Det lyder spænnende !
Kan godt lide begge hingste!
Vi har vælgt ikke at inseminere vores hoppe iår.
Vi har nemlig planer om at flytte til Tyskland. Og da vi ikke ved hvornår det bliver og hvor vi kommer til at bo , synes vi at vi har heste nok p.t. (5 stk. incl. Pippi)
Ved godt at man helst skal holde gang i en gammel avlshoppe, men nu hvor vi fik vores hoppeføl besluttet vi os for at lade hende gå. Meeeen har selvfølgeligt tænkt over en hingst til næste år og det bliver (måske) Fidertanz. Tror den passer på vores kæmpe
Har også spekuleret over enten Tuschinski (Super følbeskrivelse!!) eller Vivaldi. Men nu må vi se....
Ha´det godt!!
KH, Hellen