-08
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Æv æv æv... |
|
|
...ikke just en lykkelig udgang , men som du selv siger så er det den rigtige uanset hvor hårdt det er. Mht. forsikringen så KAN det gå rigtig stærkt. Da min gamle dressurhest blev kasseret af dr. dyr sendte han papirene ind, og ringede samtidig til forsikringen. De (Tryg) ringede tilbage samme aften og godkendte at han blev aflivet (hesten - ikke dr. dyr ) - og her var ikke tale om at hesten stod og led. Men pøj pøj med Spotten, hun skal vel overtage mors plads i avlen så? Trine (Faxa)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ok......... |
|
|
Godt at høre. Evi er også forsikret i Tryg. Og ja jeg beholder Spotti til bl.a. avl og så overvejer jeg en Islænder som vi kan ride på m.m. Så er der også noget for drengene. 
Mange vrinsk fra Evidence xx, Spotlight xx og Lene
Islænderhoppe søges. 0-10år.
2 smukke løvehovede kaninunger bortgives til godt hjem.
Barefoot Bomløs sadel med underlag sælges. Helt ny. 17-17½"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|