Så bliver min pinto hoppe 3 år i år, og det er meningen hun skal bedækkes..men jeg har mange tanker og ønsker....hun er ca. 135 stg, hendes far er Sareveje Fox OX, dog er hun uden bog, men stilles til kåring i Pinto til september....jeg ville jo mægtig gerne lave et pinto føl...hvad ville I sætte på hende og hvad med størrelse??....kom med jeres mening....og ideer...og gode råd...