Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Quinton/Solos Landtinus
Forfatter: 
Dato:  14-04-2009 19:38

så fik jeg også føl efter Quinton. En hoppeføl, som er født den 8. april kl 21.40. Lavita klarede foling selv. Føllet (Quindana) stod på sine ben efter 15 min og bukkede rundt i boksen ca. 1 time efter foling.


Billeder kan ses på min præsentation.


Hilsen Eva

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke.
Forfatter: 
Dato:  14-04-2009 19:45

Hvor er hun smuk. Wau.





Mange vrinsk fra Evidence, Spotlight og Lene



Løvehovede Kaninunger sælges. Meget smukke og søde. Billeder på min præsentation.


Evidence ifoles med Chicago i april 2009.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  14-04-2009 19:45

Mange gange tillykke


Super spændende at se føl efter Quinton.

Og hende her ser super fin og langbenet ud.


Sætter lige et af dine billeder ind




MVH Nanna

Stald Teglvang


Sælges:

Flere afkom sælges, kig på min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd
 
 TILLYKKE
Forfatter: 
Dato:  14-04-2009 21:28

TILLYKKE med føllet Eva!


Hvor er hun fin! Hun ser dejlig ædel og højtstillet ud.



Venlig hilsen
Karina Josefsen
Stutteri Lajgården


RDH - hoppe, fantastisk ridelig og velgående sælges. Se video på hjemmesiden.

Altid mange salgsheste på hjemmesiden. Alle med video.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke..
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 07:33

Tillykke med hende ,hun er rigtig fin..


Susanne...




0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 09:09

Hvor er hun dejlig, skønt at se endnu en quinton, jeg venter også en på en solos landtinus hoppe.


Mvh Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke...
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 09:54

med hende.. sikke et yndigt lille hoved hun har fået...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Iiiih altså...
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 11:16

Smuk, smuk føl-pige :D

TILLYKKE!!


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 takker
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 13:59

Jeg takker mange gange for de flotte ord omkring Quindana. Desværre er hun ikke en beholder, da jeg har valgt at beholde det hoppeføl som jeg fik sidste år.


Men betyder finanskrisen, at hun ikke bliver solgt, har jeg da plads til hende.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider