Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

hvor svært at sælge
Forfatter: 
Dato:  14-12-2008 19:47

Hejsa.

Jeg har et rigtigt dejligt hoppeføl som jeg desværre er nødt til at sælge her en 3 års der skal tilrides og heve føllet med vher gang det stresser hende.

Har haft hende til salg noget tid uden henvendelser vil helst sælge i ren handel, er der nogen der har nogle forslag hvordan kommer i af med jeres, hun er ellers ud af god familie men det trækker åbenbart ikke så hvad gør man ???

Håber der er nogen der har en god måde til at få hende solgt, er hun for dyr, skal jeg have nogle andre billeder ind ???

MVH Vivi.

Nadioer til salg

0
0
Svar på denne tråd

Mit forslag
Forfatter: 
Dato:  14-12-2008 20:59

Jeg har lige været inde og kigge annoncen og hun har jeg en super følbedømmelse og en fin hoppestamme og prisen virker yderst fornuftig.

Så du skal sælge drømmen om fremtidens stjerne enten som avlsdyr eller på dressurbanerne og det gør dine billeder desværre ikke. De viser bare et ganske almindeligt føl. Så en dag med solskin og en følle i hopla - ud og tage nogle billeder der siger spar2.

Prøv engang og gå ind og søg i følannoncer og bladre dem hurtigt igennnem - dem man stopper ved at dem hvor billederne fanger også læser man først der teksten.

Måske andre kan anbefale andet - dette er bare mit bud.

Mange hilsner

Rikke Bruun

Til salg:

Trakehner hoppeføl 2008 Heartbreaker/Induc

Hoppeplag 2007 Heartbreaker/Induc - SOLGT

Eliteskuehoppe 2005 Kanudos/Induc

http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd

følsalg
Forfatter: 
Dato:  14-12-2008 21:57

Der er desværre ikke ret meget gang i salg af heste pt - og i særdeleshed ikke føl, så hvis du SKAL af med den nu og her, så må du nok sætte prisen ned... Og som Rikke skriver, hjælper det altid med gode billeder der "fanger øjet"...

Held og lykke med salget...

0
0
Svar på denne tråd

gode billeder
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 08:31

sælger .. og jeg må tilstå at de billeder du har sat ind ikke sælger..

skriv lige hvad hun til følskuet gik videre til!! jeg tror mange nok ved det.. men var det finalen, eller eliteskuet eller hvad???

jeg har set flere særdeles lækre og gode føl til salg til priser der har fået mig til at tænke på om man skulle af med sine avlshoppe(r) og bare købe føl i år.. jeg har endda valgt slet ikke sætte mit føl til salg, da jeg tror han simpelthen bare drukner i mængden.. og jeg ikke har noget vildt at fremhæve ud over hans lækre fantastiske temperament.. han ligner pt en blanding af en oldenborger og islænder, så gode billeder kan ikke lade sig gøre.. så jeg har besluttet at ind vil videre bliver han hos mig også kan han blive tilredet som 3 års og forhåbentligt solgt "fra ryggen", da det er min overbevisning at det bliver hans klare force..

og jeg tror der er en del ligesom dig pt. der bare skal af med sine føl.. så priserne tror jeg ikke har nået bunden endnu..

og bankerne vil jo helst ikke låne penge ud nu, så derfor er køberskaren jo også reduceret der..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider