Hej HN'er
I nat fik jeg mit første welsh mountain føl!
Jeg har set frem til det med stor spænding da jeg aldrig har set sådan en lille sag før, og jeg blev bestemt ikke skuffet! Hun er den sødeste skabning jeg længe har set, og hendes mor klarede det hele lige efter bogen 
Hun blev født kl 03.50 og et kvarter senere stod hun op, og erfter en time havde hun pattet og skidt, og begyndte at drøne rundt i boksen..
Hendes mor hedder Friars Spring Song , morfar er Friars Super Ted Hendes far hedder De Beukenalles Silence.
Hun er buckskin farvet med blis og 4 sokker, bedre kan det vel næppe blive? Og hun skal hedde Skuderups Starlight

Lige kommet op og stå


