Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Fin welsh mountain følle:-)
Forfatter: 
Dato:  31-05-2009 22:37

Hej HN'er


I nat fik jeg mit første welsh mountain føl!


Jeg har set frem til det med stor spænding da jeg aldrig har set sådan en lille sag før, og jeg blev bestemt ikke skuffet! Hun er den sødeste skabning jeg længe har set, og hendes mor klarede det hele lige efter bogen


Hun blev født kl 03.50 og et kvarter senere stod hun op, og erfter en time havde hun pattet og skidt, og begyndte at drøne rundt i boksen..


Hendes mor hedder Friars Spring Song , morfar er Friars Super Ted Hendes far hedder De Beukenalles Silence.


Hun er buckskin farvet med blis og 4 sokker, bedre kan det vel næppe blive? Og hun skal hedde Skuderups Starlight



Lige kommet op og stå







Nu også med welsh ponyerne Friars Springsong og Englykke´s Dior

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 05:16

Tillykke med det fine føl, jeg drømmer om at finde en dunfarvet hingst, så jeg også kan lave sådan nogen på et tidspunkt.



Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Igen...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 06:55

Tillykke med hende Majbritt


Hun er da bare smuk,det lille myr.

Glæder mig til at se hende live senere idag


Knus...



Marlene H


Ejer af

Fuldblodsaraberen Babberups Don Diablo.

Og

Traverne Junker S og Kejser N




0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke da et...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 07:15

BEDÅRENDE føl! Tillykke :)


*
ALLE PONYER TIL SALG - GIV ET REALISTISK BUD


FB Gangster
Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009


0
0
Svar på denne tråd
 
 takker mange gange
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 14:52

Er i den syvende himmel over det føl, hun er overhoved ikke til at stå for!


Charlotte: Faderen er ren palomino og moderen er brun som du kan se, så jeg er vel heldig at den farve kom ud af det eller hvordan?? Har ikke en dyt forstand på farver, troede først hun var palomino men da hun blev tør kunne jeg se den mørke man og hale, så har læst mig frem til at hun så må være buckskin eller hedder det også dunfarvet??


Stutteri Freden: Tusind tak dejligt at andre også syntes hun er fin


Nu også med welsh ponyerne Friars Springsong og Englykke´s Dior

0
0
Svar på denne tråd
 
 Buckskin
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 15:06

....er det amerikanske navn for farven, på engelsk og dansk kaldes farven normalt dun.


Jeg mener hoppen tidligere har givet et palomino-føl, dvs hun også har anlæg for rød. Så er der 25% chance for hhv brun, rød, dun og palomino. Jeg synes jo de er meget kønnere med sort man/hale end palomino-farvede.



Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Enig...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 16:13

Ja jeg er jo helt enig med Charlotte. Jeg har også Buckskin som farvorit farve.

Vi har jo 2 helsøskende efter hoppen til dette dejligt føl May-britt har fået, nemlig Tsarina der er palomino og Samson der enten er brun eller mørk buckskin.

Godt jeg ikke længere avler sec a, for så ville jeg have været bravt misundelig

Men det er dig også vel undt May-britt, jeg er sikker at også hende den nye her får det som blommen i et æg.


Tillykke med hende - hilsen

Lene


Stutteri Englykke- Avl og opdræt af Welsh B og sportsponyer.

Vidunderlig smuk velgående palominofarvet Welsh mountain hoppe sælges.

Englykke


0
0
Svar på denne tråd
 
 takker...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 21:54

Mange gange Lene, jeg føler mig enormt heldig at jeg fik lov at købe Spring sidste år og så få sådan en fin sag ja det er helt utroligt!


I skal lige have 2 billeder af hende foldet mere ud, Marlene tog nogle kanon billeder af skønheden idag hvor man kan se hende meget bedre end med mit skod kamera



Masser af energi er der i hende





Nu også med welsh ponyerne Friars Springsong og Englykke´s Dior

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider