Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Finally kom følle
Forfatter: 
Dato:  05-06-2009 23:25


Så er det slut med natteroderiet. Beady valgte at fole 9 dage før termin og ikke som sidste år 3 uger før..Fin fin foling ude på folden i eftermiddags. Lykkelig for at jeg var hjemme og fik lov til at overvære det hele.


Hvis ikke jeg var en klovn til billeder ville jeg sætte et par mere ind..


Han er i øvrigt efter:

M:Beady-Bellu

F:Atlas Stengaard


Mvh. Yacine

0
0
Svar på denne tråd
 
 et billede mere
Forfatter: 
Dato:  05-06-2009 23:28


Så kom han på benene!



Mvh. Yacine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er da en...
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 11:24

Smuk lille fyr :) Stort tillykke!!


*
ALLE PONYER TIL SALG - GIV ET REALISTISK BUD


FB Gangster
Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja...
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 11:34

Fin lille følle som vidst ikke skimler ;o)


Mvh Nina Nielsen


* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *

* Holbæks Thalullah *


*Logik Møldrup*


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke med den
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 11:49

smukke lille fyr. Altid skønt når alt går godt.


Held og lykke


Jette K

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak ........
Forfatter: 
Dato:  07-06-2009 00:45

Mange tak for jeres søde kommentarer til ham. Jeg synes også han er rigtig god. Maleren må dog ha' været temmelig træt eller meget grundig alt efter hvordan man vælger at se på det .


Tror i virkelig han bliver brun? Jeg havde egentlig indstillet mig på at hun kun ville lave skimler..

Og den manglende blis må ligge et sted ude i de gamle aner.











Mvh. Yacine

0
0
Svar på denne tråd
 
 farven
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 12:33

Er totalt farve ignorant. Så kan en af Jer farveeksperter ikke lige træde til og fortælle om den lille gut er blivende brun eller om jeg kan forventer at han skimler med tiden.

Storebroren kom ud med briller på så det var ret nemt at se at han ville skimle.


De hvide hår i panden skal i øvrigt forestille et aftegn .


Mvh. Yacine

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 12:42

Tillykke med det smukke føl!

Og dejligt at alt gik vel.


Vi havde glæden af at have hans far Atlas Stengård til start ved vores klubstævne for et par uger siden, for søren en lækker sag

Ham kan jeg godt forstå du måtte have føl efter!!


Med venlig hilsen

Sanne Rødkjær

&

Skærgårdens Blue Boy

...............................


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider