Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Så kom der Onassisføl-vis også dit.
Forfatter: 
Dato:  18-03-2009 23:57

Hej.

Så kom det endelig...

Har ventet og holdt godt øje med Tabita i næsten 14 dage.

Så her onsdag den 18/3-09 kl 21.10 kom han endelig til verden.

Et stort rødt Onassis hingsteføl.

Folingen gik meget nemt og hurtigt, og han var meget hurtigt oppe at stå, og fik noget at drikke.




Dorte Lindegaarden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123646
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 00:14

Stort tillykke med ham, han ser rigtig fin ud


og sikken en smuk mor!


vh Miriam


www.Frieserstald-Birkely.dk


De virkelig vigtige ting i livet er usynlige for øjet..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke med
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 00:15

det dejlige hingste føl


Synes jo utroligt godt om Onassis, så jeg vil glæde mig til at se flere billeder af dit føl.


Mvh Janni


Venter føl efter Mon-Ami X

April 09


0
0
Svar på denne tråd
 
 Fiiine følle :o)
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 05:46

Årh hvor dejligt :D Tillykke med den fine lille fyr!!


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 05:51

Åh hvor ER han dejlig!

Stort tillykke med ham, håber også du viser flere billeder




Rose 1

med

De to rødhårede muler


HN-Træf 2009

Se arrangementer

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234556
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 07:32

Stort tillykke ,glæder mig til bileder når han har foldet sig ud.


Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl


Oldenborg heste sælges. Har både 1 års, 3 års og en 5 års.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 07:42

Han ser fin ud. Vi får også Onassis-føl i stalden i år, dog ikke vores eget, men på en De Noir-hoppe vi har opstaldet. Spændende om den bliver rød også, hoppens Onassis-føl fra sidste år skulle være rød, selvom hoppen også er brun.



Mvh.
Charlotte
***
Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 KÆMPE!!
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 08:09

TILLYKKE


Hvor ser han fin ud den lille spirrevip. Glæder mig til at se flere billeder. Og kan da bare slet ikek vente til der kommer små babyer i vores stald!!



Kirsten


Udstyr sælges!!
Bl.a. superlækker Kieffer U S 17" dressursadel KIG I PROFILEN

Kiranette Kildemark ifol ved Painted Black, termin d. 4.5.2009


0
0
Svar på denne tråd
 
 Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 08:25

Stort tillykke her fra! Og dejlig at der kom føl, kan jo se på din præsentation at du på et tidspunkt har skrevet at Tabita ikke kom i fol, så skønt at der er kommet føl


Nu er det jo ikke nogen hemmelighed at jeg er en STOR Onassis fan, så det vi vil meget gerne se billeder af lille herre når han har rettet sig lidt ud!


Venlig hilsen


Terese

www.designhorses.dk


Til salg: Danish Design Ruby Bell - se video på www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/209020/


Folealarm udlejes i Nordsjælland og Københavnsområdet


0
0
Svar på denne tråd
 
 Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 08:58

Hvor er han dejlig. Skønt med alle de føller, der nu ser dagens lys

0
0
Svar på denne tråd
 
 Også tillykke fra mig
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 09:09

Sikke en dejlig dreng Jeg vil også gerne se nogle flere billeder af ham, når der er gået nogle dage.


håber der også snartkommer føl hos mig. Har en hoppe der i dag er gået 9 dage over, og en der er gået 2 dage over



Forhandler af Regulator Complete evt. udbringning


Mange spændende føl, plage og rideheste til salg:


www. kuhlmannhorses.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 09:51

Med den lille smuksak


Han ser dejlig ud.


Og Ann... Du ved nok rigtige stjerner lader altid vente på sig


Hilsen


Margrethe


Stald-Sortebjerg

www.stald-sortebjerg.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 09:54

Hvor er han smuk.


Dejligt med alle de små føl der kommer nu.




Hilsen Mig

Hvorfor ikke handle med Hjertet????

Hipro foder forhandles her

Til alle Racer.

Også special foder til Frieser og Tinkere


0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 10:25

Hjertelig tillykke, glæder mig til at se flere billeder.

Onassis laver nogle fine føl.


Ann: Mon ikke du får to føl i weekenden.


Margrethe: rigtige stjerner lader ikke vente på sig, har lige fået en 15 dage før termin


Ved at årets føl for et par år siden var født 3 uger over termin.


De kommer heldigvis når de er færdigbagt.


Held og lykke til alle de kommende føl.


MVH Hannne.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er du sød Margrethe
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 10:25

Lige sådan nogle bemærkninger, jeg godt kan bruge i tiden


Forhandler af Regulator Complete evt. udbringning


Mange spændende føl, plage og rideheste til salg:


www. kuhlmannhorses.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Også her fra
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 12:14

Skal der lyde et stort tillykke med ham den lille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Også tillykke fra mig..
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 12:18

Og hvor spændende når man er så heldig at overvære folingen...


Vh Lone


www.lonerytter.dk

Romanov/Schufro føl født 13. marts - se billeder fra foling på hjemmesiden

venter welshføl primo maj


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke..
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 13:11

Tillykke med dit dejlige Onassis føl..Håber på flere billeder af ham senere...Dygtig hoppe..


Susanne...




0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke herfra
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 15:07

Tillykke herfra med dit føl!

Vores hopper går også og bliver større og større, det kan ikke vare længe nu, før de også foler. Utrolig spændende periode i øjeblikket.


Mvh. fam. la Cour


OLDENBORG STUTTERI I NORDSJÆLLAND

WWW.STUTTERILACOUR.DK


Salg af kvalitetsfoder i hele Danmark

EQIUFIRST (LINAMIX) og MARSTALL

TRM PRODUKTER



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 15:38

Tusind tak for alle lykke ønskningerne.

Der skal nok komme flere billeder senere.

Han er noget blød i sine bagkoder, men tror/håber at det retter sig.


Held og lykke til alle I andre der venter på jeres små stjerner.


Lone Rytter Kærvang: Ja, jeg har været heldig ved alle 3 føl som Tabita har fået, at se alle fødslerne, og denne gang hjalp jeg selv lidt til med at få ham ud, det er jo lidt svært ikke at hjælpe, når man står der, selv om hun sagtens havde kunnet klare det selv. Hi, hi...


Mvh Dorte. Lindegaarden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 til lykke
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 19:51

Stort til lykke herfra.Held og lykke fremover.


Nu med lidt "amatørvideo" af hestene...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke.
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 21:08

Hvor dejligt. Bliver helt misundelig.


Mange vrinsk fra Evidence, Spotlight og Lene


Fuldblods hoppeplag sælges. Har 3 særdeles gode gangarter. Mor kårede i DH. Evt. bytte med bil.


Løvehovede Kaninunge sælges.


Opstaldning tilbydes.

0
0
Svar på denne tråd
 
 TILLYKKE
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 21:25

Hvor ER han bare super smuk - og sikke en farve!


Når man ser alle de lækre føl er der laaaang tid til d.4 juni hvor min har termin..


Må man spørge hvor stor boksen er? Den ser nemlig ikke ret stor ud på billedet, men det kan jo tænkes det snyder. Min boks på 4 x 3,2 har jeg tænkt mig at udvide på den korte side med knap 2 m inden, for at nå op på de min 4x4. Det ser dog ud til at mindre kan gøre det i dit tilfælde?


Han ser i hvert fald super dejlig ud, og sikke en oplevelse!


De bedste hilsner herfra


Venlig hilsen Janne


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke en
Forfatter: 
Dato:  20-03-2009 09:37

fin dreng - STORT tillykke med ham


Glæder mig også til flere billeder



Hilsner

Lina


Super lækkert hoppeføl efter Casir Ask/Willemoes til salg

- se nærmer information på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej igen.
Forfatter: 
Dato:  20-03-2009 13:59

Her lidt billeder fra torsdag, knap et døgn gammel, og første gang på fold.




JanneR:Mine bokse er 3 x 3,5 m. Da jeg fik dem laver ca 7 år siden, var standarten 3x3 m. men da fik vi lagt en halv meter til i længden.


Mvh Dorte. Lindegaarden.



0
0
Svar på denne tråd
 
 TILLYKKE
Forfatter: 
Dato:  20-03-2009 19:07

tillykke med ham hvor er han fin ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  20-03-2009 19:14

Hej Dorte


Rigtig mange gange tillykke med ham - Dejligt med en vellykket foling. Vi vil gerne se flere billeder så snart han er mere foldet ud. Vi venter jo selv en Onassis men først til juni.



www.elmegaard.eu

Flere salgsheste


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 10:04

Tilykke med ham :) Han ser godt ud!



Sandra Gastrup


www.stutteri-laerkebjerg.dk


Stutteriophør
Kig hjemmeside og se alle vores salgsheste


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lindegaardens Obelix
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 20:54

Her lige et billede af "Obelix" 10 dage gammel.




Mvh Dorte. Lindegaarden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da op...
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 21:30

Hvor er han fin...Sikke han har udviklet sig, rigtig stolt ser han ud..

Mvh Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak Helle.
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 22:34

Ja, synes faktisk selv at han tegner rimelig godt.

Lige et billede tættere på.



Mvh Dorte. Lindegaarden.


0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 22:40

hej


tillykke med den lille rødhårede fyr - jeg har også en rødhåret efter Onassis - hun er snart 1 år og er også rigtig godt sat sammen og har en skønt væsen ;-)


se hende evt her: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/229829/


m.v.h. Else-Marie

0
0
Svar på denne tråd
 
 sikke dog
Forfatter: 
Dato:  31-03-2009 08:54

en lækker numse den bette har .. han er godt nok fin..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke tillykke
Forfatter: 
Dato:  31-03-2009 08:58

Det var da et super lækkert hingsteføl.


Tillykke med ham :)


Hilsen


Margrethe


Stald-Sortebjerg

www.stald-sortebjerg.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak allesammen.
Forfatter: 
Dato:  02-04-2009 21:48

Else-marie: Hun ser godt ud, din lille rødhårede Onassis-pige.


Her lige et par billeder mere. Kan jo ikke holde fingrene helt fra kameraet

15 dage gammel.




Mvh Dorte. Lindegaarden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rigtig fin
Forfatter: 
Dato:  03-04-2009 07:00

Sikke et dejligt føj, med et godt udtryk. Og rigtig godt sat sammen. Vi venter også to Onassis føl, så det er dejligt at se så fine føl. (Vi håber dog på noget mere farve )


Mange hilsner

AnneMarie

www.staldheden.dk

Avl af DV og Pinto heste, gerne med det flotte farvede skind.


Le mioche står nu til avlsbenyttelse.
Vi har lavet en god aftale med:
Helle Hautopp & Kristian Svenningsen
www.festigård.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-04-2009 08:52

Hvor ser han da bare super smart ud! Endnu engang tillykke med ham


Venlig hilsen


Terese

www.designhorses.dk


Til salg: Danish Design Ruby Bell e.Onassis/Romancier - se video: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/209020/


Folealarm udlejes i Nordsjælland og Storkbh.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlig dreng
Forfatter: 
Dato:  03-04-2009 09:22

Hvor ser han godt ud. Lækker udstråling. Tillykke med ham.


Forhandler af Regulator Complete evt. udbringning


Mange spændende føl, plage og rideheste til salg:


www. kuhlmannhorses.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  03-04-2009 16:08

Staldheden: Ja, jeg havde også håbet på noget mere hvid farve, også nu da moren har 4 sokker og blis, men det bestemmer vi jo ikke selv, desværre... Men man må vel tage til takke med at få et fint, sundt og velskabt føl.


Har før fået et flot føl efter Aston på samme hoppe med 4 høje hvide sokker og blis, det skulle jeg ikke have denne gang.


Mvh Dorte. Lindegaarden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-04-2009 17:56

Det bliver jo bedre og bedre... skulle man måske overvejer Onassis på et tidspunkt??? Skulle eftersigende give en rigtig god skridt videre, hvilket jo efterhånden er en svaghed hos rigtig mange heste.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lige lidt flere billeder.
Forfatter: 
Dato:  04-04-2009 12:33

Fik lige lidt rimelig gode billeder i dag, dem skal I lige se..



Der er flere billeder på min præsentation.


Mvh Dorte.Lindegaarden.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider