|
|
| Så kom der Onassisføl-vis også dit. |
|
|
Hej. Så kom det endelig... Har ventet og holdt godt øje med Tabita i næsten 14 dage. Så her onsdag den 18/3-09 kl 21.10 kom han endelig til verden. Et stort rødt Onassis hingsteføl.  Folingen gik meget nemt og hurtigt, og han var meget hurtigt oppe at stå, og fik noget at drikke. 


Dorte Lindegaarden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123646 |
|
|
Stort tillykke med ham, han ser rigtig fin ud  og sikken en smuk mor! vh Miriam
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke med |
| Forfatter:  |
JLH ♥Wannamus♥ |
| Dato:  |
19-03-2009 00:15 |
|
det dejlige hingste føl  Synes jo utroligt godt om Onassis, så jeg vil glæde mig til at se flere billeder af dit føl.
Mvh Janni
Venter føl efter Mon-Ami X April 09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fiiine følle :o) |
|
|
Årh hvor dejligt Tillykke med den fine lille fyr!!
FB Gangster Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Åh hvor ER han dejlig! Stort tillykke med ham, håber også du viser flere billeder 
Rose 1 med De to rødhårede muler
HN-Træf 2009 Se arrangementer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234556 |
|
|
Stort tillykke ,glæder mig til bileder når han har foldet sig ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Han ser fin ud. Vi får også Onassis-føl i stalden i år, dog ikke vores eget, men på en De Noir-hoppe vi har opstaldet. Spændende om den bliver rød også, hoppens Onassis-føl fra sidste år skulle være rød, selvom hoppen også er brun.
Mvh. Charlotte *** Züchten heißt: Denken in Generationen!
Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120 DV- og WM-Ungheste sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| KÆMPE!! |
| Forfatter:  |
Trunte79 |
| Dato:  |
19-03-2009 08:09 |
|
TILLYKKE  Hvor ser han fin ud den lille spirrevip. Glæder mig til at se flere billeder. Og kan da bare slet ikek vente til der kommer små babyer i vores stald!!
Kirsten
Udstyr sælges!! Bl.a. superlækker Kieffer U S 17" dressursadel KIG I PROFILEN
Kiranette Kildemark ifol ved Painted Black, termin d. 4.5.2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
Stort tillykke her fra! Og dejlig at der kom føl, kan jo se på din præsentation at du på et tidspunkt har skrevet at Tabita ikke kom i fol, så skønt at der er kommet føl  Nu er det jo ikke nogen hemmelighed at jeg er en STOR Onassis fan, så det vi vil meget gerne se billeder af lille herre når han har rettet sig lidt ud! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
Hvor er han dejlig. Skønt med alle de føller, der nu ser dagens lys 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også tillykke fra mig |
|
|
Sikke en dejlig dreng Jeg vil også gerne se nogle flere billeder af ham, når der er gået nogle dage. håber der også snartkommer føl hos mig. Har en hoppe der i dag er gået 9 dage over, og en der er gået 2 dage over 
Forhandler af Regulator Complete evt. udbringning
Mange spændende føl, plage og rideheste til salg:
www. kuhlmannhorses.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Med den lille smuksak  Han ser dejlig ud. Og Ann... Du ved nok rigtige stjerner lader altid vente på sig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
Hvor er han smuk. Dejligt med alle de små føl der kommer nu.
Hilsen Mig Hvorfor ikke handle med Hjertet???? Hipro foder forhandles her Til alle Racer. Også special foder til Frieser og Tinkere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
Hjertelig tillykke, glæder mig til at se flere billeder.  Onassis laver nogle fine føl. Ann: Mon ikke du får to føl i weekenden. Margrethe: rigtige stjerner lader ikke vente på sig, har lige fået en 15 dage før termin  Ved at årets føl for et par år siden var født 3 uger over termin.  De kommer heldigvis når de er færdigbagt. Held og lykke til alle de kommende føl. MVH Hannne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er du sød Margrethe |
|
|
Lige sådan nogle bemærkninger, jeg godt kan bruge i tiden 
Forhandler af Regulator Complete evt. udbringning
Mange spændende føl, plage og rideheste til salg:
www. kuhlmannhorses.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Også tillykke fra mig.. |
|
|
Og hvor spændende når man er så heldig at overvære folingen... Vh Lone
www.lonerytter.dk Romanov/Schufro føl født 13. marts - se billeder fra foling på hjemmesiden venter welshføl primo maj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke.. |
|
|
Tillykke med dit dejlige Onassis føl..Håber på flere billeder af ham senere...Dygtig hoppe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke herfra |
| Forfatter:  |
Birthe (Stutteri la Cour) |
| Dato:  |
19-03-2009 15:07 |
|
Tillykke herfra med dit føl! Vores hopper går også og bliver større og større, det kan ikke vare længe nu, før de også foler. Utrolig spændende periode i øjeblikket. Mvh. fam. la Cour
OLDENBORG STUTTERI I NORDSJÆLLAND WWW.STUTTERILACOUR.DK
Salg af kvalitetsfoder i hele Danmark EQIUFIRST (LINAMIX) og MARSTALL TRM PRODUKTER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusind tak |
|
|
Tusind tak for alle lykke ønskningerne.  Der skal nok komme flere billeder senere. Han er noget blød i sine bagkoder, men tror/håber at det retter sig.
Held og lykke til alle I andre der venter på jeres små stjerner. 
Lone Rytter Kærvang: Ja, jeg har været heldig ved alle 3 føl som Tabita har fået, at se alle fødslerne, og denne gang hjalp jeg selv lidt til med at få ham ud, det er jo lidt svært ikke at hjælpe, når man står der, selv om hun sagtens havde kunnet klare det selv. Hi, hi... 
Mvh Dorte. Lindegaarden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til lykke |
|
|
Stort til lykke herfra.Held og lykke fremover.
Nu med lidt "amatørvideo" af hestene...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke. |
|
|
Hvor dejligt. Bliver helt misundelig. 
Mange vrinsk fra Evidence, Spotlight og Lene
Fuldblods hoppeplag sælges. Har 3 særdeles gode gangarter. Mor kårede i DH. Evt. bytte med bil.
Løvehovede Kaninunge sælges.
Opstaldning tilbydes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE |
|
|
Hvor ER han bare super smuk - og sikke en farve! Når man ser alle de lækre føl er der laaaang tid til d.4 juni hvor min har termin.. Må man spørge hvor stor boksen er? Den ser nemlig ikke ret stor ud på billedet, men det kan jo tænkes det snyder. Min boks på 4 x 3,2 har jeg tænkt mig at udvide på den korte side med knap 2 m inden, for at nå op på de min 4x4. Det ser dog ud til at mindre kan gøre det i dit tilfælde? Han ser i hvert fald super dejlig ud, og sikke en oplevelse! De bedste hilsner herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke en |
|
|
fin dreng - STORT tillykke med ham  Glæder mig også til flere billeder 
Hilsner Lina
Super lækkert hoppeføl efter Casir Ask/Willemoes til salg - se nærmer information på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej igen. |
|
|
Her lidt billeder fra torsdag, knap et døgn gammel, og første gang på fold.     JanneR:Mine bokse er 3 x 3,5 m. Da jeg fik dem laver ca 7 år siden, var standarten 3x3 m. men da fik vi lagt en halv meter til i længden. Mvh Dorte. Lindegaarden. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke |
| Forfatter:  |
Christina og Carsten |
| Dato:  |
20-03-2009 19:14 |
|
Hej Dorte Rigtig mange gange tillykke med ham - Dejligt med en vellykket foling. Vi vil gerne se flere billeder så snart han er mere foldet ud. Vi venter jo selv en Onassis men først til juni.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
FenjaHA |
| Dato:  |
22-03-2009 10:04 |
|
Tilykke med ham Han ser godt ud!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lindegaardens Obelix |
|
|
Her lige et billede af "Obelix" 10 dage gammel.  Mvh Dorte. Lindegaarden. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op... |
|
|
Hvor er han fin...Sikke han har udviklet sig, rigtig stolt ser han ud.. Mvh Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak Helle. |
|
|
Ja, synes faktisk selv at han tegner rimelig godt. Lige et billede tættere på.  Mvh Dorte. Lindegaarden. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Tillykke tillykke |
|
|
Det var da et super lækkert hingsteføl. Tillykke med ham 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak allesammen. |
|
|
Else-marie: Hun ser godt ud, din lille rødhårede Onassis-pige. Her lige et par billeder mere. Kan jo ikke holde fingrene helt fra kameraet  15 dage gammel.    Mvh Dorte. Lindegaarden. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rigtig fin |
|
|
Sikke et dejligt føj, med et godt udtryk. Og rigtig godt sat sammen. Vi venter også to Onassis føl, så det er dejligt at se så fine føl. (Vi håber dog på noget mere farve )
Mange hilsner AnneMarie www.staldheden.dk Avl af DV og Pinto heste, gerne med det flotte farvede skind.
Le mioche står nu til avlsbenyttelse. Vi har lavet en god aftale med: Helle Hautopp & Kristian Svenningsen www.festigård.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvor ser han da bare super smart ud! Endnu engang tillykke med ham 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlig dreng |
|
|
Hvor ser han godt ud. Lækker udstråling. Tillykke med ham.
Forhandler af Regulator Complete evt. udbringning
Mange spændende føl, plage og rideheste til salg:
www. kuhlmannhorses.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
Staldheden: Ja, jeg havde også håbet på noget mere hvid farve, også nu da moren har 4 sokker og blis, men det bestemmer vi jo ikke selv, desværre... Men man må vel tage til takke med at få et fint, sundt og velskabt føl.  Har før fået et flot føl efter Aston på samme hoppe med 4 høje hvide sokker og blis, det skulle jeg ikke have denne gang.
Mvh Dorte. Lindegaarden. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det bliver jo bedre og bedre... skulle man måske overvejer Onassis på et tidspunkt??? Skulle eftersigende give en rigtig god skridt videre, hvilket jo efterhånden er en svaghed hos rigtig mange heste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lige lidt flere billeder. |
|
|
Fik lige lidt rimelig gode billeder i dag, dem skal I lige se..   
Der er flere billeder på min præsentation.
Mvh Dorte.Lindegaarden. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|