Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Har DV
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 21:51

nogen form for fremvisning af 1 års plage, ala det der er i Fjordhesteforeningen?

Eller er man nødt til at vente til plagen er 2?


Jeg var i den ærgelige situation at mit hoppeføl efter Sunny boy var syg til følskuet sidste år, og jeg vil jo gerne vise prinsessen frem og kan næsten ikke vente til hun bliver to, men der er jo laaaang tid til


Sætter lige et nyt billede ind af hende med vinterpels og det hele !



Hilsen Sussi



Hvis man ikke satser, vinder man ikke!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Plage -
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 21:55

Nej, du må vente til din hoppe er 2 år


Mvh Janni


Venter føl efter Mon-Ami X

April 09


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ved
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 11:40

Jeg ved ikke om dyrskuerne rundt omkring har noget for 1 års.


Vi så nogle 1 års friesere et år i Horsens, men prøv at undersøge det. De har jo godt af at komme i byen, problemet med 1 års er jo bare, at de som regel ligner noget der er løgn, fordi de vokser i utakt :-)



Helena


Dejlig plag efter BH Don Romantic/Donato/Michellino kan ses på hjemmeside


www.gghorses.dk


Mor til Nicolai 221004

Mor til Mikkel 090806

Mor til Casper 190108

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider