Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 hvad spiser jeres drægtige hoppe
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 14:35

ville lige høre hvad i fodre jeres hopper med som venter føl. mvh malene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Highlights foder :)
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 14:39

2,5kg brogården fase balance II

1kg fiber p

ad libitum 1. slæts wrap


- og det fungerer rigtig godt! -

0
0
Svar på denne tråd
 
 Foder....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 14:46

Min hoppe får Super plus fra tjørnehøj og så wrap, hun er lidt til den tykke side.



Mvh Rikke



www.123hjemmeside.dk/rideklub- vestsjaelland


Klubben uden grænser




0
0
Svar på denne tråd
 
 toprun
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 15:17

Jeg bruger wrap, havre og toprun T600, samt grønpiller, hvedeklid, granumin2 og foderkridt.


MVH. Janni

DV-hoppe '06 efter Corratus/Peter Pan/Dageraad sælges

Sommergræs tilbydes i 4160 Herlufmagle 350,- pr. måned






0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har indtil
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 15:41

nu fodret med Eggersmann Zucht Müsli, men er nu gået over til Suregrow og Icelandic Power fra brogården. + 1 slet wrap og græs fold.






Føl efter Esteban XX/Romancier/Agent Medio april.


RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08


www.kolbaekgaard.webs.com


Lille præsentabel ejendom, med plads til et par ponyer sælges. God beligge ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Marstall
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 16:29

Zucht, 1.5 kg om dagen, 150-200 gram lucerne, ekstra E-vitaminer op til folingen, godt hø så meget som de gider spise. De er alle ved godt hul, velfungerende, flot pels og godt med energi



Annette


Escapology T, til avlsbenyttelse !!


Forhandling af Marstall, Myoplast og TRM !!


Safemate folingsalarmer udlejes !!


51 point Leonid holstenerhoppe sælges !!


www.escapology-t.dk !!


www.stutteri-taldorf.dk !!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hipro.dk
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 18:47

Her fodre vi med Merriebrok til friesere, kan dog også fåes til alm. hopper .

Dette fåes fra www.Hipro.dk


ud over det Wrap ad libitum og har en enkelt med problemer med at holde vægten til den tynde side. Hun får oveni Condition Booster og Olie.


Hilsen Mig

Hvorfor ikke handle med Hjertet????

Hipro foder forhandles her

Til alle Racer.

Også special foder til Frieser og Tinkere


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 18:53

min drægtige hoppe får 1 kg naturmüsli samt havre og hø og lidt lucerne og det græs hun æder i løbet af dagen...

0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 18:53

Vores får 200 g pavo podo supply, lidt lucerne, gulerødder og hø adlib. + indgræsning er igang pt 6 timer.

Vi har vinteren igennem fodret udelukkende med hø og vitamin/mineral, lucerne, hvidløg og gulerødder da de ellers bliver alt for tykke.


Stutteri CK - Ja vi har skiftet navn.



Annabell <3 Martell <3 Coco <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 Avlshopperne
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 19:19

De får alle suregrow, måske lidt mere end anbefalet da jeg bruger liter mål til opøsning.

Enkelte får helhavre, ca 1 kg dagligt.

Og så får de hø ad lib samt det græs de kan finde.



Beklager taste- og stavefejl


Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009


Sælges:

DV hoppe ´08 Michellino x RDH x Romancier

WM hingst ´09 J. Jones x W. April (billig)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 20:04

Jeg bestemmer ikke lige selv hvad min hoppe får da hun står på et stutteri, men hun får det samme som alle de andre inkl. andre følhopper.


Godt nok syns jeg ikke havre er hestefoder, men hun får ca. 1 kg hel havre samt nok ca. 500 gram musli foberpower fra dangro/videbæk samt ca 10 kg wrap vil jeg tro.


Selv ville jeg nok skippe havren totalt og give hende 1,2 kg fiberpower i stedet.


Mvh Nina Nielsen


* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *

og Logik Møldrup

Norske skovkattekillinger m. stamtavle sælges!

Springsadel sælges!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Foder...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 20:56

Jeg holder mig også til Suregrow. + Fiberpiller fra NAG, lucerne, olie og alt det wrap hun kan spise. Min. 15kg. pr. dag.


Mange vrinsk fra Evidence, Spotlight og Lene



Løvehovede Kaninunger sælges. Meget smukke og søde. Billeder på min præsentation.


Evidence ifoles med Chicago i april 2009.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pavo, pavo og atter pavo
Forfatter: 
Dato:  12-04-2009 12:19

Jeg fodrer min hoppe med Pavos podo lac her de sidste 3 mdr. Og inden fik hun en blanding af pavos natures best og conditioner. Jeg skíftede foder da de skulle på stald her sidste vinter og hun har aldrig set flottere ud. Hun har altid været svær at holde huld på, de dage er ovre. og hendes pels er simpelthen så flot som aldrig før. og så kan hun lide det, det kræsne dyr.

Herudover får hun 4 kg wrap om dagen og hø og ekstra hvidløg.

Trine

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-04-2009 13:46

Mine får TM müsli super plus 1000g, og hø ad libitum. Den ene får desuden 400 g hel havre. Nu hvor de går på græsfold 8-20.00 ryger der ikke længere ret meget af høet. Ser alle flotte ud er og er pæne i huld.


MVH Tina


Opstaldning/sommergræs (ved veninde) i Tvis (7500). Store folde, 3 lyse store bokse i ny stald, ridebane 20x60. 600,- excl foder.


Venter føl efter BH Doolottle d 14/4 og Zardin Firfod d 28/4


0
0
Svar på denne tråd
 
 Equifirst...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2009 07:58

Jeg har fodrer med Equifirst Breeder m & f, 2,1 kg og 900 g Linamix. Grunden til at jeg bruger Equifirst er hovedsageligt p.g.a. sommereksem.

Hun får også masser af god wrap, da mine heste ikke er på græs endnu.




Hilsen Frieser Hanne

Odessa der er ifolet ved Tsjalke har termin 23. april

0
0
Svar på denne tråd
 
 Marstall
Forfatter: 
Dato:  13-04-2009 08:17

Her får den drægtige dame 1,5 kg Zucht fra Marstall + ca 400 gr Linamix og alt det wrap hø (1. slet) hun overhovedet gider at tygge.

Desuden er hun så småt ved at blive vænnet til det nye græs med ca 1-2 timer dagligt.

Og hun ser pragtfuld ud, min stjerne


Hilsen


Margrethe


Stald-Sortebjerg

www.stald-sortebjerg.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Fase II
Forfatter: 
Dato:  14-04-2009 20:01

Jeg fodrer med ca. 2 kg. fase II, Hø ad libitum, samt græsfold alle døgnets lyse timer. Min hoppe er skadet og derfor ikke i ridning, så dette skulle være passende til hende.


Cocktail, elsket og savnet. Jeg vil aldrig glemme dig!


0
0
Svar på denne tråd
 
 da hun gad
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 08:10

...spise, fik hun salvimin, linamix, lidt roer, strukturfoder og lucerne fra videbæk, grønpiller og bukkehornsfrø.


Men nu hvor hun on-off næsten går helt fra foderet - også høet - får hun salvimin, strukturfoder, lucerne. Og græserstatning.


Lone



Healing, Århus

0
0
Svar på denne tråd
 
 Foder drægtig hoppe
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 14:38

Min hoppe får:

TM super plus

Majs flager

fiberpiller fra NAG

Byg/havre

Lucerner


Og alt det Hø/wrap hun kan spise

Pt. er hun lidt til den tynde side


Camilla Gravers Johansen ©


Jasmin ifol med Saxo Højgård. Termin 9. Maj 2009

©





0
0
Svar på denne tråd
 
 Krafft
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 14:43

Hos mig får de drægtige hopper Krafft Pluss (½ kg om dagen indtil 3 måneder før termin, så ryger de op på 1 kg og derefter 1½ kg når de har folet og mens de giver mælk) + korn (havre/byg) gives hvis der er behov for det og wrap ad libitum. Dertil lucerne og gulerødder i løbet af vinteren.


Venlig hilsen


Terese

www.designhorses.dk


Til salg: Danish Design Ruby Bell e.Onassis/Romancier - se video: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/209020/


Folealarm udlejes i Nordsjælland og Storkbh.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider