Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 2x15 tegn
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 10:20

Hej


Jeg har som skrevet fået det dejligste hoppeføl...

Jeg vil jo gerne have hun skal hedde


Obbekjers My brightest gold = 27


Men kan ikke bruge det til dansk pas???

jeg forstod bare ikke de regler!!!


Er der nogle der kan forklare hvorfor??


Hvis ikke det dur, hvad syntes i om My bright gold + obbekjers???


Eva




www.stutteri-obbekjer.dk


Palomino hingsteplag fra 2008 sælges

Føl efter Magic Memphis ventes maj 2009

Ønsker sig et hoppeføl og det fik hun d.14.15.2009



0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kan du godt
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 13:18

Der er ingen problemer med navnet. "My" kommer med på første linie, og så er der massere af plads til resten på den anden linie.


springerconnemara.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Obbekjers My brightest gold
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 13:21

Obbekjers My brightest gold


Obbekjers My = 12

Brightest Gold = 14


Så det kan den sagtens hedde



Beklager taste- og stavefejl


Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009


Sælges:

DV hoppe ´08 Michellino x RDH x Romancier

FR hingst ´09 Palnatoke Vejvad x Rikke

WM hingst ´09 J. Jones x W. April (billig)

0
0
Svar på denne tråd
 
 1000 tak
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 20:43

Det var bare rigtigt dejligt at høre... jeg syntes det var et rigtigt godt navn og var lidt øv! over ikke at hun skulle hedde det.....



Eva


www.stutteri-obbekjer.dk


Palomino hingsteplag fra 2008 sælges

Føl efter Magic Memphis ventes maj 2009

Ønsker sig et hoppeføl og det fik hun d.14.15.2009



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider