Hej alle jer.
Jeg er så småt begyndt at tænke på, om jeg skal strø med savsmuld i min foleboks, for at være sikker på et solidt underlag? Jeg bruger normalt halm, men min hoppe vader så meget rundt i sin boks, og skubber i øvrigt halmen ud ad, at al halmen altid ender ude i siderne. Jeg er begyndt at tænke meget på, hvordan jeg skal gribe det an, og er efter at have læst mange gange her inde, at der ikke må være nogle bare pletter i boksen for føllet, blevet lidt bekymret.
Hvad vil I foreslå? Og hvor lang tid før skal jeg eventuelt strø med savsmuld?
Mvh Ea.