Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Fredens Sheer Silk
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 01:07

Vandet gik kl. 22.
Kl. 22.11 var hun ude!
10 min senere var hun oppe at stå!!


Desværre har Begonia lige pt. ingen mælk - måske bare fordi det er gået så stærkt. Har prøvet at malke hende lidt i gang, men sker der ikke noget må vi ha fat i Dr. Dyr. Nu holder jeg lige lidt øje..


Hun er det 3. afkom efter Begonia og Dryfe Starry Knight. Desværre også det sidste da hoppen er solgt, - så mon ikke hun er en "beholder"....hvis jeg har råd *suk*



FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 06:52

Tillykke Birgit, hun er da yndig.


Det er da det første hoppeføl du har fået af den kombination? Så vi krydser fingre for at du får lov til at beholde hende.



Mvh.
Charlotte
***
Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 07:14

Ååhhhh- hvor ser hun bare skøn ud.

Tillykke med hende Birgit, skønt at det denne gang blev en hoppe. Jeg ser frem til at følge hende her på sidelinien, mon ikke hun bliver mindst lige så tiltalende som hendes brødre?


Håber mor snart får gang i mælken, så du kan få tid og ro til at nyde den lille skønne.


Mange hilsner

Lene


Stutteri Englykke- Avl og opdræt af Welsh A, B og PartBreed.

Englykke


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke med
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 08:24

det fine hoppeføl


Håber det med mælken går iorden.


Mvh Janni


Venter føl efter Mon-Ami X

April 09


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 08:45

Hej Birgit.

Super tillykke med den skønne lille pige .

En skøn tid vi går i møde nu med alle de små´følbasser , weee .

Ja det ville da være ærgeligt , hvis du ikke kan beholde hende og pøj pøj med hoppens mælk.



Mvh Graven



Fronerthig Prince Teyrnon,FLYing Star

Tilbyder bedækning.


Erfaren rytter søges til hjælp med Unghest.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke tillykke
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 09:13

Hej Birgit, tillykke med den lille fine dame- Hun er vel nok yndig!!!


Det lader til at der kommer mange hopper i år?




A-Noir ifolet med BH Zack, har fået et smukt sort hoppeføl den 13 marts.

Vi søger bolig nær Vejle/Fredericia, kan du hjælpe?


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej....
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 09:47
Tillykke Birgit med endnu et smukt afkom efter din dejlige hingst Starry! Hun ser fin ud, og med den helt rigtige farve, og jeg er sikker på, at hun vil blive lige så smuk som Supernova og Beluga, det er der ingen tvivl om. Så håber jeg selvfølgelig, at der er kommet gang i mælkebaren til den lille ny......det var godt nok en hurtig overstået foling, hun må være en god avlshoppe!!
Mon det går godt med Dawn.......hun er stadig i mine tanker...held og lykke med det hele Birgit!

Hilsen Kate



Kastanjegårdens Mia FJ 10404: Årets Fjordhest ifolet med Frederik Skovå FJH 721.


Skal fole midt i Juni måned!


0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke tillykke...
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 09:55

Hvor er hun fin... Vi glæder os til at se flere billeder når hun er "foldet" helt ud.




Hilsen Maria

Danske Sports Ponyer - er også også for voksne!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Også tillykke fra mig..
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 10:13

...så vidt man kan se, ser hun rigtig rigtig yndig ud!!!


Held og lykke med mælkebaren....


VH Lone


www.lonerytter.dk

Romanov/Schufro føl født 13. marts - se billeder fra foling på hjemmesiden

venter welshføl primo maj


0
0
Svar på denne tråd
 
 Alt vel :o)
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 10:46

SÅ kom der gang i mælken - og jeg skal love for at der er gang i føllet *g* Hun er en rigtig lille krudtugle; livskraftig fra første øjeblik og har bare ikke givet op, selvom der gik ret længe før mælken rigtigt løb til.


Dr. Dyr var her lige for at skylle hoppen (kunne bare ikke få hende til at løbe sig ren på folden, det lille fjols) og så passede det jo med en stivkrampe og et skud selen :)


Jeg er forelsket




FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kære Birgit
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 10:48

Tillykke med drømmeføllet! Håber du finder pengene til at beholde charmetøsen der. Sikke en prinsesse.


Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Min blog!
Med hunden, haven, egne digte og andet pladder
Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 11:09

Ihh hvor er hun bare fin Birgit.. Tillykke med hende.. Og dejlig farve.. men den kendte du jo på forhånd.. fnis.. spændende at se hende om nogle dage..




Hilsen Stine


Stutteri Rø- WM-Ponyer i smukke farver

Buckskin-Palomino-Smokey Black og BEC

- Husk at tjekke Salgslisten



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 00:38

Hold da op hvor er hun fin!


Stort tillykke, håber at du får mulighed for at beholde hende.


Trine



TIL SALG:
CREMELLOER:

Hoppeplag efter Shulay Goldfever

Hingsteføl efter Shulay Gold Rush

PALOMINOER:

Hoppeføl efter Shulay Gold Rush

Hingsteføl med helt nye engelske blodlinier

Hoppe - 1'er pony 6 år

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 01:03

Tillykke med den bette Birgit..


Hun er bare rigtig fin med det yndigste welsh hoved


vi må se nogle flere billeder af prinsessen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 01:18

Stort tillykke herfra med den lille fine pige Hvor var det godt mælken løb til. Du ved, hvor der er vilje, er der vej - du skal nok finde mulighed for at beholde hende


Held og lykke med hende...


Mvh


Charlotte


0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke!
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 08:34

Hvor er hun smuk! Tillykke med hende, Birgit. Håber at det regner ned med held til dig i år og at du kan beholde hende.



Avl af Palomino til sport, avl og show
Rainbow Arabians

Wendys Horseherbs

www.palomino-psa.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 09:49

Hvor er hun bare rigtig yndigt! Tillykke med hende



Sandra Gastrup


www.stutteri-laerkebjerg.dk


Stutteriophør
Kig hjemmeside og se alle vores salgsheste


0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 10:33

Hjerteligt til lykke med endnu et smukt hoppeføl - hvor store er hendes helbrødre nu? Hun er bare smuk.

Venlig hilsen

Ane

0
0
Svar på denne tråd
 
 JUBIIII...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 11:09

Hej Birgit!


Så kom babyen endelig!! Stort TILLYKKE med hende!

Hvor er hun bare en smuk og fin prinsesse


Super fedt navn hun har fået! Det er godt fundet på..


Håber helt klart du kan finde råd til at beholde hende...


Knus Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mille grazie
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 18:58

1000 tak for de søde ord og gode ønsker!! I er nogle dejlige tøser ;)


Jeg har faktisk ingen melding på hvor stor den 2-års er nu, for hun "har ikke lige målt ham" - men hun var i hvert fald IKKE bange for at han gik over mål *g*

Åringen er i Sverige, så det er heller ikke så let at følge med.

Men der er ingen tvivl om, at hun hér er den største ved fødsel og at hun ser mere højtstillet ud!


Jeg HAR besluttet mig for at beholde, - så må jeg bare liiiige arbejde lidt mere (sagde hun der har over 70 timer den kommende uge!! *suk*).

Hvor er vi DUMME, vi der avler med hjertet!! *tsk tsk*


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 3 dage ung
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 15:05

Og så blev hun 3 dage gammel :)



Der er 1 million mere på hjemmesiden


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fredens Sheer Silk
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 15:53

Pragtfuldt billede


Tillykke tillykke Laila


Hestepension i Greve - klik på præsentationen

0
0
Svar på denne tråd
 
 føllet
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 20:02

hvor er hun da bare lækker.. super dejlig farve og rigtig højtstillet... stort tillykke med hende.. og hvor er det dejligt at du kan beholde hende.. det er virkelig ikek for pengenes skyld at amn avler... :-)



ny hjemmeside: mundo-caballo.dk


super børne pony sælges: kr.- 4000



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke!
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 20:15

Stort tillykke med det dejlige føl.


Sikke nogen lange stænger hun har - og det yndigste lille hoved. Hende forstår jeg godt, du ikke vil af med.


mvh Stine


Araber og pinto araber

http://www.sk-farm.dk


- nu også med shettere!


Livet er ikke lutter lagkage - det er også en dans på roser

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 21:16

Tillykke med hende.Hun er dejlig..Og lyder til at være en figther.


Susanne...




0
0
Svar på denne tråd
 
 Øhhh...
Forfatter: 
Dato:  24-03-2009 12:55

Kære Birgit...


Hvis ikke man avler med hjertet, kan man så ikke lige så godt lade være med at avle?


Dejligt at du fandt "plads" til at beholde hende


Mvh


Charlotte


0
0
Svar på denne tråd
 
 Wowwww
Forfatter: 
Dato:  24-03-2009 16:32

Stort tillykke skal der lyde herfra, og hvor er hun dog bare gudesmuk

Dejligt at hører du har valgt at beholde hende, så kan vi andre også følge lidt med, og hvis ikke vi skulle avle med hjertet hvad skulle vi så...


Er stadig helt vild med Ladybird... ;-)


mvh camilla


Bedækning tilbydes med både kåret dartmoor hingst (matrialeprøve vinder 2007) og kåret cremello hingst (DPA).


Super Palomino hingsteføl tilsalg fra d. 26.6.08.





0
0
Svar på denne tråd
 
 You win some - you loose some
Forfatter: 
Dato:  24-03-2009 16:48

Well Camilla, - du siger bare til; når man vælger noget må man jo vælge noget andet fra... *suk*


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja det er sandt
Forfatter: 
Dato:  24-03-2009 18:14

JA, og vi prøver rigtig meget i øjeblikket at vælge fra, da vi er ret besluttede om hvad vi vil

Vi skal nok give lyd, men i hvert fald et stort tillykke herfra.



Bedækning tilbydes med både kåret dartmoor hingst (matrialeprøve vinder 2007) og kåret cremello hingst (DPA).


Super Palomino hingsteføl tilsalg fra d. 26.6.08.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Nye pics
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 09:09

Folden er knaldfrossen lige nu, men jeg så dog en smuuuule trav i dag. Ikke nok til rigtigt at bedømme (og så er det altid nede i den anden ende, ikke?! *tsk tsk*) men synes dog selv hun lover meget godt hvad angår skulderfrihed, når hun bare sådan futter rundt :)






FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  26-03-2009 22:26

Tillykke med hende. Hun er godt nok en iøjnefaldende lille dame


Registrer du hende som welsh partbred?



Mvh. Karen TT


www.bricksite.com/stutteri-tt



Velspringende kat. 1 DSP avlshoppe sælges eller byttes for hingste/vallak plag.
www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/159551/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak Karen
Forfatter: 
Dato:  27-03-2009 07:51

Ja, - hun er WPBR :)


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  27-03-2009 09:08

Hun er en super køn og charmerende lille dame!


Smuk farve- der ER bare "et eller andet" over de palominoer


Held og lykke med hende




Rose 1

med

De to rødhårede muler


HN-Træf 2009

Se arrangementer

0
0
Svar på denne tråd
 
 Welsh power :)
Forfatter: 
Dato:  27-03-2009 21:17

Der er nu noget over de der welsh-pownier


De er på én gang yndige og fulde af power!



Mvh. Karen TT


www.bricksite.com/stutteri-tt



Velspringende kat. 1 DSP avlshoppe sælges eller byttes for hingste/vallak plag.
www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/159551/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  27-03-2009 21:41

Hun ser godt nok bedårende ud, kan godt forstå du vil gøre dit til at beholde hende, især nu hoppen er på vej væk.



Beklager taste- og stavefejl


Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009


Sælges:

DV hoppe ´08 Michellino x RDH x Romancier

WM hingst ´09 J. Jones x W. April (billig)

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  27-03-2009 22:52

Tillykke med skønheden


Jeg syntes alle for hopper, bare ikke de er "udsolgt" når jeg skal havde føllebølle!!!!!


Eva


www.stutteri-obbekjer.dk


palomino hingsteplag fra 2008 sælges

Føl efter Macig Memphis ventes maj 2009

Hoppemave udlånes

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  29-03-2009 21:26

Tillykke med hende hun ser dejlig ud

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lamapony?
Forfatter: 
Dato:  29-03-2009 22:01

Her er så det sidste nye billede Hvordan synes I hun udvikler sig??




Synes lige det var så snyd at hun forsvandt med hovedet i mors hale men hun er vist ikke helt anatomisk korrekt *lol*




FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ha ha...
Forfatter: 
Dato:  29-03-2009 22:36

Jeg var lige ved at hoppe ned af stolen der! Jeg åbnede tråden og trykkede med det samme "end" for at lure, om der var nye billeder. Så jeg læste ikke lige teksten, men nåede at tænke - "ej, det er da for tydeligt manipuleret, det der". Desværre var det først efter jeg i en brøkdel af et sekund havde overvejet, om en klipning kunne gøre SÅ stor forskel.


Morsomt ser det ud!


mvh Stine


Araber og pinto araber

http://www.sk-farm.dk


- nu også med shettere!


Livet er ikke lutter lagkage - det er også en dans på roser

0
0
Svar på denne tråd
 
 *fnis* ;o)
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 14:12

Ha ha Stine - jeg siger det ikke til nogen


Her er originalen *s*



FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 3 uger i dag :o)
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 13:23

Hun er godt nok lidt "højrøvet" pt. - til trods for at hun i dag er 3 uger og burde ligne en million - men her er alligevel et par friske billeder af min lille, dejlige "silkeorm"





FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 14:15

Birgit !

Hun ligner en million ! Endnu engang: Tillykke med hende



Avl af Palomino til sport, avl og show
Rainbow Arabians

Wendys Horseherbs

www.palomino-psa.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Karakteristik
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 14:40

Hun har lidt fremskudt skulder (fra sin mor) og er liiiidt til den kraftige side - måske knapt så højtstillet, som jeg lige syntes først.. Men alt i alt er jeg godt tilfreds :)


Om ikke andet, så vinder hun helt vildt "på point" ved sin væremåde; hun er sød, glad, modig og ukompliceret - bare en fornøjelse hver eneste dag.. Hvad enten det er grimen der skal af og på - eller som nu, hvor vi er begyndt at trække hende alene på fold (mor ud først - så silkepilen ;)) hvor hun bare følger med uden alt det bøvl, som vi somme tider har haft.


Happy me!!


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Happy you
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 15:59

Jeg er bare dybt misundelig - hun er for SKØN


Men det har de nu alle været - en skam der ikke kommer flere af den kombination





Mvh

Mette


Lille Hovgaard Hestepension

Pr. 1. maj 2 ledige bokse



SAFEMATE folealarm lejes fra medio april

Vårbyghalm i minibig sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tradition is not preserving...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 16:25

Tak til jer begge, Wendy og Mette :)


Det er selvfølgelig rigtigt at det er lidt en skam der ikke kommer flere af den opskrift, men samtidig tror jeg det bliver alletiders at have Silke i avlen; hun er jo som SKABT til Gangster-drengen typemæssigt - og ved den kombination behøver man heller ikke være urolig for ponymålet ;)


Så dejligt at kigge frem - og ikke så vemodigt at kigge tilbage, for jeg har holdt uendeligt meget af Begonia fra første gang jeg så hende og har nydt de år jeg har haft sammen med hende.


Hun er jo i øvrigt solgt til en meget god veninde - så jeg vil også fremover have føling med, hvad der sker i hendes liv.. Sådan er det rart!


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider