|
|
| Øv, løbet om 2 x |
|
|
Hej Øv, doktor dygtig dyr har lige været for at drægtighedsscanne Sunny, men heller ikke denne gang er der De Noir baby i vente - så skal på den igen... ...Malou skal scannes den 15., så håber jeg hun holder (også v De Noir) Lene
KANON HOPPEFØL SÆLGES: SKOVENS RAFAEL/BH AGENT.ERDH I 4 LED PÅ MOR-SIDEN. ÆDEL OG SÆRDELES GODT GÅENDE I ALLE GANGARTER.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Du er ikke alene om det! Her er der heller ikke nogen der holder i år Ikke engang den af mine hopper der plejer at holde i første forsøg Jeg har i gang i 3. omgang nu...
SÆLGES: Shetlændervallak, 2 år, 105cm, rød med hvid man og hale, stjerne, meget cool, påbegyndt tilkørsel uden problemer. Send PB for flere informationer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv bøv.. |
|
|
sk... ærgeligt! Skal have scannet to hopper d. 9 og det er også andet forsøg!! Synes det driller lidt i år. Og så er spørgsmålet jo også hvor længe skal man forsøge. Lidt træls med de sene føl..
MVH Diana
Til salg: Hoppeføl efter B.H Doolittle-Crelido-Limaro) født d. 3/3-2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah.... |
|
|
Jeg skal ikke klage; begge mine goldhopper, som kan være problematiske, er drægtige i første hug. Nu skal vi til at starte på følhopperne.
Mvh Charlotte Züchten heißt: Denken in Generationen!
Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120 DV- og WM-Ungheste sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kender det |
|
|
har en der er scannet tom i 1. forsøg (her regnede vi dog heller ikke helt med at hun holdte pga længden på brunsten), her 2. forsøg er hun ved at resorbere og vi venter nu på at hun går i brunst så hun kan prøve en sidste gang (ellers bliver hun nok til bøffer ) Mine 2 første hopper har holdt i 1. forsøg, og den sidste kan scannes i næste uge, hun plejer dog først at holde i 2. forsøg...
Beklager taste- og stavefejl
Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009
Sælges:
DV hoppe ´08 Michellino x RDH x Romancier FR hingst ´09 Palnatoke Vejvad x Rikke WM hingst ´09 J. Jones x W. April (billig)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| UARKS... |
|
|
Jeg sidder spændt og venter på at få scannet hoppemusen idag - håber så inderligt at hun er i fol, det ville bare være så kanon fedt. Ærgerligt med jeres som ikke er i fol . Pøj pøj med det, håber det lykkedes for jer. ;o) Lillian
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Fik en hoppe scannet i sidste uge. Hun holdt åbenbart første gang hingsten havde sprunget på hende... Vi var sikre på hun kun var på 15 dagen da vi scannede. Men det var 3 dage ældre og det passer med den dag hun kom ud til hingsten. Så det er bare super dejligt og spild af tid hun gik med hingsten  Meeen så har jeg os en hoppe der driller, er blevet bedækket 3 gange i år og dyrlægerne mener hun blir befrugtet, men det går af efter 10 dage. Så nu er hun på regumate. Og så håber vi hun holder det!
Malene Pedersen www.ejaaz-arabians.dk Rytter af den smukke hingst Wareno OX ღ Jeg lever og ånder for araberhesten! ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Evidence. |
|
|
Har vi brugt 3 forsøg allerede i år og venter på at hun skal scannes 15. juni hvis hun altså ikke lige går i brunst igen. Er ved at opgive at få hende ifol med Chicago. 
Mange vrinsk fra Evidence xx, Spotlight xx og Lene
2 smukke løvehovede kaninunger søger nyt godt hjem.
Smil. Og verden smiller til dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
Samme problem er her:) Asani er nu endelig drægtig med De Noir i 2. forsøg Miss Dior endelig drægtig med Gribaldi i 2. forsøg Lucky Moon kører på 3. gang nu - hun bliver sprøjtet i brunst i morgen eller fredag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1230456 |
|
|
-øj , I skal ikke klage.... Min hoppe var til hingst hele sidste år..... - men jeg får INGEN føl i år...  - Så nu er jeg i gang med 3 forsøg i år  Ville sku så gerne ha en følle på hende den smuksak...  Hilsen den håbefulde ( ENDNU )... Rikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sunny har også... |
|
|
...altid holdt 1. gang (når ellers vi nåede at give sæd, da hun sidst gik på megasmå æg, så der snød hun os 2 x!!!), så er ved at overveje om man skulle prøve at skifte hingst. Hvad synes I om Le´spoir til hende? Hun er efter Solos Carex/Ibsen/Elizar, avler ret stort, men rimeligt ædelt og godt gående - eller har i andre/bedre bud fra katrinelund/tailormade? Lene
KANON HOPPEFØL SÆLGES: SKOVENS RAFAEL/BH AGENT.ERDH I 4 LED PÅ MOR-SIDEN. ÆDEL OG SÆRDELES GODT GÅENDE I ALLE GANGARTER.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv der vores |
|
|
hoppe var heller ikke i fol snøft snøft. Så vi må prøve igen. Alting ser dog fint ud og hun burde, hvis det hele passer sammen, kunne insemineres igen på mandag. Regumate - hvad er det for noget og hvornår skal det gives før det får effekt????? Bare nysgerrig, for vil jo gøre alt for at nå at få hende i fol i år. Vil bare så gerne have føl på hende i 2010  Krydser fingre for alle jer der stadig mangler at få hoppen i fol. ;o) Lillian
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Lillian: Regumate har kun en effekt hvis hoppen producerer for lidt hormon under drægtigheden - det kan måles gennem en blodprøve, når hoppen er scannet drægtig. Det gives fra 16. dagen og så 100 dage frem. Og så er det vist temmelig pebret i pris Jeg har en problemhoppe der kører på det nu.
