Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Hvad ville I bruge af hingst???
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 23:15

Hejsa


Så bliver min pinto hoppe 3 år i år, og det er meningen hun skal bedækkes..men jeg har mange tanker og ønsker....hun er ca. 135 stg, hendes far er Sareveje Fox OX, dog er hun uden bog, men stilles til kåring i Pinto til september....jeg ville jo mægtig gerne lave et pinto føl...hvad ville I sætte på hende og hvad med størrelse??....kom med jeres mening....og ideer...og gode råd...


På disse billeder er hun 2 år...


mvh Dibdab







0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja jeg
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 23:54

har da en favorit, hvis det skal være en pony hingst:


www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/97277/1/




Ejer af: (Tryk)

Islænder: Jarpur fra Damgård

Welsh Sek. F/DSP: Regina SDH 366

Venter føl efter palominoen Klepholms Guldfax


0
0
Svar på denne tråd
 
 Har kigget ham
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 00:01

hvordan mon det ville være med pinto garanti med ham???


Tak for svar ¨på min tråd, han vil komme med i mine overvejelser...helt sikkert


mvh Dorthe







0
0
Svar på denne tråd
 
 Stutteri Højgård
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 09:52

har jo flere fine hingste.... http://www.stutteri-hoejgaard.dk/

og på deres hjemmeside står der : Sheroc Højgård er testet 75 % brogetgivende


Ejer af: (Tryk)

Islænder: Jarpur fra Damgård

Welsh Sek. F/DSP: Regina SDH 366

Venter føl efter palominoen Klepholms Guldfax


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider