Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Farverigt Sandro Hit føl
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 20:27

D. 7 juni folede vores knabstrupperhoppe Bianca et fint hingsteføl efter Sandro Hit.



M.v.h. Ruth

Se vores knabstruppere på www.sartor.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du forstår
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 20:28

at lave nogen rigtig smukke føl og ham her er ingen undtagelse. En rigtig smuk dreng. Tillykke med ham.




To live a creative life, we must lose our fear of being wrong.


Skøn ponyvallak sælges:

www.hestegalleri.dk/html/ mar_vis.asp?MarID=277978

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 21:09

i guder hvor er han smuk.. Hvilken udstråling.. Tillykke med ham.. Og altid en fornøjelse at se dine føl...




Hilsen Stine


Stutteri Rø- WM-Ponyer i smukke farver

Buckskin-Palomino-Smokey Black og BEC


Sælges

  • Palominohoppeføl fra 20/3 (20 sep)

Husk at sætte din hest tilsalg på

www.letsalg.dk

nemt, enkelt og gratis


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sandro Hit
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 21:50

Sikke et dejligt føl, han ser ud til at være dejlig ædel ud


Tillykke med ham.




- Yuki



Med salathesten Rigola - og nu med føl efter Quaterback


PASSIER OPTIMUM DRESSURSADEL SÆLGES - KUN BRUGT FÅ GANGE


4-værelses andelslejlighed på 93kvm på Amager sælges. Skriv for info



0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 22:20

han er godtnok smuk, med helt perfekte pletter.



Hanne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 22:44

Dejligt føl han laver nu nogle dejlige føl og med lange ben og luft under


hilsen Kirsten

0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da op
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 01:20

Hvor er han smart :-) Og sikke en hals han allerede viser frem... glæder mig allerede til at se ham under rytter...

Dine heste er simpelthen en kanon oplevelse - og må da være en absolut super-reklame for knabstrupper-rideheste-avlen. Tillykke.


hilsner

Sussie

Stutteri Følholm



Følholm avler Haflingere og Varmblod.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 07:13

Sikke da et dejligt føl, han ser virkelig smart ud. Og en flot afstamning.


Mange hilsner

AnneMarie

www.staldheden.dk

Avl af DV og Pinto heste, gerne med det flotte farvede skind.


Le mioche står nu til avlsbenyttelse.
Vi har lavet en god aftale med:
Helle Hautopp & Kristian Svenningsen
www.festigaard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke et smukt
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 07:50

Sikke et smukt føl :) ham kan du godt være stolt af.



Til salg:

Ældre pæn og velholdt brun prestige springsadel 17" pris 4000 kr

Oldenborger hingsteføl efter Kirsebærgårdens Joker mf: Nicolars sælges. pris 20.000 se min hjemmeside: www.stald-egebjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 13:31

Mange gange tillykke med dette meget smukke føl

Håber på at se flere billeder af denne dejlige dreng.


MVH Hanne.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da op
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 20:31

en prægtig hals og mega skøn farve...



Stort tillykke med dit meget smukke føl


Mvh. Gitte


Tag på Årets sejeste ridelejr

læs mere her


Design of G

Hestefotograf

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 20:58

og Wauuuuu! Hvor er han fin


Mvh. Anja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 21:28

Med dit skønne føl. Jeg kan kun bakke de andre op - din avl gør da, at man ser på pletheste med helt andre øjne - fantastisk arbejde.



Ditte

Hoppeføl 2009 efter Quaterback/Romanov/Pablo

Hingsteføl 2009 efter Blue Hors Rush Hour/Pablo/Sendbote, TIL SALG

Skimmelbroget pony-vallak, 2008, slutmål ca. 138, TIL SALG

Holtegården

Nysted

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 21:33

Hold da op Jeg tabte da godt nok lige kæben, da jeg åbnede denne tråd. Fantastisk smuk lille fyr :-)



Mvh. Julie

---


Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk


Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!

0
0
Svar på denne tråd
 
 wauw...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 21:41

sikke et smukt føl. Dejlig ædel.

Og sikke en skøn farve.... perfekt!


Kæmpe TILLYKKE....


Lækker hesteejendom til salg.



Pintostutteri Vesterlund



Elitepintohingst tilbyder bedækning

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ruth ..
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 22:04

Han er fantastisk .. Er han hel bror til Black n' Magic og Simply the Best?



Han er godt nok fin ..


Karina sagde at I havde fået to Sandro Hit .. Hvem er mor til den anden ...=)


/mette.


...---***Cappucino & Quinar's Lovespot ***---...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker for søde ord..!
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 22:17

Takker for alle de rosende ord..

Er selv rigtig godt tilfreds med de afkom jeg har fået efter

Sandro Hit. Det bliver nogle meget ædle typer med lange ben og rigtig smart hoved.

Stelmach: Ja vi har fået 2 Sandro Hit føl. Det andet har jeg bare ikke fået taget nogle billeder af endnu, men den er der endnu mere farve på.

Dette føl er efter Bianca, så det er en helbror til til Magic og Simply.

Det andet føl er efter Monica.


M.v.h. Ruth

Se vores knabstruppere på www.sartor.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider