Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

 Hvem tør lægge jord til i år?
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 14:44

Ja, vi runder jo snart Marts måned og foråret begynder at melde sin ankomst. Og når man så sidder og sukker over at det godt snart må blive sommer, kan man ikke komme udenom at tænke på HN-træf 2009 ;-)


Det kunne jo være rart om der kunne komme nogle Fynboer på banen og ville lægge jord til en seriøs omgang hygge og hesterier. Jeg mindes sidste år at der rent faktisk var nogle der tilbød det, men kan ikke lige huske hvem.


Og ellers ville det jo ikke være dårligt hvis det kunne blive på Sjælland så. Så skal Pokken og jeg da helt sikkert deltage :-)


Så kom frisk! Hvem tør lægge jord til?



Tina...Et Unikum -ikke et plagiat





TinaU.dk




0
0
Svar på denne tråd
 
 Kunne være sjovt
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 14:54

Jeg gad godt, men jeg bor jo lidt det forkerte sted - er hverken sjællænder eller fynbo :)


Så det må vist vente til en gang det skal være i Jylland ;)


Pony til salg

Kæmpe udsalg af kvalitetsrideudstyr: Sadler samt diverse montering, kandar, dækkener og meget andet - skriv og hør nærmere


Løvehoved-kaniner og marsvin til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 15:03

Hvis jeg havde lidt mere end en have, så kunne træffet uden tvivl holdes hos mig... men desværre, så må jeg nøjes med at komme selv. Jeg er frisk på en omgang træf igen i år :)


Michelle


HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud



SUPER 2'er pony udlånes





0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja jeg
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 15:57

vil i første omgang slå et slag for, at årets træf bliver i weekenden i uge 32 der hedder 7-9 august (eller senere) da jeg i den første weekend i august er i Norge og arbejde.


Så jeg vil da hermed gerne melde mig i arrangementsgruppen


Ridemulighederne her lige omkring mig er desværre for triste til at jeg vil tilbyde at holde træf.


Stranden må man ikke ride på i august og landevejene samt mark vejene bliver altså for kedelige i længden og er derfor grunden til at jeg kører ud stort set hver dag.

Derudover har jeg heller ikke jorden til at husere flere heste end vores egne....


Så andre der har lyst til at lægge jord til, kom glad og meld dig i tråden....



Pernille


Team CoDa OX, distanceridning.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Kom bare
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 16:12

Jamen jeg syntes da bare alle sammen kan komme til Norge og holde træf :)

Her er plads nok til hestene og de skønneste ridemuligheder, dog ingen strand, men en lille elv :)

Meeen det bliver jo lige i den dyreste ende for de fleste, så det bliver jo nok mig der må bevæge mig til Danmark, hvis jeg skal opleve et HN-træf.


Mvh. Pia, der syntes at det ellers gerne må være i Nordjylland :)



Perfekte fotogaver www.click4foto.dk helt klart et besøg værd...!

At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed.

(Piet hein)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Norge?
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 16:16

Ja, jeg ville nok ikke brokke mig over beliggenheden i Norge, hvis ikke det var for den store udgift ;-)

Men Pia, så synes jeg da helt sikkert du skal komme til DK et smut når der er træf :-)


Jeg melder mig også gerne i arrangementsgruppen sammen med Pernille. Vi har jo prøvet det før...


Og datoen vil også helt klart passe mig.


Så kom så I sjællændere og Fynboer. Der må være nogle, der kan lægge jord til :-)




Tina...Et Unikum -ikke et plagiat





TinaU.dk




0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 17:49

bum bum... jeg var dog ikke emd sidste år men det lyder helit vildt hyggeligt, jeg lægger gerne jord til og her er mulighed for både strand og skov , samt storbyens seværdigheder (15 min til kbh rådhusplads).

Vil dog pga. tidsmangel helst at der er andre på banen til at arrangere



Mvh. Lykke

(nu som aktiv springdommer)


GRANGAARDEN

Et hestet sted på Amager

Nu med tørre folde!


staldgrangaarden.dk

tjek også:

chihuahueno.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 17:56

jamen vi er et par der er i gang med at overveje et træf i Uhe hos Mulle- godt nok startede det med fra Vejle og omegnen- men det kan sikkert udvides tror jeg*LOL* Om det skal være et hn træf af den kaliber el mindre vil tiden vise.


Men om end alt så har Mulle tilbudt at lægge jord til netop dette arrangement i hvert fald- i Uhe v/ Give/Billund.




www.nikon-pics4u.webs.com

www.123hjemmeside.dk/qantico



Traktordæk søges til hø på fold gerne leveret hvis du står og skal af med dine.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 18:30

Hesten og jeg kommer gerne hvis det holdes på Sjælland :)


Passer

Kjárni fra Ryttergaarden

Una fra Ryttergaarden

Katla frá Hala

0
0
Svar på denne tråd
 
 Træf 2009
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 18:35

Skal jo iflg "Traditionen" af holdes på fyn eller sjælland, men til de Jyder som ikke vil ud på denne lange tur, så er der mulighed for mini træf hos mig igen, og jeg ved da der er et par stykker, som har tilkendegivet at de kommer hvis jeg lukker dørene op :) Men det vil, af hensyn til HN træffet 09, blive lagt på et andet tidspunkt :)



K'sFoto ©


- Et øjeblik fastholdt i tiden.


Glem aldrig at respektere dine medmennesker, uanset menings forskelle!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Lykke...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 18:40

Jamen hvis du gerne vil lægge jord til, så tror jeg Pernille og jeg klarer det praktiske. Eller hvad siger du, Pernille?


Der er dog plads til flere til at arrangere det ;-)


Dejligt at du gider, Lykke!




Tina...Et Unikum -ikke et plagiat





TinaU.dk




0
0
Svar på denne tråd
 
 Tålmodighed
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 18:42

Tålmodighed er en dyd... - kom det fra en sindrig vestjyde Hehe


Håber den/de fra Fyn der overvejede det sidste år vil melde sig på banen... Så kan vi måske endda komme ud i kampvalg


Enhver ser hvordan du ser ud - men kun få ved hvem du er...

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg kommer gerne til jydeland
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 18:50

men fyn og sjælland er for langt når man i forvejen kommer fra Norge...


Velkommen til HN

"Join the Battle"


0
0
Svar på denne tråd
 
 Norge...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 19:16

Staro: Ellers må vi bare få lavet et træf her oppe for alle danskerne som bor i Norge ;) Det kunne da være lidt hyggeligt... Der er forresten stadig masse sne her i vestfold ;)


Mvh. Pia



Perfekte fotogaver www.click4foto.dk helt klart et besøg værd...!

At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed.

(Piet hein)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja jeg håber jo der er nogen
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 19:22

fra Fyn der melder sig. Kunne være hyggeligt at se Fyn fra hesteryg:)

Men sjælland er skam heller ikke at foragte (det er jo noget nemmere:)


Men lige meget hvor det bliver dukker manden og jeg gerne op...Det plejer jo at være hyggeligt. Og har indtil videre kun misset et træf så håber ikke at gå glip af flere...


Men mon ikke man skulle gøre sådan så der er nogle forskellige der melder sig og man så kan "stemme" om det...


Og med hensyn til datoen har det jo altid heddet den første weekend i august så dem der skal melde ferie hurtigt har noget at gå efter...Så det synes jeg da vi skal blive ved med at holde fast i:)


Tina


Nu ny hjemmeside:

http://www.femalephoto.webs.com


Mercedes vito ´02 sælges. trækker 2000 kg, se profil



Led mig ikke i fristelse, jeg kan sagtens selv finde vej:o)


0
0
Svar på denne tråd
 
 træf på fyn
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 19:37

Jeg synes også det vil være super hvis der kunne komme HN-træf på Fyn i år, det har sådan en dejlig passende afstand.


Jeg er i alt fald frisk på at komme med i år igen, så må vi se om det bliver med el uden hest. Og så må jeg hellere se om jeg kan fylde lidt bedre op i bilen den her gang, det gør køreturen noget hyggeligere, og hvis vi skal til sjælland, økonimien lettere at overskue :-)




Knuzer fra Heidi


Super dejlige shetlandsponyer med stamtavle til salg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flere steder
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 19:38

Ja, hvis der er nogle på Fyn der melder sig, må det helt klart være deres tur.


Det kunne da være hyggeligt at holde HN-træf der :-)


Ang. datoen må det næsten være op til dem, der afholder det. Det skal da ikke skille os ad hvis det bliver rykket en uge frem eller tilbage, bare for at få det til at passe ind.

Bare fordi man "plejer" noget kan det vel sagtens laves om...


Men den skal nok snart besluttes, inden alle har bestilt ferie :-)




Tina...Et Unikum -ikke et plagiat





TinaU.dk




0
0
Svar på denne tråd
 
 Lidt nysgerig
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 19:52

Hvad går det her træf ud på og hvor mange plejer i at være? Er det et træf over en weekend eller en enkelt dag? og hvad er kravene til området?


Berit Jensen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Berit...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 20:00

Jamen det er ikke andet end at man mødes en hel masse hestetosser med og uden hest, spiser noget rigtigt god mad, rider nogle ture og hygger seriøst om aftenen.

Folk er ankommet fredag og taget afsted igen søndag. De år jeg har været med har der været omkring 20-30 stykker og ca 15 heste.


Det vil helt klart være at foretrække om man kan komme i skov eller ved vandet og ride. Og ellers plads til at opdele folde til de heste, der kommer. De andre år har de gået sammen 2-4 stykker sammen.

Og så skal der være plads til telte hvor folk overnatter...



0
0
Svar på denne tråd
 
 Melder fra
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 20:04

Tak for svaret.


Det kniber lidt med at huse så mange heste, så jeg må melde fra.


Berit Jensen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Berit jensen
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 20:07

I korte træk:


Det har de sidste år været et træf der løber fra fredag til søndag.


Værten bestemmer hvor mange der kan tage deres egne heste med, i forhold til folde osv.


Arrangørgruppen sætter en pris for arrangementet som deltagerne skal indbetale inden en hvis dato, og så handler arrangørene ind til alle måltider.


Folk tager telte med til at sove i, samt også gerne campingbord og stole, da stort set alle måltider indtages ude i naturen eller evt på terasse, i telt eller lign..


Ellers bliver tiden brugt på rideture og grin og snak...


Det er helt klart en fordel hvis værten har gode tur muligheder samt mulighed for at have nogle ekstra heste stående på fold den weekend, da vi er flere der nyder at have vores heste med til sådanne arrangementer...


Men det var i ultra korte træk. Spørg hvis du vil vide mere...



Pernille


Team CoDa OX, distanceridning.





0
0
Svar på denne tråd
 
 He pernille
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 20:28

jamen så var vi jo faktisk enige på det punkt...havde bare ikke en kalender ved mig da jeg skrev:)



Nu ny hjemmeside:

http://www.femalephoto.webs.com


Mercedes vito ´02 sælges. trækker 2000 kg, se profil



Led mig ikke i fristelse, jeg kan sagtens selv finde vej:o)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Øhm til bage til tråden
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 20:50

hvis der i forvejen er nogle, som ved de ikke køre til sjælland eller fyn, så vil der her blive afholdt noget weekenden i uge 30, altså 24-26/7.


Så falder det ikke sammen med HN træffet, men der vil blive lavet et indlæg om det, på et senere tidspunkt.


Nogle syntes, trods alt, det var sjovt og hyggeligt sidste år, så mon ikke vi kan få det sjovt igen :)



K'sFoto ©


- Et øjeblik fastholdt i tiden.


Glem aldrig at respektere dine medmennesker, uanset menings forskelle!



0
0
Svar på denne tråd
 
 HN træffet
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 01:11

Jeg har aldrig været med til HN træf .. men kunne egentlig godt tænke mig det .. men umiddelbart virker det som en lidt sammentøjret gruppe .. Såå er det noget man bare skal springe ud i, og komme med til??



Sabrina med Mac Neal


En fantastisk Irish Cob fraTroelsegaarden

-' Med ros og tålmodighed kommer man længst '-

0
0
Svar på denne tråd
 
 SabrinaS
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 08:24

Den eneste sammentøjret gruppe, er tosserne, og de var bestemt ikke i overtal til træffet sidste år, hvor der kom flere, der ikke havde været til træf før, så ja kast du dig endlig ud i det :)



K'sFoto ©


- Et øjeblik fastholdt i tiden.


Glem aldrig at respektere dine medmennesker, uanset menings forskelle!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Sabrina ♥S♥
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 08:54

Jeg var med for første gang sidste år, det var super hyggeligt, og skal helt klart med igen i år, hvilket jeg glæder mig meget til at oplevet, da jeg kan forstå at det var et lille træf sidste år :-)


Jeg kendte ingen i forvejen, (udover Sparky en lille smule som jeg gik i folkeskole med et år for 10 år siden), Så jeg vil klart anbefale dig at springe ud i det. Find evt en du kender der har lyst til at tage med så i kan følges.




Knuzer fra Heidi


Super dejlige shetlandsponyer med stamtavle til salg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 09:25

Jeg kan kun tilslutte mig hvad Simone skrev... det er helt vildt super hyggelig, med en weekend med folk fra nær og fjern, som man jo til dagligt sidder og debattere med, og enten er enig, eller uenige med :)


Jeg er frisk på det hele, men må igen melde mig uden hest. -med mindre jeg når at købe mig en inden :P Men man kan altså SAGTENS have en hyggelig tur uden hest... jeg var udstyret med kamera, så det gik nok :P


Jeg kendte ikke en sjæl da jeg kom til mors sidste år... men jeg delte telt med Simone, og det var enormt hyggeligt, trods regnvejr om natten, hihi.


Man kan jo ikke forvente at alle folk er enige om alt, så der vil da komme nogen sammenstød.


Michelle


HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud



SUPER 2'er pony udlånes





0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 10:11

Jamen jeg tror godt at jeg vil melde mig på banen som et muligt enmne. Vi bør have plads nok...alt efter hvor mange vi bliver?!


Jeg kender kun Pernille, og jeg ved ikke om hun "tør" sige god for mig??

Men her er masser at ture(vi er distanceryttere)men dog mest i skov. Det ligger på sydsjælland, helt præcist i Everdrup ved Tappernøje.


Mvh Jane


Lækker 1" pony sælges evt udlån, til rette rytter. Se min profil for mere info.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sletning af indlæg
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 10:24

Der er slettet en del indlæg med mudderkast af diverse slags, og et par indlæg som indgik i kontekst med de slettede indlæg.


Med venlig hilsen

Jan Petersen

heste-nettet.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 det lyder hyggeligt
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 10:38

Må man have føl med?


Afhængig af hvilken weekend det bliver i august, så er jeg frisk :-)


Der er både følkåring og en rejse til portugal, der skal passes i august mdr;-)


Glæder mig til at høre, hvad i bliver enige om? :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg.....
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 10:54

.Vil meget gerne med,hvis det bliver på Sjælland



Marlene H


Ejer af

Fuldblodsaraberen Babberups Don Diablo.

Og

Traverne Junker S og Kejser N M


Trav vallak sælges evt.udlån

Se præs.for yderligere info.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja jeg
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 10:55

melder mig stadig i arrangementsgruppen sammen med Tinau og hvem der ellers kunne have lyst...


Jane... Supert at du melder dig på banen... jeres sted ligger jo genialt, og er der skov at ride i, er alle ryttere vist godt tilfredse...


Vi plejer nemlig at ride nogle dejlige ture når vi er samlet...



Pernille


Team CoDa OX, distanceridning.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Gipson
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 11:05

Så er jeg i hvert fald frisk, da jeg bor på Møn :)


Det kommer dog an på, hvor langt henne det bliver, da jeg har termin i august... skulle nødig ha' vandet går midt i det hele


-Hestehold er ikke en "hobby"

Det er en livsstil.


Part søges til 8-årig Shagya Araber.

Se profil...

0
0
Svar på denne tråd
 
 jane....
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 11:12

Det er værten der sætter et antal for, hvor mange der kan have deres egne heste med alt afhængig af hvor mange der er plads til. Arrangementsgruppen sætter et beløb for hele weekenden, som hvis jeg husker ret, plejer at være omkring 350-400 kr som så indbetales senest 14 dage før træffet, som så bliver brugt til indkøb af mad og andre fornødenheder.


folk tager selv alt med til deres heste...


Og så plejer det at være først til mølle princippet med deltagerheste.


Der plejer ikke at være antal på hvor mange deltagere der ellers deltager, men mener at gennemsnits antallet er 20-25 stykker.


Folk plejer at tage telte med og så er man selvfølgelig fælles om madlavning (som gerne foregår på grill)oprydning osv osv...


Pernille


Team CoDa OX, distanceridning.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Højledgård
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 11:17

datoen for træffet plejer at lægge fast hvert år, som den første weekend i august altså d. 7-9 august.


Der er folk der er forskellige årsager, bare vælger at komme til middag lørdag aften istedet for hele weekenden, så er du højgravid på det tidspunkt, så er det måske en mulighed for dig...


Pernille


Team CoDa OX, distanceridning.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Vil vil gerne....
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 11:26

Hey folkens....


Vi er klar på at lægge jord til, til årets hn træf...!!!!


Vi holder til lidt uden for Skælskør på Vestsjælland.....vi har 20 x 60 m udendørs ridebane, store græsfolde og gode turmuligheder....

Vi har køkken og toilet/bade faciliteter og gildesal......


Vi har rytterforening på stedet, som er klar på at deltage og arrangere en sjov og hyggelig weekend.....


Er i friske på at komme til Vedskølle ?????


Venligst


Trine




Cheavy søger ansvarsfuld part.....3 x om ugen....hun er opstaldet i nærheden af Skælskør på vestsjælland.......



:-) En rigtig hest....er en BELGIER :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor skønt
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 11:42

at endnu en glad HN'er har meldt sig på banen...

Og sikke gode faciliteter alle disker op med...


For lige at opsummere, så har følgende meldt sig:


Lykke med lokation i Dragør

Trine med lokation i Skælskør

Jane med lokation i Tappernøje


Ja jeg synes jo det lyder helt fantastisk at der allerede er 3 der har meldt sig som afholdere af træffet.....


Som de andre år, så ender det vel ud i en afstemning...


til jer friske HN'er der har meldt sig...



Pernille


Team CoDa OX, distanceridning.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeps T...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 11:43

Aqua og jeg er klar


Psssst: Jeg kan 31/7-2/8 og 7-9/8 (+ weekender i lige uger)


Det var super hyggeligt, da i holdt Hestetræf i Høve- så herfra


I øvrigt rigtig dejligt, at der er flere der er interesserede i at arrangere og lægge jord til




Rose 1

med

De to rødhårede muler


0
0
Svar på denne tråd
 
 Storvalg
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 11:44

Hold da op, det ser da ligefrem ud til at vi skal igang med stemmesedler ;-)


Dejligt at der er så mange der gerne åbner deres hjem for helt fremmede.


Lad os se om der kommer flere tilbud på banen. Skriv gerne lidt om hvad I har at byde på af turmuligheder.


Og ja, som Pernille skriver, så sidder jeg gerne som medplanlægger :-)



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 12:03

Ja jeg ved ikke om jeg kan komme med jeg har termin d. 2 august så alt efter hvornår det bliver og om jeg går over tid osv. ellers er jeg med på ihvertfald at komme forbi en af dagene.

og det bliver nok helt uden hest







Ditte som skal være mor


www.klikhesten.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 ditte.....
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 12:24

Du kommer jo bare enten med stor mave, eller med baby ved siden. Der skal helt sikkert nok være arme til at holde sådan en fnullerbebs (mig mig mig... )


Pernille


Team CoDa OX, distanceridning.





0
0
Svar på denne tråd
 
 trine jeg
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 12:24

syntes det er genialt hvis det bliver hos jer


Jeg håber at "lille bamsen" går igennem den 3 marts så kommer vi begge gerne ellers kommer jeg..


Jeg melder mig gerne til at arrangere hvis det er hos dig/ jer...


Louise


Hvil i fred min skat.

Du skal have tak for alle de gode timer sammen.


Du vil være savnet hårdt

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 13:38

HIHI pernille hvor er du herlig. jeg er ikke i tvivl om det nok skal gå med mindre det lige er på dagen jeg føder så kan det godt være jeg ikke dukker op









Ditte som skal være mor


www.klikhesten.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 14:47

Jeg kommer gerne med hest uanset hvor det skal afholdes!


Vi ligge jo som skrevet i Dragør, med 15 min ridt til skov og strand med rig mulighed for at bade heste.


Vi har sandsynligvis en 6-8 bokse ledige hvis nogen skulle kræve behov for dette, ellers er der 5,5 hektar græs folde som kan hegnes ind i små folde som man ønsker det, til weekendens brug.


Toilet med brus (til dem der ikke er roskilde gængere ).


Ingen gildesal men et par store patry telte som kan stættes op til lejligheden både til fest og overnatning.


Derudover er der selvfølgelig vand, el, strigleplads, mm. staldens faciliteter kan benyttes da den formentlig er tom pg. sommergræs.


Der er rig mulighed for besøg i den Kjøbenhavnske stad og også i Dragør som er super hyggelig og i gå afstand fra gården.


Men som sagt har jeg meget om ørerne så blander mig ikke i arrangeringen Datoen passer mig helt fint.



Mvh. Lykke

(nu som aktiv springdommer)


GRANGAARDEN

Et hestet sted på Amager

Nu med tørre folde!


staldgrangaarden.dk

tjek også:

chihuahueno.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flot Tina!!!
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 19:16

Ja, jeg kan jo så IKKE den weekend 7-9. August. Jeg har jo lissom et bryllup om lørdagen jeg skal være fotograf til...

Vores allesammens Heidi/Limelight skal giftes der og har betroet mig deres bryllupsbilleder...


Jeg skal vist lære at skrive mine aftaler ned. Har hukommelse som en si lige for tiden!!! :-(



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen Tina
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 20:19

Hun skal vel for pokker da ikke giftes hele weekenden??




Pernille


Team CoDa OX, distanceridning.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Pernille...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 20:32

Nej, det skal hun ikke :-)


Jeg kunne jo selvfølgelig bare køre om lørdagen og komme tilbage. Så går jeg godt nok glip af lørdagsturen men mon ikke vi kan komme tidligt op søndag i år? ;-)



0
0
Svar på denne tråd
 
 neeeeeejj
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 20:36

Men hun vil jo ligesom også gerne med - og det kan hun jo ikke komme den weekend.



Vi skal giftes Lørdag kl 14.30, så det er jo også et møgtidspunkt for Tina, for hun skal scores til at blive der under aftens maden mm.









Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være


Bitches
have more fun
En af tosserne

Gelenegle 250 kr











0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 20:57

Hvis det bliver holdt på Sjælland, så kunne jeg godt finde på at komme.

Og hvis der var nogle som havde lyst til at samle min hest med op på vejen, ville det også bare være helt i top. :P
Hvis man altså må tage en unghest med. ;)




Simone & Ja'thopa OX
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotograf til Araber hingstedagen på SIV d. 15. marts 2009
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 21:23

Der er da egentlig også den mulighed at komme herop nordpå til Frederikshavn.


Hvis nu jeg kunne få lov til at låne de "små folde"(kalder vi dem) Der er 6 ialt. På min rideskole(Sportsrideklubben Lerbæk)

Her er der masser af plads til telte og campingvogne.

Og bålplads. Vi har cafeteria med køkken og toiletter/bad.


Af ridemuligheder er der mange. Der er strand(e), skov(e) og så har vi jo klubbens faciliteter også hvis jeg kan få tilladelse til det.

Der er mange ridemuligheder her.

Man kan også læsse hestene og kører ca 15 min så er man på Vendsysselsridestien som er ca 50 km lang.


Men jeg vil hører min klub om det var noget jeg kunne få lov til hvis nu folk ville....


Så hvad siger I folkens?





Min gyldne stjerne hedder

**GOLDEN FABIA**


†Golden Destiny 3.3.95-17.11.08† Evigt elsket!


http://www.goldenekstreme.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 HN-træf 2009
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 21:24

Venter spændt på hvor træffet skal holdes



Camilla Gravers Johansen ©


Jasmin ifol med Saxo Højgård. Termin 9. Maj 2009

©





0
0
Svar på denne tråd
 
 Tina.....
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 21:39

Selvfølgelig står vi tidligt op søndag og rider tur. Og når du er til bryllup, skal jeg nok passe på Pokki imens...


KarinaogFabi: Det lyder super fint. Men skal vi gå efter retmæssig tur, så skal HN træffet i år være på Fyn eller Sjælland, da det var i Jylland sidste år.


Men hvis du kommer med tilbudet igen til næste år, så kunne det da være et rigtig godt bud....


Pernille


Team CoDa OX, distanceridning.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Ang. dato....
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 21:45

Hej igen....


Skal lige vide om det er mig der tager fejl.....


Hvis træffet skal afholdes 1. weekend i august.....hedder weekenden da 1/8 - 2/8.....??


Eller hva' ?????


Mvh


Trine


Cheavy søger ansvarsfuld part.....3 x om ugen....hun er opstaldet i nærheden af Skælskør på vestsjælland.......



:-) En rigtig hest....er en BELGIER :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det var
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 22:08

der en lille disskution om tidligere... og tror faktisk vi blev enige om, at det var weekenden efter...


Men bliver det den fra 31/7-2/8 trækker jeg mig fra arrangementsgruppen, da jeg er i Norge og arbejde den weekend...




Pernille


Team CoDa OX, distanceridning.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Synes det lyder
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 22:17

super sjovt og interessant. Rider I kun ture, eller træner i også dressur og spring sammen?


Men på mig virker det også som om folk kender hinanden rigtigt godt. Nu er jeg jo vildt genert, så ved slet ikke om jeg turde kaste mig ud i sådan et arrangement :)


Sagde Janne


Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)


Tak for en god debat i høflig tone :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 jannej
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 22:23

Jeg er også vildt genert, men vovede mig alligevel afsted sidste år, helt alene, og det fortrød jeg absolut ikke. Så jeg kan kun sige kom alligevel, og overtal evt en veninde til at tage med, så i er to der kommer sammen, det hjælper lidt på det.




Knuzer fra Heidi


Super dejlige shetlandsponyer med stamtavle til salg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jannej
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 22:23

Mon ikke der er plads til alle de "nye", der måtte have lyst?


Jeg regner med at komme og har ikke været med før. Kender dog et par stykker fra tråden, fra et mindre træf.




Rose 1

med

De to rødhårede muler


HN-Træf 2009

www.heste-nettet.dk/forum/9/210855/ 210855/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tidligere
Forfatter: 
Dato:  24-02-2009 23:31

Vi må vidst lige finde de gamle tråde om træffene... Jeg mener at kunne huske at det hedder den første hele weekend i august - men hæng mig ikke op på det


Jeg er en af dem der vidst kan siges at kende en del HN'ere... - men sådan har det jo ikke altid været...


Jeg havde mit første møde med andre HN'ere til træf hos Anita i 2006. Skulle egentlig afsted selv - og var da sådan lidt "gad vide hvordan det bliver" - men går alt galt læsser du dyret i traileren og kører igen!

Det gik så, så galt at min udlejer/veninde's mand gik fra hende lige inden - så hun trængte til at komme lidt ud, så hun kom med.

Det blev en super god oplevelse at være afsted og mange af dem jeg lærte at kende dengang snakker jeg da stadig med og ser både her og der...


Man må springe ud i det... Tag en chance - vind en bamse... Og en masse nye bekendtskaber... Og det er ofte ikke så ringe endda!


Enhver ser hvordan du ser ud - men kun få ved hvem du er...

0
0
Svar på denne tråd
 
 NU kommer vi jo en del ud :)
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 00:00

når vi er på kurser osv. Men de fleste jeg kender IRL herinde fra er nok fra "støvsugerbanden" Men må da se om jeg kan lokke nogen med, ville være fedt at ride ved vandet, selvom jeg tror min hest dør hvis den får våde tæer :)


Og efter 3 liter rødvin er jeg ikke så genert alligevel. Bare det så ikke passer lige oveni min ferie med min mand


Sagde Janne


Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)


Tak for en god debat i høflig tone :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså Janne du har
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 05:20

slet ingen grund til at være nervøs. Det første træf der blev holdt hos Else hvor jeg var med der kendte jeg heller ikke et øje. Men tog glad af sted med min ismule i traileren. Og det har jeg i dag IKKE fortrudt. Det var bare SÅ hyggeligt derover og mange af dem fra dengang snakker jeg stadig med:)


Så dem der siger de ikke kender nogen, kom bare...Man finder ALTID nogen at snakke med.


Og ja Trine jeg holder jo også på den første weekend i august som det plejer;o)


Nu ny hjemmeside:

http://www.femalephoto.webs.com


Mercedes vito ´02 sælges. trækker 2000 kg, se profil



Led mig ikke i fristelse, jeg kan sagtens selv finde vej:o)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Træf...
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 08:07

Jamen er første weekend i august ikke d. 1 og 2 august? Så vil jeg også meget gerne med, men d. 8 august skal jeg traditionen tro starte ringridning i Løve, det elsker Gabriela og det skal hun ikke snydes for. Ellers nøjes jeg med at komme om søndagen og ride en tur med jer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså...
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 08:15

Altså vi er jo tidligere oppe i tråden blevet enige om at den første HELE weekend er 7-9 August, dvs fredag, lørdag og søndag...


Der er ankomst allerede om fredagen for de fleste...



0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja HN træf
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 09:02

var ihvertfald tidligere top hyggeligt.

Jeg har ikke deltaget i nogle år efterhånden, men de 3 træf jeg har været til var top hyggelige.

Det første hos Else, der kom Diana og hentede med med hendes kæreste og vi delte også telt. -Turen var faktisk ikke så lang som jeg havde regnet med, på trods af vi ikke kendte hinanden.


Jeg snakker stadig jævnligt med en del af dem der var med der.


Om jeg deltager i år aner jeg ikke, da vi står i flytning osv, men måske, hvis datoen og sted passer.


0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen jeg venter.
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 10:02

også i spænding på at se hvad den endelige dato viser, for jeg vil sgi rigtig gerne med hvis det er muligt.




Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være


Bitches
have more fun
En af tosserne

Gelenegle 250 kr











0
0
Svar på denne tråd
 
 KarinaogFabi
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 10:42

KarinaogFabi: det lyder super hyggeligt det sted du tilbyder! :-)
og beliggenheden... åhhhhja..


Vi er to tøser fra Århus der hvertfald nok er klar :-)
dog tror jeg vi springer fra hvis det ender for langt væk på sjælland...





- den lykkelige ejer af

..CREAM DJANGO




kig forbi vores hjemmeside: www.bricksite.com/katarinaskaaning

0
0
Svar på denne tråd
 
 KatarinaE
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 13:53

Jeg tror at jeg med 100% sikkerhed kan sige til dig, at det ikke bliver karinaogFabi's sted, der bliver værten for årets træf.


Det går på tur mellem sjælland, fyn og jylland. Dog har Fyn ikke været på banen endnu, men Jylland var afholder sidste år, så med mindre Fyn melder sig, er det sjælland der i år skal afholde træf.


Sidste år var træffet i Jylland så derfor bliver det ikke Jylland igen i år.


Det er simpelthen for, at gøre det ligeligt fordelt, da det jo koster en del at komme til og fra med trailer osv....


Pernille


Team CoDa OX, distanceridning.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilmeldingsfrist
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 13:57

Hvor er det bare fedt at der er så mange der vil lægge hus til Ænderne!


For at sætte lidt orden i det må der være en tilmeldingsfrist mht at lægge hus til.


Skal vi sige den 15. Marts?


Det ser jo også ud til at der skal en afstemning ud om hvor det skal holdes og derefter en evt afstemning om datoen, som der er lidt forvirring om.


Dem der tilbyder sig pt er:


Lykke med lokation i Dragør

Trine med lokation i Skælskør

Jane med lokation i Tappernøje


Er der flere, der vil melde sig så giv endelig lyd fra jer :-)




0
0
Svar på denne tråd
 
 Ang. dato
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 15:10

Hey....


Vil altså også mene at 1. weekend i august er den 1. + 2. august.....at man ankommer d. 31/7 betyder vel ikke det store.....fredag er jo ikke en egentligt weekend dag....


Vi er helt klar på at afholde træffet.....


Udover de faciliteter jeg har nævnt i et tidligere indlæg.....kan jeg nævne at der er 10 bokse, der kan bruges, hvis man har en hest der er vant til at stå inde om natten.....


Stedet ligger ca. 6 km fra Skælskør og Slagelse er indenfor 22 - 23 km kørsel.....


Venligst


Trine


Cheavy søger ansvarsfuld part.....3 x om ugen....hun er opstaldet i nærheden af Skælskør på vestsjælland.......



:-) En rigtig hest....er en BELGIER :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 trine....
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 16:32

Jamen er det jer der "vinder" afstemningen om at afholde træffet, så holder du da bare fast på den dato....


Og er det en af de andre der vinder så sætter de datoen, om det skal være den ene eller anden weekend. Længere er den så ikke.






Pernille


Team CoDa OX, distanceridning.





0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen så blander jeg mig da lidt
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 21:20

og laver en afstemning som kan kopieres.


Dato :


31/7 - 2.8 :


Heidi(LimeLight)



7.8 - 9.8 :




Sted :


Lykke med lokation i Dragør :


Trine med lokation i Skælskør:


Heidi(LimeLight) incl. Hest - er der mulighed for døgngræs i små flokke ? jeg har en meget sær og til tider ret så sur hoppeting.



Jane med lokation i Tappernøje:


Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være


Bitches
have more fun
En af tosserne

Gelenegle 250 kr











0
0
Svar på denne tråd
 
 Til Heidi(LimeLight)
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 21:53

Ja, der er mulighed for mindre folde/flokke.....på døgngræs....


Venligst


Trine


Cheavy søger ansvarsfuld part.....3 x om ugen....hun er opstaldet i nærheden af Skælskør på vestsjælland.......



:-) En rigtig hest....er en BELGIER :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min dato
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 21:58

Dato :


31/7 - 2.8 :


Heidi(LimeLight)


Trine (Samson1995 og Cheavy2001)


Tina-tossen



7.8 - 9.8 :




Sted :


Lykke med lokation i Dragør :


Trine med lokation i Skælskør:


Heidi(LimeLight) incl. Hest


Trine (Samson1995 og Cheavy2001) incl. 2 heste


Tina-tossen incl. 1 hest



Jane med lokation i Tappernøje:


Cheavy søger ansvarsfuld part.....3 x om ugen....hun er opstaldet i nærheden af Skælskør på vestsjælland.......



:-) En rigtig hest....er en BELGIER :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Afstemning
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 22:18

Dato :


31/7 - 2.8 :


Heidi(LimeLight)


Trine (Samson1995 og Cheavy2001)


Tina-tossen



7.8 - 9.8 :


TinaU(Pokki) med hest




Sted :


Lykke med lokation i Dragør :


TinaU(Pokki) med hest



Trine med lokation i Skælskør:


Heidi(LimeLight) incl. Hest


Trine (Samson1995 og Cheavy2001) incl. 2 heste


Tina-tossen incl. 1 hest


TinaU(Pokki) med hest



Jane med lokation i Tappernøje:


TinaU(Pokki) med hest



0
0
Svar på denne tråd
 
 øv jeg har lige set
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 01:28

at det er lige der min kæreste har taget ferie, så vi er 90 % sikkert ude at rejse begge weekender :(


Sagde Janne


Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)


Tak for en god debat i høflig tone :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Afstemning
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 07:50

Dato :


31/7 - 2.8 :


Heidi(LimeLight)


Trine (Samson1995 og Cheavy2001)


Tina-tossen


Charlotte/Gabriela med hest forbehold at jeg får fri fra job



7.8 - 9.8 :


TinaU(Pokki) med hest




Sted :


Lykke med lokation i Dragør :


TinaU(Pokki) med hest


Charlotte/Gabriela med hest forbehold at jeg får fri fra job


Trine med lokation i Skælskør:


Heidi(LimeLight) incl. Hest


Trine (Samson1995 og Cheavy2001) incl. 2 heste


Tina-tossen incl. 1 hest


TinaU(Pokki) med hest


Charlotte/Gabriela med hest forbehold at jeg får fri fra job


Jane med lokation i Tappernøje:


TinaU(Pokki) med hest


Charlotte/Gabriela med hest forbehold at jeg får fri fra job




0
0
Svar på denne tråd
 
 Trækker mig
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 08:01

Pga helt personlige årsager, trækker jeg mig fra arrangørgruppen til HN-træffet.


Men mon ikke der er andre, der kunne tænke sig at prøve kræfter med det?




Tina...Et Unikum -ikke et plagiat





TinaU.dk





0
0
Svar på denne tråd
 
 Afstemning.
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 08:11

Dato :


31/7 - 2.8 :


Heidi(LimeLight)


Trine (Samson1995 og Cheavy2001)


Tina-tossen


Charlotte/Gabriela med hest forbehold at jeg får fri fra job


Jenni86 (og papdatter). Bytter bare vagt hvis det bliver denne weekend

7.8 - 9.8 :


TinaU(Pokki) med hest


Jenni86 (og papdatter)

Sted :


Lykke med lokation i Dragør :


TinaU(Pokki) med hest


Charlotte/Gabriela med hest forbehold at jeg får fri fra job


Trine med lokation i Skælskør:


Heidi(LimeLight) incl. Hest


Trine (Samson1995 og Cheavy2001) incl. 2 heste


Tina-tossen incl. 1 hest


TinaU(Pokki) med hest


Charlotte/Gabriela med hest forbehold at jeg får fri fra job


Jenni86 inkl. 2 heste

Jane med lokation i Tappernøje:


TinaU(Pokki) med hest


Charlotte/Gabriela med hest forbehold at jeg får fri fra job


Jenni86 inkl. 2 heste.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hn-Træf
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 08:46

Dato :


31/7 - 2.8 :


Heidi(LimeLight)


Trine (Samson1995 og Cheavy2001)


Tina-tossen


Charlotte/Gabriela med hest forbehold at jeg får fri fra job


MarleneH(Junker S og Dondi Ox)



7.8 - 9.8 :


TinaU(Pokki) med hest




Sted :


Lykke med lokation i Dragør :


TinaU(Pokki) med hest


Charlotte/Gabriela med hest forbehold at jeg får fri fra job


Trine med lokation i Skælskør:


Heidi(LimeLight) incl. Hest


Trine (Samson1995 og Cheavy2001) incl. 2 heste


Tina-tossen incl. 1 hest


TinaU(Pokki) med hest


Charlotte/Gabriela med hest forbehold at jeg får fri fra job


MarleneH(Junker S og Dondi Ox) incl. Hest


Jane med lokation i Tappernøje:


TinaU(Pokki) med hest


Charlotte/Gabriela med hest forbehold at jeg får fri fra job


MarleneH(JUnker S og Dondi Ox) incl. Hest



Marlene H


Ejer af

Fuldblodsaraberen Babberups Don Diablo.

Og

Traverne Junker S og Kejser N M


Trav vallak sælges evt.udlån

Se præs.for yderligere info.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg synes
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 08:48

Det der afstemningshalløj ser en smule uoverskueligt ud og jeg kan se der bliver arbejdet hårdt på, at det bliver hos Trine den weekend der hedder 31-2 aug.


Lidt synd at Jane og Lykke som også har meldt sig, ikke rigtig får lov til at komme på banen.


Lykke har lige født og har helt sikkert en del om ørene i de her dage. Jane arbejder en del og er derfor ikke på hver har dag....


Jeg har tidligere tilbudt at være med i arrangørgruppen, men jeg trækker mig.


I må ha et rigtig godt træf når den tid kommer....



Pernille


Team CoDa OX, distanceridning.





0
0
Svar på denne tråd
 
 afstemning allerede
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 08:58

Er det ikke lidt tidligt at begynde på afstemning, tidligere i tråden blev der forslået at vi lavede en tilmeldingsfrist til sted først. Og der er stadig ingen fynboer kommet på banen, jeg er ret sikker på at det at afstemningen er igang, vil skræmme evt fynboer, som vil tilbyde at ligge sted til, væk.


Jeg håber der kommer nogle fynboer på banen, for det er der jeg vil sætte min stemme.




Knuzer fra Heidi


Super dejlige shetlandsponyer med stamtavle til salg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pernille
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 09:00

hvad skulle de komme på banen med mere end hvad de har gjort?

De har tilbudt, af en eller anden årsag begynder folk så allerede nu at lave afstemning (hvilket jeg syntes automatisk holder andre folk der måske ville ligge jord til ude), men de er jo ikke holdt udenfor. De er jo også folk der er interesserede i deres steder?!




Mvh. Tine

Staldpige søges til mindre stald i Schweiz. Start juli 2009. Kontakt mig for nærmere oplysninger.
Fotografering?

Fatboy sækkestol købes. Send PB.
Kieffer Garmisch sadel sæ ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tine.....
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 09:14

Det var måske lidt forkert formuleret, men jeg mener f.eks at Jane bare har været inde og tilbyde sig med at de har plads og skov at ride i. Både Trine og Lykke har solgt deres sted flot med alle deres faciliteter, men måske har Jane lige så gode faciliteter, hun har ihvert tilfælde langt bedre turmuligheder, men det har hun bare ikke været inde og skrive. Og det synes jeg er synd, forstår du hvad jeg mener??


Derudover synes jeg også at det, at der allerede er sat afstemning i gang om sted og dato, vil fraholde eventuelle værter fra Fyn om at melde sig.


Jeg mener, tråden er ikke mere end 3 dage gammel. Havde det ikke været mest fair at sætte en dato i marts måned, hvor alle der havde lyst til at være værter, kunne nå at melde sig og så derefter lave en afstemning om sted??


Det er det jeg mener med, at der bliver arbejdet hårdt på, at det skal holdes hos Trine da hun er den vært der pt er mest aktiv i tråden.


Og ingen tvivl om, at det er et hyggeligt sted at Trine har, men jeg synes bare ikke det er fair for andre at afstemning allerede er sat i gang, og bl.a derfor trækker jeg mig for at være evt medhjælper.


Pernille


Team CoDa OX, distanceridning.





0
0
Svar på denne tråd
 
 så er vi
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 11:49

jo egentlig enige.


Men jeg kan nu alligevel ikke se hvorfor du trækker dig mht hjælp.


Jeg håber dog også at det stadig en uges tid endnu vil blive holdt åbent hvor det skal afholdes.




Mvh. Tine

Staldpige søges til mindre stald i Schweiz. Start juli 2009. Kontakt mig for nærmere oplysninger.
Fotografering?

Fatboy sækkestol købes. Send PB.
Kieffer Garmisch sadel sæ ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 HN træf.....
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 12:20

Hej


Så mistede jeg altså tråden -har ellers fuldt med længe i det her indlæg, jeg vil SÅ gerne deltage i år, men nu da den store er solgt pga. min situation med helbred og at min kæreste går fra mig, så har jeg kun lille Ronja tilbage. derfor vil jeg høre om det vil være helt til grin at komme med en lille shetter -jo jo hun har da vogn så vil kan komme med på tur .???


Jeg vil rigtigt gerne med i år, har været forhindet de sidste 2 år i at deltage så nu må det altså være.!!


men vil der ikke være mulighed for at der bliver oprettet en ny tråd når man har fundet helt præcist ud af hvornår og hvor det bliver?

- kan ikke lige overskue denne her tråd mere ????


håber på at kunne deltage i år -ville være det bedste.


mon der er nogle som vil kunne ha Ronja og mig med i en trailer -er lidt hæmmet af ikke at ha bil og trailer selv.!? vi bor i roskilde


men igen, håber der bliver oprettet en ny tråd når det er helt på plads med dato og sted -så vi andre kan følge med i det


Signe Mie // Team-klik.dk

Der er ingen hemmelighed så tæt, som den der findes mellem en hest og dens rytter ...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Signe Mie
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 13:47

ej selvfølgelig er det da ikke til grin at komme med en minimule for vogn. Det lyder da i mine ører supr hyggeligt at ha sådan en med på tur....


Og så vil jeg give dig ret. Når alt er løst med sted og dato, så er en ny tråd med præcise data om tid, sted, beløb, samkørsel og alt det der skal til. Og sådan en plejer der nu også at blive lavet...


Dato er ihvert tilfælde alfa omega for om jeg melder mig som deltager og medhjælper...


Pernille


Team CoDa OX, distanceridning.





0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen så lad
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 14:25

Jamen så lad os da stille afstemningen i bero.


Jeg anede ikke at vi ventede på, at flere kom på banen.


Ja det er måske lidt synd og lige lovlig hurtigt at stemme og stederne nu.


Datoerne blev sat på, fordi folk skrev en smule forbi hinanden og så var det lidt nemmere at holde styr på.


Der er jo ingen der siger, at træffet skal holdes der hvor der er flest der kan. Et godt træf afhænger jo af dem , der arrangerer, som vi har set mange gange før.- Og bliver jo ikke til noget med mindre der er seriøse arrangører ( som vi også har set før). Så det er da ærgeligt hvis der er nogen af dem, der er rigtig gode til det, der trækker sig .


Men lad os da endelig stille det hele lidt i bero og vente på at der kommer flere på banen


Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være


Bitches
have more fun
En af tosserne

Gelenegle 250 kr











0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 17:39

Altså jeg sidder her med en lille tanke. mange som gerne vil med kan ikke den ene eller den anden weekend. det jo ikke ved lov at det skal være den første weekend i august så kunne den da rykkes til 3 weekend vejret er jo formentlig dejligt der og kunne være vi kunne mødes lidt alle sammen der istedet.


syntes det synd at mange ikke kan den ene eller den anden weekend. men måske vi næsten alle kunne den 3 weekend??


Bare en lille tanke....







Ditte som skal være mor


www.klikhesten.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 18:24

Som nogen skriver har jeg lige født og er derfor ikke så meget på selvom den lille er en drøm at passe.


Om det bliver den ene eller anden eller for den sags skyld 3 eller 4 weekend er hip som hap for mig, og jeg dukker nok op uanset hvor det afholdes.


Hvis nogen har spørgsmål til faciliteterne eller hvad der muligheder for mm er de velkomne til at skrive, vi har et godt motto her på gården :

Man kan få det stort set som man vil, hvis man selv hjælper til!





Mvh. Lykke

(nu som aktiv springdommer)


GRANGAARDEN

Et hestet sted på Amager

Nu med tørre folde!


staldgrangaarden.dk

tjek også:

chihuahueno.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 anden weekend
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 18:30

Lige som kommentar til Dsommer´s forslag om at holde de den 3. weekend i stedet. Kan jeg fortælle at der er dyrskue i Ribe d. 31 juli og i Aulum d. 8 august. Bliver det holdt på sjælland har det nok ikke så stor betydning for ret mange, men man kunne da forestille sig at hvis det bliver holdt på fyn, at det kan få noget at sige for andre end mig :-)


Ikke fordi, jeg skal nok få det til at hænge sammen sådan at jeg når det alligevel. Men jeg synes da at det er værd at tage med i betragtning af dato, at dyrskue sesonen først er ovre efter d. 8 august




Knuzer fra Heidi


Super dejlige shetlandsponyer med stamtavle til salg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke noget
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 19:01

dårligt forslag Ditte, hvis jeg skal se det ud fra min egen næse...


Men det må vel være op til flertallet hvilken dato det ender op med at blive....


Pernille


Team CoDa OX, distanceridning.





0
0
Svar på denne tråd
 
 HN træf.....
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 19:17

Skønt, så bliver det med min mini mule og vogn


Jeg kommer uanset weekend i august (bare ikke den sidste) så må jeg finde ud af det med en kørelejlighed når det hele er planlagt..! glæder mig.!


Signe Mie // Team-klik.dk

Der er ingen hemmelighed så tæt, som den der findes mellem en hest og dens rytter ...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg synes også
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 07:39

at den 3. weekend er perfekt




Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være


Bitches
have more fun
En af tosserne

Gelenegle 250 kr











0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 10:57

Nå, men så må jeg jo hellere melde mig på banen igen og Pernille har ret, jeg arbejder alt for meget!*S*


Nå men i ville jo gerne vide hvad i siger ja tak til, hvis det bliver i Tappernøje.


Vi har 8tdr. land at gøre godt med, og masser af græs. Der er muligt at dele op til mindre folde. Men det er også muligt at flere kan gå sammen, hvis de kender hinanden.


Stedet; min. 6 styks bokse kan bruges om natten, da vores sikkert stadig går ude på det tidspunkt.

Der er ridebane, men har det regnet meget, kan den blive galt.


Vi har en super hyggelig gårdhave med pejs, og der sættes stort partytelt op med plads til 30-40 mennesker.


Vi har sperat lejlighed på ca. 80 kvm. hvor det er muligt med masser af luft madresser. Der er eget køkken samt bad og toilet til.


Derudover er der fuld kælder på ca. 50 kvm. meget eget bad og toilet til. Her er der også god plads til overnattende gæster på luft madresser.

Men der er selvfølgelig også rig mulighed for at sætte telte op, også så de står i læ.


Ridemuligheder; dem har vi MASSER, vi er jo DISTANCERYTTERE!! vores egen private skov støder lige op til Gisselfeldt skovene, og jeg vil tro at vi snildt kan ligge en 160km rute, hvis der er nogen der lyster til at prøve krafter, med sådan en tur

Skovstierne er velplejet og gode at ride på.

Vi har også en galopbane tæt på, den er vel ca. 1200-1400 meter. Den er bred og bunden er altid god, da det er en sandbane. Vi bruger den selv en del, da det er god konditionstræning! og der er rigeligt plads til at stoppe på igen, da den ender i en ring.


Men det var vel det, hvis der er noget jeg har glemt at fortælle, så må i sige til;-)


Mvh Jane




Lækker 1" pony sælges evt udlån, til rette rytter. Se min profil for mere info.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nøj.....
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 12:20

Hvor er det bare super gode faciliteter i har, jer som tilbyder at være værter for årets Hn træf.


Alene det at man kan sidde inden for og spise hvis det tis øs regner og endda sove tørt hvis ens telt er oversvømmet,er da perfekt...


Jeg synes at sådan en galopbane lyder kanonspændende, da jeg jo har en araber der har gået galop løb, så det kunne jeg vild godt tænke mig at prøve...


Pernille


Team CoDa OX, distanceridning.





0
0
Svar på denne tråd
 
 HN træf
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 13:22

Jeg kan alle weekender i august undtaget den sidste så jeg regner helt klart med jeg kommer den her gang uanset hvor det bliver . Kommer dog uden hest.



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 19:17

Altså det lyder da til at flere evt kan den 3 weekend. hvad siger i andre til dette det gør jo ikke noget vi rykker den bare fordi vi før i tiden har sagt den første weekend.


syntes det er dejligt hvis vi kan mødes alle sammen så vidt muligt. Jeg ved jo så ikke hvornår jeg føder så jeg er sådan lidt på sidelinjen men håber da at kunne se forbi og der er større mulighed for at jeg kan det den 3 weekend.


uhhhh Jane galop bane det er bare sjovt.... og pernille så skal jeg altså prøve en turbo tur på din araber dreng ikke







Ditte som skal være mor til en dejlig søn


www.klikhesten.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Skal vi ikke lade de steder
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 19:39

der gerne vil lægge jord til bestemme???


Eller også kunne man starte med at stemme for en dato og bagefter stedet???


Hvis man tager en af tingene først er det nok mere overskueligt.




Nu ny hjemmeside:

http://www.femalephoto.webs.com



Medlem af Bullerklubben;o)



Mercedes vito, trækker 2000 kg sælges. Kom med bud.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Træf...
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 19:42

Det må siges at være lidt af et privilegium, at flere har lyst til at lægge sted til træffet, det lyder rigtig dejligt det hele- masser af muligheder for et rigtig godt træf.

Måske skulle vi holde et træf i hver weekend i august


Jeg kan i weekenderne i uge 31,32 og 34 - går ud fra, den 3. weekend der tales om, er uge 33?




Rose 1

med

De to rødhårede muler


HN-Træf 2009

www.heste-nettet.dk/forum/9/210855/ 210855/

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 19:47

Jo kan da godt være at der skal stemmes om datoerne men skal dem som kan alle datoerne ikke bare skrive sig på alle de datoer de kan også den hvor der kan flest så tager vi den.


så man må altså godt skrive sig på flere hvis man kan.


vi er vel alle intereseret i at flest mulige kan komme!!







Ditte som skal være mor til en dejlig søn


www.klikhesten.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 jo jo regnede ikke med
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 20:50

at vi kunne måtte vælge en weekend...


Men kan være man skal vente til alle de steder der kunne tænke sig at være med har meldt sig...

Og så kan de jo lægge ud med om der kun er nogle weekender de kan???

Det kommer jo for så vidt mest an på dem der lægger grund til.




Nu ny hjemmeside:

http://www.femalephoto.webs.com



Medlem af Bullerklubben;o)



Mercedes vito, trækker 2000 kg sælges. Kom med bud.


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 21:13

Det gør det bestemt. men ville også mene at er der 2 som kun kan den 3 weekend og flest deltager der så syntes jeg da det er sådan vi skal priotere altså få ud af de dejlige hner som vil lægge sted til om de også kan den 3 weekend også finder vi en dato som passer flest.


men lad os give tråden lidt længere tid og se om fyn kommer på banen!







Ditte som skal være mor til en dejlig søn


www.klikhesten.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 21:18

Man har et standpunkt til man tager et nyt.....

De andre år har folk været ufattelig låst, hva angår tidspunktet for træffet....

Men det er sikkert ikke ringe med lidt nytænkning :)


Jeg kan dog godt være en smule "nervøs" for at Fyn ikke kommer på banen i år...

De tilbud, der er fra Sjælland kan godt virke ret umulige at slå i en afstemning.....


Mvh

Connie - der venter spændt på at se, hvor vi skal mødes i år ;D





0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 23:04

Ja nytænkning er godt


Jamen komer fyn på banen så der ikke så meget at rafle om så er det der det skal holdes da det er deres tur







Ditte som skal være mor til en dejlig søn


www.klikhesten.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen connie
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 09:39

jeg holder skam stadig på at som vi aftalte første år så hedder den første weekend altså den 1-2 august:)

Og ja kan også grine lidt for kan huske da høve træffet var på banen og ville arrangere så var der ramaskrig fordi det var den tredje weekend i august og det kunne man ikke...Men i år er det så åbenbart anderledes;o)


Nu ny hjemmeside:

http://www.femalephoto.webs.com



Medlem af Bullerklubben;o)



Mercedes vito, trækker 2000 kg sælges. Kom med bud.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Yeehaa...
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 09:57

....jeg kunne vildt godt tænke mig at prøve sådan en galopbane, som Jane kan tilbyde


Så jeg afventer i spænding




Mvh DorteCL


Stolt ejer af


AQHA Cross Bar Kid

&

ApHC Frosty The Zan Man aka Cowboy


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 19:45

Tina-Tossen - kan godt huske det med Høve-træffet. Men når det så er sagt, så kan jeg sagtens følge både dig mht hvornår den første weekend er - og en anden der har nævnt at det er weekenden efter... For når ret skal være ret - så er den første hele weekend den 7-9 aug.

Da jeg ikke var med til det allerførste træf - kan jeg af gode grunde ikke afgøre hvilken aftale, der har været om hvorvidt det skal være den første - eller den første hele weekend i aug!



Mvh Connie - som håber fyn kommer på banen ;D





0
0
Svar på denne tråd
 
 Tina-Tossen
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 21:28

Måske grunden til at folk synes det er mere okay nu som dengang at flytte datoen, er at skolernes sommerferie er flyttet, er det 1 el 2 uger, og dermed ligger første weekend i august, længere inde i ferien som den gjorde før, og måske derfor den passer dårligere for flere som dengang. Bare en tanke...




Knuzer fra Heidi


Super dejlige shetlandsponyer med stamtavle til salg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Træf på tappernøje-egnen
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 22:17

Sys godtnok også at Janes "Tappernøjske" tilbud med skov,galopbane og andet lir lyder umådeligt fristende for en bette "træf-rookie" fra det flade Lolland (hvorfra stort set alt er langt fra men Tappernøje dog særdeles overskueligt! )

Har aldrig været til HN træf før,kender så godt som nada af HN´erne IRL men tror jeg vil turde kaste mig u´i det hvis det ender med træf i Tappernøje

Dato? No matter to me -ska´alligevel ikk´en ski´

Følger li´ tålmodigt med i tråden...



Hilsen JP -der er i lære

som beslagsmed! :-D


Beslagsmedie på sjælland søger arbejdsdreng med henblik på læreplads! Skriv PB for mere info!

0
0
Svar på denne tråd
 
 labaniet....
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 22:20

Præcis.... Børnene starter først i skole midt i uge 32 nu...


Men derudover så synes jeg heller ikke der er nogen grund til at være så fastlåst i dato som at det absolut SKAL være den første weekend i august. Lidt nytænkning er efter min mening ikke af vejen. Deter vel bare at holde det den weekend som flertallet stemmer på.


Havde det været for et par år siden, havde der også været et ramaskrig over, at der også bliver holdt et jydetræf for dem der ikke vil køre til sjælland eller fyn, men det er der da ingen der siger noget til nu...


Personligt synes jeg der kan være så mange træf som folk gider at holde og komme til..


Og Ditte selvfølgelig må du prøve turbodrengen på en galopbane hvis det bliver hos Jane. Jeg tænker bare på, om du mon er fit for fight til at ride i august... Jeg mener enten er du jo temmelig meget højgravid, eller også har du næsten lige født...


Pernille


Team CoDa OX, distanceridning.





0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 08:41

Altså jeg ved godt at det i sin tid hed 1 weekend i august men det jo ikke ens betydnie med at det ikke må rykkes også kan det godt være der før i tiden har været stort ramaskrig fordi folk ville rykke det.


Jeg syntes det aller vigtigste i dette her er at der kan komme flest muligt! Det går jeg ud fra at alle er interesseret i eller tager jeg fejl for syntes ikke helt det lyder sådan??


Tina for mig lyder det ikke som at du ikke kan den 3 weekend men bare ikke er med på at det ændres så flest mulige kan komme med??


Jeg syntes at pga skoleferien osv så er det slet ikke en dårlig ide og er der flere som kan i den weekend ja så kan jeg slet ikke se hvorfor det skal op og vende at det er et problem at rykke den???


Pernille: jamen er jeg stadig gravid ja så kan jeg nok ikke meeen mund ikke lillemanden er kommet ud der også er det vidst kun på tide han får set sin mor i en rigtig gallop







Ditte som skal være mor til en dejlig søn


www.klikhesten.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen jeg kan bedst
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 09:41

den første weekend for vi satser på at tage ud at rejse efter den store fest.


Men ellers holder jeg nok også noget i løbet af sommeren for dem der skulle have lyst til at komme til Sorø...Jeg kommer til at bo som nabo til den skov hvor man kan ride til Slagelse:) Og vi har så 5 tdr land og kun 3 heste så har plads til folk:)


Men der kommer mere jo længere vi når hen...


Tina


Nu ny hjemmeside:

http://www.femalephoto.webs.com



Gård udlejes ved Skælskør se præs.


Medlem af Bullerklubben;o)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 09:56

som jeg forstå¨så kan du egentlig godt den 3 men aller bedst den 1 weekend. men skulle det blive rykket til den 3 weekend så ville muligheden være der for at du kunne deltage.


mange af de andre weekendere er der mange som slet ikke kan komme så det er jo bare for at finde ud af om flere kan den 3 weekend.







Ditte som skal være mor til en dejlig søn


www.klikhesten.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 en gang til...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 10:16

jeg satser på at være ude at rejse efter den 8 august...det er derfor jeg IKKE regner med at være hjemme der. Men ved det først når jeg kommer tættere på august....I weekenden den 1-2 august ved jeg at jeg kan...de andre weekender er usikre...


Nu ny hjemmeside:

http://www.femalephoto.webs.com



Gård udlejes ved Skælskør se præs.


Medlem af Bullerklubben;o)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 10:21

Nåå okay men du skrev bare du bedst kunne den første weekend så formode jeg at det ikke var et nej til den 3 weekend







Ditte som skal være mor til en dejlig søn


www.klikhesten.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Synes da lige at jeg
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 11:02

vil rykke denne tråd op og lige opsummere hvilke gode steder der tilbydes som værter i år.


Jane i Tappernøje:


Vi har 8tdr. land at gøre godt med, og masser af græs. Der er muligt at dele op til mindre folde. Men det er også muligt at flere kan gå sammen, hvis de kender hinanden.



Stedet; min. 6 styks bokse kan bruges om natten, da vores sikkert stadig går ude på det tidspunkt.

Der er ridebane, men har det regnet meget, kan den blive galt.


Vi har en super hyggelig gårdhave med pejs, og der sættes stort partytelt op med plads til 30-40 mennesker.


Vi har sperat lejlighed på ca. 80 kvm. hvor det er muligt med masser af luft madresser. Der er eget køkken samt bad og toilet til.


Derudover er der fuld kælder på ca. 50 kvm. meget eget bad og toilet til. Her er der også god plads til overnattende gæster på luft madresser.

Men der er selvfølgelig også rig mulighed for at sætte telte op, også så de står i læ.


Ridemuligheder; dem har vi MASSER, vi er jo DISTANCERYTTERE!! vores egen private skov støder lige op til Gisselfeldt skovene, og jeg vil tro at vi snildt kan ligge en 160km rute, hvis der er nogen der lyster til at prøve krafter, med sådan en tur

Skovstierne er velplejet og gode at ride på.

Vi har også en galopbane tæt på, den er vel ca. 1200-1400 meter. Den er bred og bunden er altid god, da det er en sandbane. Vi bruger den selv en del, da det er god konditionstræning! og der er rigeligt plads til at stoppe på igen, da den ender i en ring


Trine i skælskør:


Vi holder til lidt uden for Skælskør på Vestsjælland.....vi har 20 x 60 m udendørs ridebane, store græsfolde og gode turmuligheder....

Vi har køkken og toilet/bade faciliteter og gildesal......


Vi har rytterforening på stedet, som er klar på at deltage og arrangere en sjov og hyggelig weekend.....


Udover de faciliteter jeg har nævnt i et tidligere indlæg.....kan jeg nævne at der er 10 bokse, der kan bruges, hvis man har en hest der er vant til at stå inde om natten.....


Stedet ligger ca. 6 km fra Skælskør og Slagelse er indenfor 22 - 23 km kørsel.....


Lykke i Dragør:


Vi ligge jo som skrevet i Dragør, med 15 min ridt til skov og strand med rig mulighed for at bade heste.


Vi har sandsynligvis en 6-8 bokse ledige hvis nogen skulle kræve behov for dette, ellers er der 5,5 hektar græs folde som kan hegnes ind i små folde som man ønsker det, til weekendens brug.

Toilet med brus (til dem der ikke er roskilde gængere ).


Ingen gildesal men et par store patry telte som kan stættes op til lejligheden både til fest og overnatning.


Derudover er der selvfølgelig vand, el, strigleplads, mm. staldens faciliteter kan benyttes da den formentlig er tom pg. sommergræs.


Der er rig mulighed for besøg i den Kjøbenhavnske stad og også i Dragør som er super hyggelig og i gå afstand fra gården


jeg må sige, at det er fantastiske steder der i år udbydes til at være værter for HN træffet.


Datoen er ikke fastsat endnu, men der har været forslag om 1. 2. eller 3. weekend i august.


Så fynboer... hvis der er nogle af jer der gerne vil afholde træffet, så meld jer glade på banen, så vi her i denne måned kan få stemt om hvilket sted der skal afholde træffet og hvilken weekend det skal være....




Pernille


Team CoDa OX, distanceridning.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Pernille...
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 19:48

Pernille du får lige den her for at sætte det så flot og overskueligt op :-)


Nu kommer jeg nok ikke med hest, men kommer sikkert på motorcyklen som jeg plejer. Og selvfølgelig har jeg kameraet med :-)

Ridebukser og støvler skal jeg nok medbringe, da der som regel altid er mulighed for en ridetur.


Ser frem til et godt hn træf hvor end det bliver.


Mvh Rene




0
0
Svar på denne tråd
 
 HN-Træf
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 12:55

signe-mie: Jeg bor også i Roskilde :) Så hvis min hest og jeg kommer med til træffet kunne vi måske køre sammen, da jeg har trailer :)


Venter stadig spændt på at se hvor det bliver afholdt i år ;)


Passer

Kjárni fra Ryttergaarden

Una fra Ryttergaarden

Katla frá Hala

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor fedt!
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 21:45

Hvor er det bare fedt med de steder der bliver tilbudt.


Jane, det lyder virkelig som en drøm, dit sted... Nice!!!


Ja, jeg glæder mig ihvertfald til at se gamle kendinge og nye ansigter.


Lisa, i år MÅ det da lykkedes dig at komme med hest! ;-)




Tina...Et Unikum -ikke et plagiat





TinaU.dk





0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 22:52

Jeg må og skal bare med i år. Da det blev holdt hos Christel på Sjælland (cruella) var jeg til dobbelt 40 års føsdag. Mega ærgeligt da jeg ellers bor i gå afstand (sad og savlede i min vindueskarm da alle de skønne heste kom forbi, havde ikke selv hest der).


Men nu har både papdatteren og jeg hest og hun vil også gerne med. Og hvis Rene kommer er der mulighed for et par kanon billeder af mig og hyppen . Og måske man ku finde en fremtidig dressur underviser.


Ditte hvis du mangler en til at holde lillemanden mens du napper en turbo tur på en galopbane ( hvis det bliver i Tappernøje) Ja så melder jeg mig frivilligt .


Mvh. Jenni


Jeg siger hvad jeg mener og mener hvad jeg siger.....



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jaja...
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 22:36

Nu er jeg jo blevet lokket ihærdigt af en glad and, så jeg tror også godt at jeg vil melde mig på banen til deltagelse - uden hest, men med kamera og godt humør samt en ordentlig omgang appetit!


Jeg synes Dragør lyder fantastisk og ellers Tappernøje.


Weekenderne er for mig at se underordnet, men jeg synes klart at den weekend hvor flest kan, da skal det selvfølgelig afholdes. Ingen tvivl om det - gamle regler er til for at bøjes uanset hvad!




Vickie


Med misserne Yrsa og Yade!


Darell Foto

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja ja ja ja
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 20:51

jeg skal nok sige til når jeg har fundet ud af noget med en hyggedag/weekend:) Opretter en anden tråd.

Tak for alle jeres søde mails...Det varmer virkelig med de mange søde breve...


Men håber da stadig der kommer nogle fynboer på banen med et sted...Tænk nu har der været HN træf i hmm 5 år må det være og endnu har det ikke været på fyn...Det er da lidt ærgeligt:(

Jeg har altid godt kunne tænke mig at se Fyn fra hesteryg:)


Tina





Nu ny hjemmeside:

http://www.femalephoto.webs.com



Gård udlejes ved Skælskør se præs.


Medlem af Bullerklubben;o)

0
0
Svar på denne tråd
 
 HN træf
Forfatter: 
Dato:  07-03-2009 16:35

Jeg er også frisk på træf i år. Har både hest og tid i hele august, så for mig er det ligegyldigt hvilke weekend det bliver i :-) Det skal dog være på sjælland... Venter med spænding på den endelige dato og tilmelding.


Og i øvrigt VILDT lækre steder der bliver tilbudt, synes virkelig det er flot at så mange stille hus og have til rådighed. Ville jeg gerne selv gøre, men vores parcelhus med tilhørende 1000kvm have er nok lige i underkanten...


Og René, det er vist også tid til en revance efter vores sidste møde hva?! ;-)


MVH Tine Vejlstrup og Freya


Nu en del af Team Lodberg!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den glade and
Forfatter: 
Dato:  07-03-2009 21:27

Hvor dejligt at du alligevel lyttede, Vickie ;-)


Jeg er sikker på at du vil få en virkelig god weekend og jeg glæder mig meget til at møde dig! :-)



Så kan du tage René under armen og tage billeder af alle de skønne heste, der kommer :-)


FEDT!!! :-)




Tina...Et Unikum -ikke et plagiat





TinaU.dk





0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja alt afhængig
Forfatter: 
Dato:  07-03-2009 22:00

af hvilken weekend træffet bliver i, så stiller min smukke hest gerne op til fotografering af hvilken som helst fotograf der skulle ønske det...


Pernille


Team CoDa OX, distanceridning.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 13:23

Jeg overvejer stærkt at komme, endten med eller uden hest. ;D
Men vil da hvert fald tage mit kamera med, hvis jeg kommer. ;)

Måske kan jeg overtale en ude fra stalden til at tage med, som også er på hn, for hun har nemlig trailer, og jeg kunne godt tænke mig at have min hest med.

Også synes jeg at stedet i Tappernøje lyder perfekt. ;D




Simone & Ja'thopa OX
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotograf til Araber hingstedagen på SIV d. 15. marts 2009
0
0
Svar på denne tråd
 
 er man rigtig styg
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 13:51

hvis man kun melder til træffet, hvis det bliver i Tappernøje???


Nå - hul i det, jeg kommer hvis det bliver Tappernøje der er vært


Så nu vil jeg læne mig tilbage og krydse fingre


Pia


Jeg har lige set en signatur der var så god, at jeg har valgt at fjerne min.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tappernøje/skælskør
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 21:14

Hvis det bliver holdt et af disse steder så kommer jeg gerne forbi med mit kamera og siger dav til jer alle


*Karin





Karins foto - Fotografering tilbydes

Modeller søges - se info på hjemmesiden



RIP elskede far 12.01.1935 - 03.05.2008

RIP elskede mormor 15/8-1922 - 23/01-2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg håber
Forfatter: 
Dato:  09-03-2009 11:25

på tappernøje i 3 weekend i August. Må da simpelthen med hvis jeg har mulighed for at møde Jasper :) Eller Pia, er det vel og måske Jasper, hvis den kommer med :)


Sagde Janne


Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)


Tak for en god debat i høflig tone :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jannej..........
Forfatter: 
Dato:  09-03-2009 11:30

Tør du det


Ej - du er jo en af dem jeg har diskuteret med og jeg vil da rigtig gerne møde dig...........mens du endnu er ugift (tillykke med det forresten)


Jasper kommer ikke med, ham må du have glæde af, på et andet tidspunkt..........ikke så nemt at tage et stresset dyr med i byen, som man iøvrigt kun træner og håndtere uden udstyr


Pia


Jeg har lige set en signatur der var så god, at jeg har valgt at fjerne min.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hov hov hov
Forfatter: 
Dato:  09-03-2009 19:15

Hov hov, hvordan kan denne tråd være gået forbi min næse???


Jeg er også frisk på en HN træf... Og er fuldstændig lige glad med hvor det bliver hende, men ved ikke om det bliver med Wonder!!


Det eneste der kan sætte en stopper for mig er hvis jeg skal arbjde den weekend det bliver, men det finder jeg lige ud af...


Og tager selvfølgelig mit kamera med så Rene kan give mig nogle triks...




Louise

louisepost.dk


HAFLINGER SØGER PART NÆR TØLLØSE

SE PRÆS.


©´¯`·.¸¸.·´¯`·- Ejer af verdens sjoveste pony -·´¯`·.¸¸.·´¯`©


.¤*Bjarke, du vil altid have en plads i mit hjerte*¤.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Well altså...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2009 19:09

Hvis det bliver noget Amager-noget, så er jeg da sådan rimelig frisk. Dog ikke lige med hest ;D




Tine & Tulle
Det klinger :D


Plethesten og jeg skal til kursus hos Susan Kjærgård i maj - jubii :) :)




Lejlighed i Svendborg søges (link)


Underviser i remonte/ARR på Fyn søges! (Skriv en PB)




0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-03-2009 22:12

Tine hvis du skal med så vil jeg også med


Vi burde jo strikke noget sammen her på Fyn. Måske Laila vil lægge faciliteter til

0
0
Svar på denne tråd
 
 Afstemning
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 07:34

Tine og Linda: der er lavet en afstemningstråd om hvor folk gerne vil have at det skal holdes. Tre Sjællændere har tilbudt at lægge plads til.


Så I kan bare skrive i den hvor I sætter jeres stemme :-)




Tina...Et Unikum -ikke et plagiat





TinaU.dk





0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 12:31

TinaU: Ja det håber jeg :) Men det bliver nok ikke liiiige med Kjarni, da hun jo ikke er tilredet endnu. Det bliver nok med lånehesten Björk eller Katla :)


Nu ejer af:


Kjarni fra Ryttergaarden!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Linda....
Forfatter: 
Dato:  26-03-2009 19:37

det kunne vi da egentlig godt undersøge, om der var stemning for? :)




Tine & Tulle
Det klinger :D


Mette og jeg skal (forhåbentlig) til kursus hos Susan K. i maj :)

...vi mangler bare transport-mulighed! :(



Lejlighed i Svendborg søges


Underviser søges (sydfyn)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Linda....
Forfatter: 
Dato:  26-03-2009 19:48

Det er blevet besluttet at HN-træffet bliver afholdt på Sjælland, nærmere betegnet Tappernøje.


Eftersom der slet ingen fynboer har været på banen og tidsrammen efterhånden har været lang, så må jeg personligt sige at så er det for sent at melde ud nu, efter min mening.






Tina...Et Unikum -ikke et plagiat





TinaU.dk





0
0
Svar på denne tråd
 
 Tina...
Forfatter: 
Dato:  26-03-2009 19:58

Vi kan jo godt arrangere noget på Fyn alligevel... tror det er det, Linda mener :)




Tine & Tulle
Det klinger :D


Mette og jeg skal (forhåbentlig) til kursus hos Susan K. i maj :)

...vi mangler bare transport-mulighed! :(



Lejlighed i Svendborg søges


Underviser søges (sydfyn)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-03-2009 11:49

Lidt længere oppe i tråden står der:

Jamen komer fyn på banen så der ikke så meget at rafle om så er det der det skal holdes da det er deres tur


Så et eller andet sted - synes jeg måske nok fyn-boerne skulle have en chance for at vise hva de kan "diske op med"


Jeg ved godt denne tråd, har været igang siden sidst feb - MEN den skal findes først og har man ikke det store kendskab til HN eller kender nogen som kender en - ja så kan det godt tage lidt tid........


Stedet på sjælland er der også næste år ;)




Mvh Connie





Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm.....
Forfatter: 
Dato:  27-03-2009 13:31

jeg synes det er en smule ærgeligt, at de fynboer først melder sig på banen nu, når det ved afstemning er besluttet, at det er jane i Tappernøje der skal afholde det...


Og jeg kan nu egentlig heller ikke rigtig se, at de direkte melder sig. Det er bare to HN'er der snakker om, at der måske er en tredie der kan ligge faciliteter til. Så er der seriøs stemning for at træffet skal holdes på fyn, så skal vedkommende der evt vil lægge faciliteter til næsten selv melde sig i tråden jeg mener, vi ved jo i realiteten ikke om 3. personen vil/kan være vært for en flok hestefolk fra nær og fjern..




Pernille


Team Coda OX

Distanceridning

.







0
0
Svar på denne tråd
 
 øv da...
Forfatter: 
Dato:  27-03-2009 23:06

Ville helt vildt gerne med i år, har dog ingen hest at tage med. Men jeg har "desværre" ikke børnefri den weekend. Men kan jo være jeg kan skaffe pasning. Tappernøje er jo helt perfekt.


Mvh. Bodil


Mor til tre vidunderlige unger ;-)


Freya 16.05.03

Frida 17.02.07

Frederik 24.03.08

"Livet leves forlæns, men forstås baglæns"

Søren Aabye Kierkegaard





0
0
Svar på denne tråd
 
 BKauffmann
Forfatter: 
Dato:  28-03-2009 02:53

Der er pt 2 weekender, der bliver stemt om- der er en tråd med afstemningen her på arrangementer.

Det er ikke bindende at skrive sig på





Rose 1

med

De to rødhårede muler


HN-Træf 2009

Se arrangementer

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-03-2009 08:36

Godmorgen...


Rolig nu piger... Det bliver IKKE på Fyn. Nu er det jo vedtaget at det skal være et andet sted.


Det var nu egentlig heller ikke så alvorligt ment, eftersom jeg slet ikke havde spurgt min udlejer om det havde nogen interesse at holde det hos hende.


Sjælland here we come...

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja det fik jeg lige set
Forfatter: 
Dato:  28-03-2009 09:06

Men den 8-9 skal jeg til agilitystævne i Nykøbing F. og den anden weekend har jeg børn. øv altså


Mvh. Bodil


Mor til tre vidunderlige unger ;-)


Freya 16.05.03

Frida 17.02.07

Frederik 24.03.08

"Livet leves forlæns, men forstås baglæns"

Søren Aabye Kierkegaard





0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider