nu er jeg jo så heldig at min kære veninde har givt mig lov til at være med til at vælge hingst til hendes nye ponyhoppe
,
Men jeg er er sådan set lidt ved at gå tør for ideer, først mente jeg bestemt at katrinelunds sort lille pony hingst magic dancer, men ved ikke om der evt er noget mere spændende derude i verden
.
Lidt om hoppen.
Hun er en rød 4 års springhoppe. hun er 138 cm. så hingsten må godt være en 1 pony.
hun er en spinkel dame, med rimelig meget polsk araber blod i sig.
hun skulle vidst nok være kåret i Polen, men planen er at hun bliver stilt til hoppe kåring i dsp til næste år.
Hun er efter en hingst der hedder Lorenni og moren hedder alda
.
hun er endnu ikke kommet til danmark så har ikke nogle billeder af hende.
hendes skridt er under middel, traven skulle være okay god og galoppen skulle simpelhent være super.
så kravene til hingsten er vel egentligt sådan her:
ridepony helst kat 1
ikke broget.
skal tilføje skridt og trav.
helst afspring afstamning, men dressur hingste kan også være spændende.
hinsgten må helst ikke være for ædel da hoppen i forvejen er rigelig ædel.
det er lige meget om han står i danamrk eller andre lande, bare han lever op til de overnævnte krav.
nogle af jer med nogle gode, anderledes eller spændende foreslag ?