SÆLGES: Shetlændervallak, 2 år, 105cm, rød med hvid man og hale, stjerne, meget cool, påbegyndt tilkørsel uden problemer. Send PB for flere informationer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbum |
|
|
Man kan sætte sin hoppe på Regumate allerede på 2. dagen efter endt inseminering. Og med held, hvis man har en hoppe der har svært ved at blive ifolet og holde drægtigheden. Det skal så gives i start periode på 45 dage - men man kan give det i op til 100 dage. Mange dyrlæger herhjemme bruger ikke metoden - men i udlandet har den vist stor effektivitet. Fik dog sidste snakket med min dyrlæge om det og de bruger det også. Havde fået rådet af en meget anerkendt dyrlæge - som i vinterperioden tager til australien og inseminerer . hvis man kun anvender det når de er scannet drægtig, hjælper det kun på at holde drægtigheden. Men det duer jo ikke hvis hoppen slet ikke når hen til 16 dagen. Så en god ide at starte op på det allerede på 2. dagen.
Hilsen Mig Hvorfor ikke handle med Hjertet???? Hipro foder forhandles her Til alle Racer. Også special foder til Frieser og Tinkere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Talli *Harrig s Friesere*: Nu har mit problem så også været at få min hoppe til at holde drægtigheden, så nok derfor at jeg kun har fået den behandling til min hoppe Men jeg kan endnu ikke fortælle om det virker her.
SÆLGES: Shetlændervallak, 2 år, 105cm, rød med hvid man og hale, stjerne, meget cool, påbegyndt tilkørsel uden problemer. Send PB for flere informationer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Regumate. |
|
|
Hvad koster behandlingen? Og hvordan gives det?
Mange vrinsk fra Evidence xx, Spotlight xx og Lene
2 smukke løvehovede kaninunger søger nyt godt hjem.
Smil. Og verden smiller til dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Regumate |
|
|
Regumate gives Oralt i en sprøjte. Jeg kan ikke huske prisen - men så dyrt mener jeg heller ikke det var.
Hilsen Mig Hvorfor ikke handle med Hjertet???? Hipro foder forhandles her Til alle Racer. Også special foder til Frieser og Tinkere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Regumate. |
|
|
Mange tak. 
Mange vrinsk fra Evidence xx, Spotlight xx og Lene
2 smukke løvehovede kaninunger søger nyt godt hjem.
Smil. Og verden smiller til dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har ikke modtaget prisen endnu, men skal nok oplyse om pris, når jeg får regningen 
SÆLGES: Shetlændervallak, 2 år, 105cm, rød med hvid man og hale, stjerne, meget cool, påbegyndt tilkørsel uden problemer. Send PB for flere informationer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Regumate |
|
|
Vores hoppe er kun forsøgt insemineret en gang, så det er nok for tidlig at konkludere om hun har behov for Regumate. Men det er rart at kende til produktet og dets virkemåde, for så kan man jo altid selv bringe det på banen overfor dr. dyr. Håber da hun kommer i fol næste gang og hvorfor skulle hun egentlig ikke komme det hun har været i fol før (for 4 år siden) og er undersøgt i hoved og rumpet og er ren og klar til det hele. Så vi krydser bare fingre og håber vi er heldigere næste gang. ;o) Lillian
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg dropper....... |
|
|
nok at forsøge mere end 3 gange. Så vidt jeg kan forstår på dyrlægen er der ikke stor chance for at få min ifol ved inseminering og jeg bliver nød til at stoppe mens legen er god. Det har allerede kostet mig min. 15000kr. for ingen ting. Med mindre jeg selvfølig er så heldig at hun er kommet ifol her i 3. forsøg. Kan næsten ikke vente til 13.-15. juni. Første gang jeg har haft problemere med at få en hoppe ifol. Men det har selvfølig heller ikke været så mange gange. 
Mange vrinsk fra Evidence xx, Spotlight xx og Lene
Bengal hankat søges til parring.
2 smukke løvehovede kaninunger søger nyt godt hjem.
Bomløs sadel med underlag sælges. Helt ny og ubrugt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Her er den efterlyste pris på regumate Jeg har givet 1370 + moms for 1liter, hvilket svarer til 100 dage. Så det synes jeg ikke var slemt. Og blodprøven hun fik taget, viste at hun ikke kan producere nok progesterone, og det kostede kun 96 kr. at få udtaget, og 215 + moms for laboratorie, så det kan bestemt anbefales, hvis man har en hoppe som min, der gerne smider fosteret igen  Men hun får chancen sæsonen igennem, og ellers må vi opgive at få føl på hende.
SÆLGES: Nyere ponypude Shetlændervallak, 2 år, rød med hvid man, hale, stjerne Shetlænderhoppeføl, rød med hvid man, hale Varmblodshoppeplag, fra 2008, rød, forventet 170cm SE PRÆSENTATION
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|