nogen form for fremvisning af 1 års plage, ala det der er i Fjordhesteforeningen?
Eller er man nødt til at vente til plagen er 2?
Jeg var i den ærgelige situation at mit hoppeføl efter Sunny boy var syg til følskuet sidste år, og jeg vil jo gerne vise prinsessen frem og kan næsten ikke vente til hun bliver to, men der er jo laaaang tid til
Sætter lige et nyt billede ind af hende med vinterpels og det hele !
Jeg ved ikke om dyrskuerne rundt omkring har noget for 1 års.
Vi så nogle 1 års friesere et år i Horsens, men prøv at undersøge det. De har jo godt af at komme i byen, problemet med 1 års er jo bare, at de som regel ligner noget der er løgn, fordi de vokser i utakt
Helena
Dejlig plag efter BH Don Romantic/Donato/Michellino kan ses på hjemmeside