Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Så kom Roneldo efter Romanov
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 12:32

Hej


Så kan han endelig, jeg nåede ikke folingen denne gang men det gik heldigvis godt. Han er efter Romanov med Don Schrufro som morfar. Han ligner sin søster Regatta på en prik. Men er mere livlig så mor har fået noget at se til


Jeg kan ikke finde ud at ligge billederne herind men de ligger på mit HN håber nogen gider hjælpe.


Annette

0
0
Svar på denne tråd
 
 yps det var Ronaldo han hedder !!
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 12:33

Taste fejl

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke med føllet
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 12:43

Han ser godt nok fin ud, og sikke en afstamning


Her er han:



Mange hilsner

Christina


Kig forbi: www.123hjemmeside.dk/santoogco

Kærligt stueopdræt af Chihuahua

(Dansk Kennel Klub)


Fjordheste sælges:

3 års vallak u. papir

1 års hingst e. Fjordens Marcus

0
0
Svar på denne tråd
 
 Romanov føl
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 12:56

Hvor ser han fin ud!! Dejligt folingen gik efter bogen..


Har også selv fået en lille Romanov pige her sidst i april - og har en helsøster på 2 år, så jeg er selv en Romanov fan..


Held og lykke med ham:)


Folealarm udlejes...

Ledig medio juni og resten af året...


kontakt mig her eller pr mail: herlev_mori@hotmail.com


Gasbeton sælges www.billiggasbeton.dk


Nu med to Romanov piger i stalden :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Også tillykke fra mig
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 13:40

Han minder noget om min Romanov/Schufro fra i år...


VH Lone


www.lonerytter.dk

Romanov/Schufro føl født 13. marts - se billeder fra foling på hjemmesiden

welshføl født 5. maj


0
0
Svar på denne tråd
 
 Smuk fyr
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 15:12

tillykke med ham.



mvh Hanne

0
0
Svar på denne tråd
 
 alver ens
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 19:56

det er mit indtryg at Romanov avler meget ens føl her er lige et billede at storesøster ( håber det lykkes nu at overføre billedet)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Annette
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 20:28

Tillykke med føllet, han ser rigtig fin ud.


Her blev det også til en hingst efter Tazorba og Romanov (igen,igen). Han er født den 26.04. Lige nu står navnevalget mellem Roberti og Remember Me, det sidste kan jeg bedst lide men det passer ikke så godt til stutterinavnet.


Nu venter vi så på Violas føl, også efter Romanov.


Skal du have Ronaldo med til Blue Hors?


Håber at både I og hestene trives i det nye hjem.


Kh Kirsten


se vore salgsheste på www.stutteriskoven.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 21:14

Hvor er han fin

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider