|
|
| Fredens Sheer Silk |
|
|
Vandet gik kl. 22. Kl. 22.11 var hun ude! 10 min senere var hun oppe at stå!! Desværre har Begonia lige pt. ingen mælk - måske bare fordi det er gået så stærkt. Har prøvet at malke hende lidt i gang, men sker der ikke noget må vi ha fat i Dr. Dyr. Nu holder jeg lige lidt øje.. Hun er det 3. afkom efter Begonia og Dryfe Starry Knight. Desværre også det sidste da hoppen er solgt, - så mon ikke hun er en "beholder"....hvis jeg har råd *suk* 
FB Gangster Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke Birgit, hun er da yndig. Det er da det første hoppeføl du har fået af den kombination? Så vi krydser fingre for at du får lov til at beholde hende.
Mvh. Charlotte *** Züchten heißt: Denken in Generationen!
Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120 DV- og WM-Ungheste sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Ååhhhh- hvor ser hun bare skøn ud.  Tillykke med hende Birgit, skønt at det denne gang blev en hoppe. Jeg ser frem til at følge hende her på sidelinien, mon ikke hun bliver mindst lige så tiltalende som hendes brødre? Håber mor snart får gang i mælken, så du kan få tid og ro til at nyde den lille skønne. Mange hilsner Lene
Stutteri Englykke- Avl og opdræt af Welsh A, B og PartBreed. Englykke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke med |
| Forfatter:  |
JLH ♥Wannamus♥ |
| Dato:  |
21-03-2009 08:24 |
|
det fine hoppeføl 
Håber det med mælken går iorden.
Mvh Janni
Venter føl efter Mon-Ami X April 09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Hej Birgit. Super tillykke med den skønne lille pige . En skøn tid vi går i møde nu med alle de små´følbasser , weee . Ja det ville da være ærgeligt , hvis du ikke kan beholde hende og pøj pøj med hoppens mælk.
Mvh Graven
Fronerthig Prince Teyrnon,FLYing Star Tilbyder bedækning. Erfaren rytter søges til hjælp med Unghest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke tillykke |
|
|
Hej Birgit, tillykke med den lille fine dame- Hun er vel nok yndig!!! Det lader til at der kommer mange hopper i år?
A-Noir ifolet med BH Zack, har fået et smukt sort hoppeføl den 13 marts.
Vi søger bolig nær Vejle/Fredericia, kan du hjælpe?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej.... |
|
|
Tillykke Birgit med endnu et smukt afkom efter din dejlige hingst Starry! Hun ser fin ud, og med den helt rigtige farve, og jeg er sikker på, at hun vil blive lige så smuk som Supernova og Beluga, det er der ingen tvivl om. Så håber jeg selvfølgelig, at der er kommet gang i mælkebaren til den lille ny......det var godt nok en hurtig overstået foling, hun må være en god avlshoppe!! Mon det går godt med Dawn.......hun er stadig i mine tanker...held og lykke med det hele Birgit! Hilsen Kate
Kastanjegårdens Mia FJ 10404: Årets Fjordhest ifolet med Frederik Skovå FJH 721.
Skal fole midt i Juni måned!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke tillykke... |
|
|
Hvor er hun fin... Vi glæder os til at se flere billeder når hun er "foldet" helt ud.
Hilsen Maria Danske Sports Ponyer - er også også for voksne!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også tillykke fra mig.. |
|
|
...så vidt man kan se, ser hun rigtig rigtig yndig ud!!! Held og lykke med mælkebaren.... VH Lone
www.lonerytter.dk Romanov/Schufro føl født 13. marts - se billeder fra foling på hjemmesiden venter welshføl primo maj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alt vel :o) |
|
|
SÅ kom der gang i mælken - og jeg skal love for at der er gang i føllet *g* Hun er en rigtig lille krudtugle; livskraftig fra første øjeblik og har bare ikke givet op, selvom der gik ret længe før mælken rigtigt løb til. Dr. Dyr var her lige for at skylle hoppen (kunne bare ikke få hende til at løbe sig ren på folden, det lille fjols) og så passede det jo med en stivkrampe og et skud selen  Jeg er forelsket   
FB Gangster Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kære Birgit |
|
|
Tillykke med drømmeføllet! Håber du finder pengene til at beholde charmetøsen der. Sikke en prinsesse.
Hvil i fred Steve Irwin Daisy 04/06-1997-05/01-2005 Min blog! Med hunden, haven, egne digte og andet pladder Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Ihh hvor er hun bare fin Birgit.. Tillykke med hende.. Og dejlig farve.. men den kendte du jo på forhånd.. fnis.. spændende at se hende om nogle dage..
Hilsen Stine
Stutteri Rø- WM-Ponyer i smukke farver Buckskin-Palomino-Smokey Black og BEC - Husk at tjekke Salgslisten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Hold da op hvor er hun fin! Stort tillykke, håber at du får mulighed for at beholde hende. Trine
TIL SALG: CREMELLOER: Hoppeplag efter Shulay Goldfever Hingsteføl efter Shulay Gold Rush PALOMINOER: Hoppeføl efter Shulay Gold Rush Hingsteføl med helt nye engelske blodlinier Hoppe - 1'er pony 6 år
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med den bette Birgit.. Hun er bare rigtig fin med det yndigste welsh hoved  vi må se nogle flere billeder af prinsessen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Stort tillykke herfra med den lille fine pige Hvor var det godt mælken løb til. Du ved, hvor der er vilje, er der vej - du skal nok finde mulighed for at beholde hende  Held og lykke med hende...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke! |
|
|
Hvor er hun smuk! Tillykke med hende, Birgit. Håber at det regner ned med held til dig i år og at du kan beholde hende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
FenjaHA |
| Dato:  |
22-03-2009 09:49 |
|
Hvor er hun bare rigtig yndigt! Tillykke med hende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxxx |
| Forfatter:  |
Ane Kjær |
| Dato:  |
22-03-2009 10:33 |
|
Hjerteligt til lykke med endnu et smukt hoppeføl - hvor store er hendes helbrødre nu? Hun er bare smuk. Venlig hilsen Ane
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JUBIIII... |
|
|
Hej Birgit! Så kom babyen endelig!! Stort TILLYKKE med hende!  Hvor er hun bare en smuk og fin prinsesse  Super fedt navn hun har fået! Det er godt fundet på..  Håber helt klart du kan finde råd til at beholde hende...  Knus Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mille grazie |
|
|
1000 tak for de søde ord og gode ønsker!! I er nogle dejlige tøser  Jeg har faktisk ingen melding på hvor stor den 2-års er nu, for hun "har ikke lige målt ham" - men hun var i hvert fald IKKE bange for at han gik over mål *g* Åringen er i Sverige, så det er heller ikke så let at følge med. Men der er ingen tvivl om, at hun hér er den største ved fødsel og at hun ser mere højtstillet ud! Jeg HAR besluttet mig for at beholde, - så må jeg bare liiiige arbejde lidt mere (sagde hun der har over 70 timer den kommende uge!! *suk*). Hvor er vi DUMME, vi der avler med hjertet!! *tsk tsk* 
FB Gangster Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 3 dage ung |
|
|
Og så blev hun 3 dage gammel   Der er 1 million mere på hjemmesiden 
FB Gangster Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fredens Sheer Silk |
| Forfatter:  |
Laila Jepsen |
| Dato:  |
23-03-2009 15:53 |
|
Pragtfuldt billede Tillykke tillykke Laila
Hestepension i Greve - klik på præsentationen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| føllet |
|
|
hvor er hun da bare lækker.. super dejlig farve og rigtig højtstillet... stort tillykke med hende.. og hvor er det dejligt at du kan beholde hende.. det er virkelig ikek for pengenes skyld at amn avler... 
ny hjemmeside: mundo-caballo.dk super børne pony sælges: kr.- 4000
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke! |
|
|
Stort tillykke med det dejlige føl. Sikke nogen lange stænger hun har - og det yndigste lille hoved. Hende forstår jeg godt, du ikke vil af med.
mvh Stine
Araber og pinto araber http://www.sk-farm.dk - nu også med shettere!
Livet er ikke lutter lagkage - det er også en dans på roser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med hende.Hun er dejlig..Og lyder til at være en figther. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhhh... |
|
|
Kære Birgit...
Hvis ikke man avler med hjertet, kan man så ikke lige så godt lade være med at avle? 
Dejligt at du fandt "plads" til at beholde hende
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wowwww |
|
|
Stort tillykke skal der lyde herfra, og hvor er hun dog bare gudesmuk  Dejligt at hører du har valgt at beholde hende, så kan vi andre også følge lidt med, og hvis ikke vi skulle avle med hjertet hvad skulle vi så... Er stadig helt vild med Ladybird...  mvh camilla
Bedækning tilbydes med både kåret dartmoor hingst (matrialeprøve vinder 2007) og kåret cremello hingst (DPA).
Super Palomino hingsteføl tilsalg fra d. 26.6.08.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| You win some - you loose some |
|
|
Well Camilla, - du siger bare til; når man vælger noget må man jo vælge noget andet fra... *suk*
FB Gangster Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det er sandt |
|
|
JA, og vi prøver rigtig meget i øjeblikket at vælge fra, da vi er ret besluttede om hvad vi vil  Vi skal nok give lyd, men i hvert fald et stort tillykke herfra.
Bedækning tilbydes med både kåret dartmoor hingst (matrialeprøve vinder 2007) og kåret cremello hingst (DPA).
Super Palomino hingsteføl tilsalg fra d. 26.6.08.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nye pics |
|
|
Folden er knaldfrossen lige nu, men jeg så dog en smuuuule trav i dag. Ikke nok til rigtigt at bedømme (og så er det altid nede i den anden ende, ikke?! *tsk tsk*) men synes dog selv hun lover meget godt hvad angår skulderfrihed, når hun bare sådan futter rundt   
FB Gangster Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med hende. Hun er godt nok en iøjnefaldende lille dame  Registrer du hende som welsh partbred?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak Karen |
|
|
Ja, - hun er WPBR 
FB Gangster Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Hun er en super køn og charmerende lille dame! Smuk farve- der ER bare "et eller andet" over de palominoer Held og lykke med hende 
Rose 1 med De to rødhårede muler
HN-Træf 2009 Se arrangementer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Welsh power :) |
|
|
Der er nu noget over de der welsh-pownier  De er på én gang yndige og fulde af power!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Hun ser godt nok bedårende ud, kan godt forstå du vil gøre dit til at beholde hende, især nu hoppen er på vej væk.
Beklager taste- og stavefejl
Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009
Sælges:
DV hoppe ´08 Michellino x RDH x Romancier WM hingst ´09 J. Jones x W. April (billig)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
| Forfatter:  |
evamarie |
| Dato:  |
27-03-2009 22:52 |
|
Tillykke med skønheden  Jeg syntes alle for hopper, bare ikke de er "udsolgt" når jeg skal havde føllebølle!!!!! Eva
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lamapony? |
|
|
Her er så det sidste nye billede Hvordan synes I hun udvikler sig??   Synes lige det var så snyd at hun forsvandt med hovedet i mors hale men hun er vist ikke helt anatomisk korrekt *lol*
FB Gangster Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha... |
|
|
Jeg var lige ved at hoppe ned af stolen der! Jeg åbnede tråden og trykkede med det samme "end" for at lure, om der var nye billeder. Så jeg læste ikke lige teksten, men nåede at tænke - "ej, det er da for tydeligt manipuleret, det der". Desværre var det først efter jeg i en brøkdel af et sekund havde overvejet, om en klipning kunne gøre SÅ stor forskel. Morsomt ser det ud!
mvh Stine
Araber og pinto araber http://www.sk-farm.dk - nu også med shettere!
Livet er ikke lutter lagkage - det er også en dans på roser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *fnis* ;o) |
|
|
Ha ha Stine - jeg siger det ikke til nogen  Her er originalen *s* 
FB Gangster Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 3 uger i dag :o) |
|
|
Hun er godt nok lidt "højrøvet" pt. - til trods for at hun i dag er 3 uger og burde ligne en million - men her er alligevel et par friske billeder af min lille, dejlige "silkeorm"    
FB Gangster Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Birgit ! Hun ligner en million ! Endnu engang: Tillykke med hende
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karakteristik |
|
|
Hun har lidt fremskudt skulder (fra sin mor) og er liiiidt til den kraftige side - måske knapt så højtstillet, som jeg lige syntes først.. Men alt i alt er jeg godt tilfreds  Om ikke andet, så vinder hun helt vildt "på point" ved sin væremåde; hun er sød, glad, modig og ukompliceret - bare en fornøjelse hver eneste dag.. Hvad enten det er grimen der skal af og på - eller som nu, hvor vi er begyndt at trække hende alene på fold (mor ud først - så silkepilen ) hvor hun bare følger med uden alt det bøvl, som vi somme tider har haft. Happy me!! 
FB Gangster Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Happy you |
|
|
Jeg er bare dybt misundelig - hun er for SKØN Men det har de nu alle været - en skam der ikke kommer flere af den kombination 
Mvh Mette
Lille Hovgaard Hestepension Pr. 1. maj 2 ledige bokse
SAFEMATE folealarm lejes fra medio april Vårbyghalm i minibig sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tradition is not preserving... |
|
|
Tak til jer begge, Wendy og Mette  Det er selvfølgelig rigtigt at det er lidt en skam der ikke kommer flere af den opskrift, men samtidig tror jeg det bliver alletiders at have Silke i avlen; hun er jo som SKABT til Gangster-drengen typemæssigt - og ved den kombination behøver man heller ikke være urolig for ponymålet  Så dejligt at kigge frem - og ikke så vemodigt at kigge tilbage, for jeg har holdt uendeligt meget af Begonia fra første gang jeg så hende og har nydt de år jeg har haft sammen med hende. Hun er jo i øvrigt solgt til en meget god veninde - så jeg vil også fremover have føling med, hvad der sker i hendes liv.. Sådan er det rart!
FB Gangster Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|