Hej
Jeg har som skrevet fået det dejligste hoppeføl...
Jeg vil jo gerne have hun skal hedde
Obbekjers My brightest gold = 27
Men kan ikke bruge det til dansk pas???
jeg forstod bare ikke de regler!!!
Er der nogle der kan forklare hvorfor??
Hvis ikke det dur, hvad syntes i om My bright gold + obbekjers???
Eva
www.stutteri-obbekjer.dk
Palomino hingsteplag fra 2008 sælges
Føl efter Magic Memphis ventes maj 2009
Ønsker sig et hoppeføl og det fik hun d.14.15.2009
Der er ingen problemer med navnet. "My" kommer med på første linie, og så er der massere af plads til resten på den anden linie.
springerconnemara.dk
Obbekjers My brightest gold
Obbekjers My = 12
Brightest Gold = 14
Så det kan den sagtens hedde
Beklager taste- og stavefejl
Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009
Sælges:
DV hoppe ´08 Michellino x RDH x Romancier
FR hingst ´09 Palnatoke Vejvad x Rikke
WM hingst ´09 J. Jones x W. April (billig)
Det var bare rigtigt dejligt at høre... jeg syntes det var et rigtigt godt navn og var lidt øv! over ikke at hun skulle hedde det.....
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet