Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Trakhener eller dv
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 14:29

Hej, jeg havde lige udset mig den smukke sorte trakhener hoppe jeg kunne ønske mig, men den gik desværre ikke igennem røngten.

Så er mit spørgsmål til jer om i kender nogle godt salgsstalde-avlere med enten dv eller trakhenere I jylland eller på fyn?



Hilsen Pernille


Det skal være en hoppe, mindst 166, og maks 7år

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaee...
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 14:34

Må man spørge hvad den skal bruges til, dressur, spring, avl eller?


Og et ca. prisleje?


Jeg kender flere der har gode heste til salg, men hvis ovenstående slet ikke passer er det jo ikke nødvendigt at spilde din tid ;-)



Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Smuk, velgående vallak fra '08 efter Rush Hour sælges billigt!


Sjældent udbudt RDH fløjhoppe udaf stærk hoppestamme sælges - se Tadonna på hjemmeside . ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 hov det glemte jeg
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 14:52

Det er primær dressur, lidt spring.

har ca 65000kr der står hest på:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prøv....
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 16:18

Prøv at spørge Joan fra stutteri UNO, hun har selv en del salgsheste og kender rigtig mange avlere. Jeg har selv et par favoritter på hendes salgsliste, bl.a. kan jeg godt lige hendes UNO Red Lady, men hun er måske lidt for dyr.


Joan er superflink ;-)


Skal det være en hoppe? For udbuddet af billige hingsteplage/valakker på 1-2 år har næsten aldrig været større. Finanskrisen har virkelig gjort det til købers marked, og det er NU der skal købes heste til billige penge ;-)





Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Smuk, velgående vallak fra '08 efter Rush Hour sælges billigt!


Sjældent udbudt RDH fløjhoppe udaf stærk hoppestamme sælges - se Tadonna på hjemmeside . ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bea-Wi
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 17:40

jeg har et par stykker, hvis du selv kan tilride syndes jeg du skal se Bea-Wi


Stald Amour


Avl og Ridning af DV og DOA



0
0
Svar på denne tråd
 
 den skal være mindst 4, og hoppe
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 17:58

og så skal den være tilredet:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trakehner hoppe
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 19:30

Hej.

Min mor har et lille stutteri med 10 trakehnerer. Jeg ved hun har en smuk skimmel 5-års som er meget velredet tilsalg. Den er ca. 167 i stg og meget selvgående. Den er røngten og ryg undersøgt, og ren i dette. Vores ridelære mener den har potentiale til de svære ting indenfor dressur. Den er efter Key West.


Hvis du vil have en rigtig luksus hoppe så er min 7-års hoppe også tilsalg. Den er snart klar til MB.


Vi bor 25 km fra Herning så hvis du skal derop er du meget velkommen til at kigge forbi.

Venlig hilsen Ragnhild

0
0
Svar på denne tråd
 
 besked sendt
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 19:43

har sendt dig en besked Ragnhild

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gadebjerg
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 23:39

Ellers er der jo Gadebjerg, kig evt på www.gadebjerg.dk , men de har helt sikkert flere emner, end dem der står på siden.



Fotografering, webdesign og grafiske løsninger


www.ad-edition.dk


Se fotos fra Trakehner-begivenheder

og de fleste fynske hestebegivenheder.

0
0
Svar på denne tråd
 
 slet ingen
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 13:16

der kender nogle gode steder...

0
0
Svar på denne tråd
 
 nysgerrig
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 21:20

Ja jeg er så bare lidt nysgerrig, den hest du havde kig på hed den Pilou?? Havde nemlig også set den og den så super fin ud..


Mvh. Sanne


** Smart 3 års Onassis/Michellino vallak sælges **

-skriv for info


KENNEL JAMMERBUGTEN
-AVL AF TYSK JAGTTERRIER

Se vores hjemmeside:

http://www.kenne ... ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 må melde pas
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 10:53

Jeg vil desværre ikke sige hvem jeg havde kigget på, af respekt for ejeren.

Håvber på forståelse,

hilsen Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 12:38

Ja selvfølgelig


Mvh. Sanne


** Smart 3 års Onassis/Michellino vallak sælges **

-skriv for info


KENNEL JAMMERBUGTEN
-AVL AF TYSK JAGTTERRIER

Se vores hjemmeside:

http://www.kenne ... ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 trakehner
Forfatter: 
Dato:  02-03-2009 22:20

af trakehneravlere kender jeg:


www.conradineslyst.dk


www.lg-stutteri.dk


Steffen Madsen i Rønnede tlf 61540150



0
0
Svar på denne tråd
 
 takker
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 10:45

takker

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider