vil det ikke være utopi at tro på et pænt kåringsresultat hvis hun ikke er i form??
Jeg mener selvfølgelig kan hun rides mens hun er i fol, men denne gang har hun sagt fra meget tidligt.
Her er lige et par billeder af hoppen:



Hun er på disse billeder næsten 8 måneder henne, og hun bliver bestemt ikke mindre.
Hvis jeg ifoler hende igen i følbrunsten, vil hun efter foling kun have 2 måneder til at komme i form inden en kåring. Uanset hvad stilles hun ikke til kåring før 2010 med eller uden trakehner føl ved siden.
Jeg vil gerne have hende kåret i 2010, men jeg vil jo også gerne have det trakehner føl. Det er svært at blæse og have mel i munden samtidigt!!!
Det er heller ikke sikkert at hun er hovedstambogs-egnet uanset hvor god form hun er i, men man håber vel.