Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Dancier xFabriano hoppeføl
Forfatter: 
Dato:  09-06-2009 22:14







Lige et par billeder af vores hoppeføl Danke schön ca. 2 måneder gammel. Hun vokser meget p.t og har stadig et enorm pels, meeeeen derunder gemmer sig en MEGET flot mørk farve!! Jeg ønskede mig et sort hoppeføl og det kommer da tæt på!Og hun har et enorm dejligt temperament. Rolig og kontaktsøgende. Kunne ikke være bedre!


Mange hilsner,

en tilfreds avler.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ville
Forfatter: 
Dato:  09-06-2009 22:17

da også være yderst tilfreds, hvis det var mit føl! Hun er dejlig ud..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Helen og Co
Forfatter: 
Dato:  09-06-2009 22:32

Hvor er hun bare stadig fin.

Der kan næsten gemme sig en anden hest under al den pels

Er det en beholder?


Go vind fremover med hende






Nu kun med hopper - sådan skal det være ;-)

http://www.stutteri-chemnitz.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Danke schön
Forfatter: 
Dato:  09-06-2009 22:48

Hej!

Tak for de fine ord!

Og ja, Jakobine , det ER en beholder!

Vi har ønsket os et hoppe føl efter vores dejlige hoppe efter de 2 fine hingsteføl hun fik. Så vi er bare meget glade over resultatet. Har set du også fik 2 fine, fine føl iår! Har du insemineret hopperne igen? Og med hvilken hingste?


Mange hilsner,

Hellen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej igen.
Forfatter: 
Dato:  09-06-2009 23:29

Så er der jo ikke et øje tørt hos jer Dejligt!


Jeg har en drægtig med Tailormade Temptation og en er insemineret med L´Espoir, som skal scannes på mandag...


Hvad bruger i af hingste i år, det plejer jo at være spændende blod!!






Nu kun med hopper - sådan skal det være ;-)

http://www.stutteri-chemnitz.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Danke schïon
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 09:00

Det lyder spænnende !

Kan godt lide begge hingste!


Vi har vælgt ikke at inseminere vores hoppe iår.

Vi har nemlig planer om at flytte til Tyskland. Og da vi ikke ved hvornår det bliver og hvor vi kommer til at bo , synes vi at vi har heste nok p.t. (5 stk. incl. Pippi)

Ved godt at man helst skal holde gang i en gammel avlshoppe, men nu hvor vi fik vores hoppeføl besluttet vi os for at lade hende gå. Meeeen har selvfølgeligt tænkt over en hingst til næste år og det bliver (måske) Fidertanz. Tror den passer på vores kæmpe Har også spekuleret over enten Tuschinski (Super følbeskrivelse!!) eller Vivaldi. Men nu må vi se....


Ha´det godt!!


KH, Hellen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Hellen
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 13:41

Hej Hellen

hjertelig tillykke med din skønne hopppe ,hvor er hun dejlig og er helt vild med hendes navn (fedt navn) pøj pøj.... glæder os til at se hende i "hendes rigtige farve" ..... hilsen pia og signe (Jels)


labelogco

0
0
Svar på denne tråd
 
 hoppeføl
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 14:02

Ih hun er bare så fin Hellen, kan godt forstå i er super tilfredse og at det er en beholder!!


Lover der snart kommer billeder (helst under rytter) af min "lille baby", som jo ikke helt er en lille baby længere hihi


Ha' det godt, og vi snakkes ved :)





Mvh Trine




Kat. 3 pony med stor springkapacitet sælges, 5 år.

Se min HP her: StaldRosenkilde
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dankeschön
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 14:33

Tak Pia og Signe


Og Trine: Tak for det! Er MEGET spændt på at se din "pony" under rytter.... !Hvis hun opfører sig lige så godt som min Boris behøver du ikke være bekymret!


Mvh, Hellen

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider